Soodaa koronaa vastaan?
Katsoin Espanjan taudista selvinneen mummon haastattelun YouTubesta. Äitinsä oli juottanut kaikille lapsille soodavettä joka päivä, teelusikallinen soodaa lasiin vettä ja siitä viisi lasta oli hörppinyt. Perhe säästyi espanjantaudilta, vaikka koko muu kylä kuoli. Tämä perhe siis hoiti potilaita.
Epäili juoman neutralisoineen elimistön, ja siksi selvisi influenssasta joka tappoi satoja miljoonia maailmassa 1918-1920.
Ajattelin alkaa kokeilemaan.
Kommentit (18)
Siitä vain, sinä lääketieteen nero.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vain, sinä lääketieteen nero.
Tuossa voi olla perää. Siihen aikaan ei ollut lääkkeitä, tai jos oli, niitä ei ollut riittävästi. Soodaa sitten käytettiin.
Moni muukin maailmalla on suositellut sitruunavettä ym. hapanta ihmisten valmistautuessa koronaan.
Mä olen kuullut myös soodan vaikutuksista. Sooda laittaa kehon emäksiseksi. Nykyihmisen kehot ovat suurimmalla osalla happamia. Kun keho on emäksinen, niin siinä ei elä virukset eikä bakteerit. (en ole ap). Mä teen saman kuin ap!
Voisiko suihkuttaa soodaa kaduille ja ilmaan! ???? Sotkuhan siitä tulisi, mutta se voisi estää virusta leviämästä ja jopa saattaisi tap paa myös viruksen. Pystyisiköhän tekemään jonkin testilaboratorion tästä tällaisesta soodan ominaisuudesta?
Sitruuna on myös kehoa emäksisöivä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kuullut myös soodan vaikutuksista. Sooda laittaa kehon emäksiseksi. Nykyihmisen kehot ovat suurimmalla osalla happamia. Kun keho on emäksinen, niin siinä ei elä virukset eikä bakteerit. (en ole ap). Mä teen saman kuin ap!
Voisiko suihkuttaa soodaa kaduille ja ilmaan! ???? Sotkuhan siitä tulisi, mutta se voisi estää virusta leviämästä ja jopa saattaisi tap paa myös viruksen. Pystyisiköhän tekemään jonkin testilaboratorion tästä tällaisesta soodan ominaisuudesta?
Kiitos kivasta vastauksesta. Tätä juuri ajattelin. Jollain tavalla oikean ph arvon keho kykenee taistelemaan paremmin virusta vastaan. Pitäisi myös syödä kevyesti taudin ollessa päällä ja juoda paljon. Näin sanovat taudista selvinneet.
Sitruunaa, appelsiinia, raakaa valkosipulia, raakaa inkivääriä, ja, soodaa!
Tein jääkaappiin inkiväärishotteja. Kokeilen myös tuota soodan juomista.
Vesimeloni ja kurkku myös emäksisöivät kehoa. Samoin liikunta.
Happamoittavia ovat:
mm. liha, juusto, maitotuotteet, valkoinen vehnäjauho, sokeri sekä stressi.
Tehkää rentouttavia harjoituksia vaikka tilanne onkin tällainen.
No niin. Kohta soodakin loppu kaupasta.
Ihania vastauksia ja hyviä ideoita!
ap
Soodaa lisätuotantoon ennen kuin ehtii loppua!
Vierailija kirjoitti:
No niin. Kohta soodakin loppu kaupasta.
Sitä löytyy monelta ihan kotoa. Monet käyttää siivoukseenkin.
Eli 1tl soodaa mukilliseen vettä, joka jaetaan viidelle henkilölle. Yhden päivän annos. Näinkö?
No niin, alkoi vastauksen sävy muuttua, joten ap lopettaa tähän! 😘
Ilja Janitskinkin puhui soodan hyödyistä.
Osa ihmisistä on perimältään sellaisia, ettei heihin tartu jotkut sairaudet. Ehkä tämä perhe on ollut geneettisesti vastustuskykyinen espanjantautia aiheuttanutta virusta vastaan.
Soodaveden juomisella ei siinä asiassa ole ollut mitään muuta kuin uskoa vahvistavaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Eli 1tl soodaa mukilliseen vettä, joka jaetaan viidelle henkilölle. Yhden päivän annos. Näinkö?
Ohjeita on netti pullollaan. 1/4 tl johonkin nesteeseen, vaikka sitruuna-appelsiinimehuun.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on perimältään sellaisia, ettei heihin tartu jotkut sairaudet. Ehkä tämä perhe on ollut geneettisesti vastustuskykyinen espanjantautia aiheuttanutta virusta vastaan.
Soodaveden juomisella ei siinä asiassa ole ollut mitään muuta kuin uskoa vahvistavaa syytä.
Kyllä tarttui tähänkin, silloin 10 vuotiaaseen tyttöön. Mutta selvisi.
Auttaa närästykseen!