Päästättekö lapset virpomaan?
Onko teidän mielestä suotavaa päästää lapset virpomaan?
Kommentit (28)
Minä ainakin päästän. En aio pilata tätäkin iloa lapsilta yhden koronan takia! Tietysti varovaisuutta noudattaen...
Yksinkin ovikellon soitto niin soitan poliisit.
Eli koronalla päällystettyjä karkkeja vedetään. Eipä ihme että keskuudessanne vilisevät täit ja madot.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin päästän. En aio pilata tätäkin iloa lapsilta yhden koronan takia! Tietysti varovaisuutta noudattaen...
Kerropa nyt, mitä tämä kuuluisa varovaisuus on.
Kyllä se ulkonaliikkumiskielto on tulossa Suomeenkin. Afer ski- baarit, kauppakeskusten avajaiset, virpomiset. Kaikki jatkuu, kunnes tilanne ei ole eneää hallinnassa.
Kannattaa musitaa, ettei se korona italialaisiakaan haitannut vaikka kaikki säännöt pyrittiin kieltämään.
Ja soittelisivatko ne lapset myös koronakotien ovia ja vanhusten ovia.
Ja kodista annettaisiin virpomispalkkaa, joka kaupoissa ja kuljetuksissa kulkenut läpi melkoisen virus-ja bakteerikannan.
Kyllä lastenkin pitää tottua siihen, ettei läheskään aina saa eikä voi tehdä mitä haluaa.
Tänne saa tulla virpomaan. Ovessa on lappu "Saa virpoa" jos olen kotona terveenä.
Virvon varvon tuoreeks terveeks,
tulevaks vuodeks,
Vitsa sulle,
Korona mulle.
No ei todellakaan. Nyt virvotaan omia munia kotona. Jos lapsia tulee ovelle niin lupaan heittää virvontaliemet heidän naamalleen.
Hyvin epätodennäköistä saada pinnoilta yms. virus. Oletko lukenut asiasta vai täältäkö olet ammentanut viisautesi?
Meiän ovelle jos tulee niin saa vitsasta.
Vierailija kirjoitti:
Meiän ovelle jos tulee niin saa vitsasta.
Samoin. Tällä kertaa on saamapuolella vitsaa jos ei ymmärrä pysyä kotona.
Ihanko tosissasi kysyt?? Meneekö laosesi nyt kouluun, kun se on kuulema taas sallittua 1 - 3 lk.? Varmaan menee, ei epäilystäkään.
En ymmärrä mistä näitä aivottomia ihmisiä sikiää, aivot narikassa? Pitääkö tätäkin kysyä....
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tämän lapset tulee itkien kotiin. Kun muutamalla ovella on sanottu suoraan että kotiinne siitä ei nyt saa virpoa ja palkkaa turha odottaa... ehkä pienempi paha virpoa vaan kotona...
Ei voi mennä, paitsi jos on tuttuja terveitä ihmisiä, joiden kanssa on etukäteen sovittu. Tuntemattomien oville ei pitäisi mennä muutenkaan - juuri tänään olen saanut tiedon, että rauhallisessa talossa rauhallisella alueella, missä asuu tuttujani, on yhdessä asunnossa järjettömän levotonta ja nyt se vain on korostunut, epäily on että siellä käydään ainekauppaa.
Ollaan oltu yli 2 viikkoa kotona ja ei nähdä ketään. Tehtiin kuitenkin vitsat ja meinasin jos jätetään ne oven eteen ja isovanhemmat vois hakea ne siitä, kun autolla käyvät kuitenkin asioilla. Annan itse palkat lapsille. En tietenkään päästäisi lapsia kenenkään oville virpomaan.
En, eikä meille saa tulla virpomaan. Normaalisti meillä on paljon herkkuja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissasi kysyt?? Meneekö laosesi nyt kouluun, kun se on kuulema taas sallittua 1 - 3 lk.? Varmaan menee, ei epäilystäkään.
Jotkut ovat työssäkäyviä ihmisiä, eikä mahdollisuutta jättää lapsia kotiin. Helppoa se on olla lasten kanssa etäopetuksessa, kun sossu maksaa... Minulle ei maksa!
Ei tietenkään ole suotavaa.
Pitääkö tuotakin täältä kysyä?
Ajattele omilla aivoillasikin jotain, jos sinulla yleensä edes aivot on.