Olen turkulainen
10 vuotta asunut täällä ja tämän takia olen ikisinkku.
Muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (29)
Minä kun luulin ettei korona virusta pahempaa olisi.
Olin väärässä..
Ihminen voi olla turkulainen.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Kiitos.
Ukko37 kirjoitti:
Minä kun luulin ettei korona virusta pahempaa olisi.
Olin väärässä..
Ihminen voi olla turkulainen.
Kyllä. En nyt Halisissa tai vakkella asu, mutta ei tämä mitään herkkua ole.
Toivottavasti tämä ei etene ajatteluun syvemmin.
Sinullekin video piristykseksi:
Itse kaipaan sitä.
Ikävä pilata ilosi, mutta kymmenen vuoden jälkeen et ole vielä turkulainen. Jos olet syntynyt Turussa (mielellään Heidekenillä), voit kutsua itseäsi turkulaiseksi 50 vuotta täytettyäsi. Kymmenen vuotta Turussa ei vielä turkulaista tee. Ikisinkkuutesi syihin en ota kantaa, omasta mielestäni Turussa on aina ollut helppo löytää seuraa. En itse ole turkulainen. Olen muualta muuttanut, ja asunut täällä vasta 32 vuotta, mutta naimisissa olen kuitenkin ja peräti oikeasti turkulaisen, Heidekenillä syntyneen yli viiskymppisen miehen kanssa.
Muuta pois?
Terveisin Aito, Oikea Turkulainen
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pilata ilosi, mutta kymmenen vuoden jälkeen et ole vielä turkulainen. Jos olet syntynyt Turussa (mielellään Heidekenillä), voit kutsua itseäsi turkulaiseksi 50 vuotta täytettyäsi. Kymmenen vuotta Turussa ei vielä turkulaista tee. Ikisinkkuutesi syihin en ota kantaa, omasta mielestäni Turussa on aina ollut helppo löytää seuraa. En itse ole turkulainen. Olen muualta muuttanut, ja asunut täällä vasta 32 vuotta, mutta naimisissa olen kuitenkin ja peräti oikeasti turkulaisen, Heidekenillä syntyneen yli viiskymppisen miehen kanssa.
Sehän se. Olen junantuoma ainaisesti, mutta paikalliset tuntuvat syrjivän. Olen tutustunut kyllä mukaviin ihmisiin täällä ollessani, mutta kaikki (!) ovat olleet muualta lähtöisin. Outo juttu jotenkin.
Ikuisesti ulkopuolinen, se on kai se tunne, mitä tässä ajan takaa.
Sääliksi käy. Mutta kai siellä Turuuski täytyy jonkun asua. Esim. turkkuslaiste.
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois?
Terveisin Aito, Oikea Turkulainen
Olen miettinyt sitä, mutta Pohjanmaalla ( mistä olen kotoisin) vielä kypsempää menoa.
Ehkä toi Tukholma vois olla sopiva.
Höpö höpö, jos väität, että paljasjalkaset turkulaiset syrjii, et ole sellaiseen edes törmännyt. Ne on nimenomaan ne muualta tulleet , jotka sitä harrastaa. ihan sama juttu joka kaupungissa. Originaalit on mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se. Olen junantuoma ainaisesti, mutta paikalliset tuntuvat syrjivän. Olen tutustunut kyllä mukaviin ihmisiin täällä ollessani, mutta kaikki (!) ovat olleet muualta lähtöisin. Outo juttu jotenkin.
Olisko mitenkään mahdollista, että olet itse jotenkin outo?
Muutin pois ja suosittelen. Nyt ihmiset puhuvat. Turkua huonompaa asuinpaikkaa ei Suomessa tosiaan ole. Täynnä kleptomaaneja ja kyzipäitä. Jos joku jossain alkaa rääkymään turkuansa niinku niillä tapana on, niin vedän turpaan.
Lue Juha Kurvisen blogiaturkulaisista on totuus. Myös kiduttivat sairaita vanhuksia joka paljastui Juhan ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Kiitos tästä helmestä 😂 Ap voisi vaikka tehdä niinkuin videon Simo. Parempi vankilassa kuin Turussa.
Otan osaa aloittaja. Paljon parempaa kohtaloa en osaa kuvitella kuin olla turkulainen .
Syvin osanottoni. Turkulaisten ihmisten kanssa tekemisissä joutuva ihminen tietää miltä tuntuu kun joutuu helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Syvin osanottoni. Turkulaisten ihmisten kanssa tekemisissä joutuva ihminen tietää miltä tuntuu kun joutuu helvettiin.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko mitenkään mahdollista, että olet itse jotenkin outo?
Siis minähän olen, mutta pärjätäkseen täällä pitäisi muuttua näiden kaltaiseksi. Siihen en ala.
Huh huh. En usko että korona oli varautunut turkuun. Ehkä turun murre vaan tuhoaa koko viruksen.
Otan osaa.