Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävien ja sukulaisten painostus ja toistuvat keskenmenot. En enää jaksa.

Vierailija
28.06.2006 |

eli " uutta putkeen" ja " jokos olette uudelleen yrittänee" jnejne.. Jatkuvaa mahan kyttäämistä... Tuntuu pahalta kuin edellinenkin vielä vuotamassa pois. Näillä ko. ihmisillä lapsia ja mutkattomia raskauksia. Jättäkää mut rauhaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ensimmäisissä yritettiin pitkittää kertomista ja nyt ei kyllä todellakaan kerrottais kenellekkään... Lisäksi vielä ahdistaa, ehkä tietenkin ystävällisimielinen, spekulointi ja pähkäily MIKSI juuri meille on käynyt niin, olenko syönyt, tehnyt jotain väärin.. ja miten jatkossa jnejnejne...

ap

Vierailija
2/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen. Mulle vielä vihjailtiin et mussa on jotain vikaa kun km vaan tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ehkä uskalla, jaksa, viitsi sanoa suoraan, että lopettakaa lisäspekulointien vuoksi.

Vierailija
4/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kuulun tähän samaan typerien joukkoon. No, kun mulle sit ystävä vastas, että he on puhuneet miehen kanssa, että heillä ei lasten aika ole vielä, niin tajusin kyllä heti, että ei kuullosta uskottavalta, vaan on vaan selitys. Enpä oo enää kysellyt.

Vierailija
5/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset vain ovat tyhmiä... itse en omista asioista ala keskustelemaan niiden ihmisten kanssa, jotka jo valmiiksi tiedän tuollaisiksi spekuloijiksi. Silloin ei kyllä paljon muu auta kuin nähdä mahdollisimman vähän jos ollenkaan

Vierailija
6/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti luulisin, että jotain älliä vois olla...

Yksikin tuttava suunnitteli kolmatta lastaan tyyliin, että " sen on sitten synnyttävä ensi vuoden huhti- tai toukokuussa tai muuten sitä ei hankita jne" ja totesi perään, että heillä on ollut niin helppoa lasten hankkiminen, että hän voi suunnitella asioita noin toisin kuin minä. Voi puistatus. Olisi mieli tehnyt sanoa tosi rumasti, mutta en vain viitsinyt. Turha alkaa maalaamaan piruja seinille.

ap

Vierailija
7/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on kyllä jo sairasta, jos lapsen teko suunnitellaan kuukauden tarkkuudella. Ja siis ihan tosissaan suunnitellaan eikä vain toivota. Tee juuri noin, ap, ole fiksumpi kuin suunnittelevainen ystäväsi ja pysy vaiti. Nauti siitä kun tiedät itseksesi olevasi se fiksumpi ja empaattisempi ja avarakatseisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä