Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästättekö lapset virpomaan?

Vierailija
20.03.2020 |

Onko teidän mielestä suotavaa päästää lapset virpomaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole suotavaa.

Pitääkö tuotakin täältä kysyä?

Ajattele omilla aivoillasikin jotain, jos sinulla yleensä edes aivot on.

Vierailija
2/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin päästän. En aio pilata tätäkin iloa lapsilta yhden koronan takia! Tietysti varovaisuutta noudattaen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkin ovikellon soitto niin soitan poliisit.

Vierailija
4/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koronalla päällystettyjä karkkeja vedetään. Eipä ihme että keskuudessanne vilisevät täit ja madot.

Vierailija
5/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en avaa oveani virpojille

Vierailija
6/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin päästän. En aio pilata tätäkin iloa lapsilta yhden koronan takia! Tietysti varovaisuutta noudattaen...

Kerropa nyt, mitä tämä kuuluisa varovaisuus on. 

Kyllä se ulkonaliikkumiskielto on tulossa Suomeenkin. Afer ski- baarit, kauppakeskusten avajaiset, virpomiset. Kaikki jatkuu, kunnes tilanne ei ole eneää hallinnassa. 

Kannattaa musitaa, ettei se korona italialaisiakaan haitannut vaikka kaikki säännöt pyrittiin kieltämään. 

Vierailija
7/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja soittelisivatko ne lapset myös koronakotien ovia ja vanhusten ovia.

Ja kodista annettaisiin virpomispalkkaa, joka kaupoissa ja kuljetuksissa kulkenut läpi melkoisen virus-ja bakteerikannan.

Kyllä lastenkin pitää tottua siihen, ettei läheskään aina saa eikä voi tehdä mitä haluaa.

Vierailija
8/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne saa tulla virpomaan. Ovessa on lappu "Saa virpoa" jos olen kotona terveenä.

Vierailija
9/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvon varvon tuoreeks terveeks, 

tulevaks vuodeks,

Vitsa sulle,

Korona mulle. 

Vierailija
10/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Nyt virvotaan omia munia kotona. Jos lapsia tulee ovelle niin lupaan heittää virvontaliemet heidän naamalleen.

Vierailija
11/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epätodennäköistä saada pinnoilta yms. virus. Oletko lukenut asiasta vai täältäkö olet ammentanut viisautesi?

Vierailija
12/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän ovelle jos tulee niin saa vitsasta.

Vierailija
13/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiän ovelle jos tulee niin saa vitsasta.

Samoin. Tällä kertaa on saamapuolella vitsaa jos ei ymmärrä pysyä kotona.

Vierailija
14/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissasi kysyt?? Meneekö laosesi nyt kouluun, kun se on kuulema taas sallittua 1 - 3 lk.? Varmaan menee, ei epäilystäkään.

Vierailija
15/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mistä näitä aivottomia ihmisiä sikiää, aivot narikassa? Pitääkö tätäkin kysyä....

Vierailija
16/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämän lapset tulee itkien kotiin. Kun muutamalla ovella on sanottu suoraan että kotiinne siitä ei nyt saa virpoa ja palkkaa turha odottaa... ehkä pienempi paha virpoa vaan kotona...

Vierailija
17/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mennä, paitsi jos on tuttuja terveitä ihmisiä, joiden kanssa on etukäteen sovittu. Tuntemattomien oville ei pitäisi mennä muutenkaan - juuri tänään olen saanut tiedon, että rauhallisessa talossa rauhallisella alueella, missä asuu tuttujani, on yhdessä asunnossa järjettömän levotonta ja nyt se vain on korostunut, epäily on että siellä käydään ainekauppaa. 

Vierailija
18/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yli 2 viikkoa kotona ja ei nähdä ketään. Tehtiin kuitenkin vitsat ja meinasin jos jätetään ne oven eteen ja isovanhemmat vois hakea ne siitä, kun autolla käyvät kuitenkin asioilla. Annan itse palkat lapsille. En tietenkään päästäisi lapsia kenenkään oville virpomaan.

Vierailija
19/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä meille saa tulla virpomaan. Normaalisti meillä on paljon herkkuja tarjolla.

Vierailija
20/28 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi kysyt?? Meneekö laosesi nyt kouluun, kun se on kuulema taas sallittua 1 - 3 lk.? Varmaan menee, ei epäilystäkään.

Jotkut ovat työssäkäyviä ihmisiä, eikä mahdollisuutta jättää lapsia kotiin. Helppoa se on olla lasten kanssa etäopetuksessa, kun sossu maksaa... Minulle ei maksa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi