Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELIXIA laskuttaa etukäteen huhtikuun ajalta täyden kuukausimaksun, vaikka pomminvarmasti tiedetään, ettei salit aukene ensi viikon keskiviikkona, kuten on nyt luvattu.

mitä saat rahan vastineeksi?
20.03.2020 |

Esim. moni urheilun suoratoistokanava tarjoaa nyt leffoja kuukausimaksun vastineeksi, kun urheilua ei nyt tule. Tai monen kiinteistön vuokranantaja ei pyydä nyt kivijalkakaupoilta kuukausivuokraa tämän tilanteen takia.

Onko siis palveluntarjoajalta reilua tarjota pelkkää ei-oota täyttä maksua vastaan? Eli vedotaan normaaleihin sopimusehtoihin, vaikka tilanne on epänormaali koko Suomessa ja koko maailmassa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sen pakottaa maksamaan? Eikö noita muka saa irtisanottua? 

Vierailija
2/9 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan vaikka maaliskuussa irtisanoo sopimuksen, niin huhtikuu pitää vielä maksaa. Se on se normaali sopimusehto, joka on kyllä ihan ok normaalioloissa. Nyt vaan ei olla normaalioloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viime toukokuussa salikortin koko vuodeksi ja maksoin sen heti. Ei ole tullut mieleenikään pyytää rahaa takaisin tältä viimeiseltä kuulta. 

Vierailija
4/9 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan vaikka maaliskuussa irtisanoo sopimuksen, niin huhtikuu pitää vielä maksaa. Se on se normaali sopimusehto, joka on kyllä ihan ok normaalioloissa. Nyt vaan ei olla normaalioloissa.

Eikö elixia sitten tarjoa mitään? Mistä sait tietoosi, että laittavat ovet kiinni, mutta rahaa ei saa takaisin? 

Vierailija
5/9 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elixia on nyt toistaiseksi ilmoittanut olevansa kiinni 25.3. saakka, ja tästä kahdesta viikosta sai rahat takaisin. Jos/kun salit ovat suljettuja 25.3. jälkeenkin, eiköhän sieltä taas saa hyvityksen.

Vierailija
6/9 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuossa voi päteä enää normaalit sopimusehdot, jos nytkin sali on kiinni. Kai vuokralaisellakin on oikeus irtisanoa sopimus heti, jos ei asunnossa voi asua. 

Vierailija
7/9 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.

Mulle taas tuli viesti ettei veloiteta ja lisäksi saan 30e lahjakortin

Vierailija
8/9 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa viesti missä sai valita minkä hyvityksen haluasi. Itse valitsin ,että laskusta vähennetään tuo aika kun en ole päässyt salille. 

Vierailija
9/9 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kanssa viesti missä sai valita minkä hyvityksen haluasi. Itse valitsin ,että laskusta vähennetään tuo aika kun en ole päässyt salille. 

Sama viesti mulla ja samoin valitsin. Lisäksi viestissä pahoiteltiin, että hyvitys ei ehdi nyt heti seuraavaan laskuun, minkä ymmärrän täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme