Gallup: MITEN AIOTTE JUHLISTAA KORONAEPIDEMIAN PÄÄTTYMISTÄ?
Varmaan jengi ryntää viihteelle ja ravintoloitsijat hierovat käsiään (ei käsidesiin).
Matkatoimistot ruuhkautuvat, kun matkat viedään käsistä.
Lapset ryntäävät riemusta kiljuen kavereille.
Ostarit täyttyvät, koska ihmisiltä puuttuu yhtä ja toista.
Kesälomatkin lähestyvät monilla. Varmaan hoitajilla tulee tarpeeseen.
Kommentit (13)
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Aion matkustaa Wuhaniin ja nauttia Juhla-illalisen. Jotain eksoottista
Luuleeko joku, että tämä päättyy joskus juhlimisen arvoisesti? Joko ennen Joulua?
Korkataan shampanjapullo, vuodelta 2004.
Jos kuulun niihin 30-40 prosenttiin väestöstä (tuskin kuulun), jotka selviävät hengissä, niin jään eläkkeelle, oli rahaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku, että tämä päättyy joskus juhlimisen arvoisesti? Joko ennen Joulua?
Luulenpa hyvinkin, että antibody-testi on melko nopeasti saatavilla.
Korona on tappava vain riskiryhmäläisille ja vanhuksille, joten mitään vaaraa epidemian kanssa ei ole koskaan ollutkaan. Tämä on esimerkki joukkohysteriasta.
Tehohoitoon on aina joutunut hyväkuntoisia flunssapotilaita jo ennen koronaa. Monisairaita vanhuksia ei ole koskaan ennenkään tehohoidettu, koska kuolisivat muutenkin lähivuosina.
Esimerkiksi Italiassa kuolee 600 000 ihmistä vuosittain, joten nämä Italian tuhannet kuolemat ovat ihan normaaleja, vaikka niitä on lyhyessä ajassa paljon.
Ihmiset ovat vieraantuneet luonnosta. Ihmisiä syntyy ja kuolee ja se on normaalia.
Lähden reissuun heti kun se on jälleen mahdollista.
Sixpäkki coronaa ja urheilua livenä.
Kun ei ole varmuutta miten tämä korona päättyy tai kauanko sitä kestää niin aloin juomaan nyt. Kaljaa on ja varmaan haen huomenna lisää. Varminta nauttia nyt kun on vielä elossa. Iltaa kohden todennäköisin on kylpytakki känni. Oma versio kalsarikänneistä, saa matkia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Taidat olla se joka ilmoittaa suunnilleen kaiken asiattomaksi. Mitä jos häipyisit pois täältä vinkumasta?
Minä vedän kalsarikännit mökillä. Ai niin, mutta niinhän minä teen nyt epidemian aikanakin. Tosin päivät pitää painaa etätöitä jota palkka juoksee.