Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku jutella mulle, yksinäinen olo -ketju kaikille kotiin eristäytyneille

Vierailija
19.03.2020 |

On sitten virallinen karanteeni tai vain itse eristänyt itsensä kotiin koronan pelossa. Mutta yksinäinen olo, koska ei tapaa enää ketään eikä voi mennä baariin eikä juttelemaan naapureille jne. Kaipaisi ihan vain sitä, että joku voisi jutella mulle, kysyä mitä kuuluu ja voisin kertoa mitä ajattelin tänään. Ja kuulla mitä muille kuuluu.

Joten voisiko joku jutella mulle. Juttelen takaisin siitä mistä sinä haluaisit puhua, toinen kotiin eristäytynyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit.

Olen konkari haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
2/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihdyn tosi hyvin yksikseni mutta kappas kummaa kun nyt se ei ole oma valinta niin ahdistaa. Oispa kämppis tai kumppani.

En ole varsinaisesti karanteenissa, mutta eipä tässä ketään viitsi nähdäkään tai mennä muualle kuin kauppaan.

Mitä sulle kuuluu, mitä puuhailet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatöörit.

Olen konkari haluatko kysyä jotakin?

Haluan kysyä.

Mitä teet kotona sisällä silloin kun ahdistaa yksinäisyys todella pahasti eikä ole ketään ketä voi nähdä tai kenen kanssa voi jutella?

Miten kauan yksinoloa kestää tulematta hulluksi?

Kuinka pian alkaa jutella itsensä kanssa ääneen?

Entä kuulemaan ääniä?

Vierailija
4/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä viihdyn tosi hyvin yksikseni mutta kappas kummaa kun nyt se ei ole oma valinta niin ahdistaa. Oispa kämppis tai kumppani.

En ole varsinaisesti karanteenissa, mutta eipä tässä ketään viitsi nähdäkään tai mennä muualle kuin kauppaan.

Minäkin olen aina pitänyt itseäni yksin viihtyvänä introverttinä, joka ei jaksa sosiaalisia kontakteja. Mutta parissa päivässä asia kääntyi ihan toisinpäin, haluaisin heti tavata kaupan kassan, naapurin, ystävän, satunnaisen ihmisen kadulla ja jutella kaikkien heidän kanssa ainakin tunnin. Minulle kuului ihan hyvää ennen tätä pandemiaa, nyt kuuluu lähinnä pelkoa ja ahdistusta. Laitan kohta vähän iltapalaa ja ehkä katson telkkaria, ei tee mieli enää tänään katsoa uutisotsikoita, ne vain lisää ahdistusta. Kämppis olisi hyvä, jos se ei toisi tautia asuntoon :D . Ap

Vierailija
5/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Randomi kysymys: Mikä on sun tämän hetken lempibiisi?

Vierailija
6/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kysymys. Mietin ja mietin ja päädyin siihen, että Finlandia :D . Ap

Vierailija
7/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuut mun kanssa saunaan nyt heti niin voin jutella mistä haluat.

Vierailija
8/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä odotin vastaukseksi, mutta pääsit yllättämään tällä :D 

Vierailija
9/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yksin ja kaipaisin juttukaveria, mutta näillä eväillä mennään. Tykkään siitä huolimatta nauraa, joten Vauva-palstan herkkupalat on ketju jossa on jo vuosia kerrottu noloimpia pierujuttuja tai sitten tylsimmät vitsit. Jotkut kirjoittavat niin herkullisen hauskasti, että käyn joskus lukemassa molempia ketjuja kun on oikein ahdistavaa.

Tykkäätkö sinä nauraa ja jos tykkäät, niin mistä haet sinua naurattavia asioita yksin ollessasi?

Vierailija
10/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen aina pitänyt itseäni yksin viihtyvänä introverttinä, joka ei jaksa sosiaalisia kontakteja. Mutta parissa päivässä asia kääntyi ihan toisinpäin, haluaisin heti tavata kaupan kassan, naapurin, ystävän, satunnaisen ihmisen kadulla ja jutella kaikkien heidän kanssa ainakin tunnin. Minulle kuului ihan hyvää ennen tätä pandemiaa, nyt kuuluu lähinnä pelkoa ja ahdistusta. Laitan kohta vähän iltapalaa ja ehkä katson telkkaria, ei tee mieli enää tänään katsoa uutisotsikoita, ne vain lisää ahdistusta. Kämppis olisi hyvä, jos se ei toisi tautia asuntoon :D . Ap

Etkö voisi harrastaa jotain siellä kotona? Jumpata, kutoa , ommella, virkata, maalata, askarrella, alkaa parvekepuutarhuriksi ( alkaa kasvatella taimia), välillä voi lukea, olla netissä. Voithan soitella ystäville tai sukulaisille. Itselle aika ei tule pitkäksi, kaikennäköistä puuhaa on koko ajan. Mutta voin jakaa sinulle vinkkejä, miten aika kuluu mukavasti.

Vierailija
11/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii hyvin tähän aikaan.

Vierailija
12/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voithan mennä kävelylle, se ei ole kiellettyä ja pyydä se naapuri tai joku tuttu mukaan. Pidätte vain 1,5 metrin etäisyyttä. Kumpikin varaa kotoa termospulloon juomista ja eväät mukaan. Tee naapurin kanssa eväsretki ja pääset juttelemaan.