Jaetaan mielenkiintoisia faktoja/ajatuksia/sitaatteja :)
Puut viestittävät toisilleen ötökkä- ja hyönteis-vaaroista.
Vanhin tunnettu asiakas-valitus kirjoitettiin 4000 vuotta sitten Mesopotaniassa savitaululle.
Monet väittävät kuulevansa onko lasiin kaadettava vesi kylmää vai lämmintä.
Astronautit eivät voi itkeä avaruudessa.
Joidenkin ihmisten unet ovat musta-valkoisia (onko sinun?)
Monet eivät muista nähneensä unessaan älykännykkää (entä sinä?)
Muumisitaatti: ''Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen. Hänen kanssaan voi puhua.''
Taikurin hattu
Ps. muistakaa tänne kirjoitettujen faktojen kanssa lähdekriittisyys :)
Kommentit (12)
"Jokainen, joka vihaa pieniä lapsia, ei voi olla täysin paha ihminen" W.C. Fields
Minusta tää oli kiva aloitus ja hyvät jutut!
Kiveshiki haisee etikalle ja päinvastoin.
Jotkut valittavat, että ruusuissa on piikkiset varret.
Minusta on mukavaa, että piikkisissä varsissa on ruusuja.
”You will never fulfill your destiny, until you let go of the illusion of control.” ~Kung Fu Panda
Tietenkin astronautit voivat itkeä avaruudessa. Miksi mammat uskovat tuollaista skeidaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylläpito sallii sinun jatkuvasti tukkia palstaa näillä typerillä aloituksillasi?
Sori, tää oli kylläkin mun eka :)
Der landser liegt im massengrab, die frau in fremden betten. Der landser fällt fur vaterland, die frau fur zigaretten
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin astronautit voivat itkeä avaruudessa. Miksi mammat uskovat tuollaista skeidaa?
Heidän silmänsä voivat kostua, mutta kyynel “liimautuu silmäkalvolle palloksi”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän silmänsä voivat kostua, mutta kyynel “liimautuu silmäkalvolle palloksi”
Miten tämä liittyy heidän kykyynsä itkeä? Tai yhtään mihinkään?
"En ole koskaan oppinut mitään silloin, kun olen ollut itse äänessä." -Larry King-
" Ihmisen rikkauden osoittaa se, mitä kaikkea ilman hän voi olla. -Henry David Thoreau-
mene töihin