Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin eilen uuden tyynyn, enkä ole koskaan nukkunut niin hyvin kuin viime yönä :)

Vierailija
28.06.2006 |

Voiko se tyyny oikeasti vaikuttaa näin paljon unenlaatuun? Olen koko kevään/kesän nukkunut huonolla tyynyllä, kun mies meni pilaamaan tyynyni pesemällä sen väärin. Itseasiassa olen aina nukkunut vääränlaisilla tyynyillä. Aina liian pehmeitä tai liian korkeita.

Nyt 1 yö takana ja olo on todella virkeä ja heräsin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen vasta kellonsoittoon. Yleensä sisäinen kelloni herättää minut hiukan ennnen sitä. En herännyt edes siihen kun mies kömpi vuoteeseen viereeni nukkumaan jälkeeni.

Olen ihan ihmeissäni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta taisi olla 35¿. Ongelmana minulla on ollut juuri se, etten ole edes tiennyt minkä paksuinen tyyny minulle olisi hyvä. Nyt ostin sitten tuon lähinnä sen takia, että voisin säätää sitten siitä joko täytettä pois tai lisää tarpeen mukaan.

Nukun myös pääosin kyljelläni ja tuossa on sellainen pienempi pötkylä kylkinukkujia varten. Olen suunnilleen aina nukkunut käsi tyynyn alla, nyt en edes sitä pitänyt.

Olisinpa vaan aiemmin satsannut hiukan enemmän tuohonkin ostokseen.

Ap

Vierailija
2/2 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se hintava, kun tähän mennessä olen itselleni ostellut lähinnä 5-20¿ tyynyjä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän