~*~*Enskattarien keskiviikko*~*~
Kommentit (22)
tapani mukaan oon täällä taas öbaut yöllä *hih hih yksinpuhelulle*
tosin yllätykseni on ollut suuri että kyllä te rakkaat enskuliinit luette vielä näitä munkin yösepustuksiakin kun höpölöpö kooppikalluuppinikin jaksoitte vastailla kivasti :)) se on niin kivaa kun jutellaan *tykkis*
olipas täällä muuten runsaasti rapuihmisiä ja jellonia ja skorppareita ja vaakakin ja oinaskin ja viel tais olla joku mut en nyt muista. Ite oon aika tyypillinen tunteellinen, syvällinen (vaikkei siltä kuulostakaan aina) ja mukamas taiteellinenkin (lue esteetikko) rapu :) ystävissä on rapuja ja skorppareita ja oinaskin löytyypi että tutun tuntusessa seurassahan täällä ollaansiis :D eli muuten en usko kooppeihin (taikauskoo ja kepin helinää, hihiiii) mutta kiva lähinnä bongata noita kooppien piirteitä itsestään ja tutuista. Itse olen erityisen kiinnostunut psykologiasta ja kaikenlaisista elämänfilosofisista ja taidollisista asioista (lue keittiöpsykologiaa) ja sen sellasista kirjoista ja myös uskontoon liittyvistä asioista :)
lyhykäinen kommentti:
Edda: plussaonnee!!!
Yedo: jaksuhalit ja parempaa mieltä
ja kaikille muillekin jaksamista tässä piinallisessa yrityksessä ja plussahileitä tietty!
kaks päivää töitä ja sit meikä juoksee kesälaitumille (jihuuuuuuuuuuuu)
mut siis vielä pitää pinnistellä viimeseen asti tänään olin superpitkän päivän töissä ja kyllä loppuun saakka saa painaa tosissaan. Tulin tänään jo suorastaan kärttyiseksi tästä kaikesta kiireestä ja sitten aloin tietysti pohtia etten vaan loukannut ketään hoputuksellani kun jouduin ohjaamaan ja delegoimaan..eli sitten seuraapi huono omatunto jos vähänkin pinnakiristyy..arvelin että oviskin vois vaikuttaa pinnaan eli käyn muutenkin vähän ylikierroksilla aiemmin kun käytin pillereitä oli kyllä noi PMS oireet huomattavasti pahemmat eli yleisellä tasolla oon ollut niiden jälkeen leppoisampi ja hyväntuulisempi, mutta tätiä edeltävä ahdistus ei oo lähtenyt valitettavasti...joo no on taas rasittavan omanapaista tää mun pajatus että parasta lopettaa ennen kuin nukahdatte ;)
yötä :)
Taasen on yksi päivä takana, tuli taas touhuiltua vaikka mitä ja hierojallakin kävin. On muuten ihana tunne sen jälkeen kun on ollut käsiteltävänä. =)
Eddalle kovasti onnea täältäkin ja paljon vauvaliimaa matkaan!
Galluppia oli horoskoopeista; itse olen vesimies ja ainakaan sen luonteenkuvaukset ei ollenkaan sovi minuun. Onhan niitä aina välillä hauskaa lukea, silloinkun ne lupailis jotain hyvää, mut en mä niihin siltikään usko. Ja horoskooppeihin jotenkin rinnastettavia on nuo kiertoviestit tai ketjukirjeet ja niiden mukaan mulla ainakin on jo monen sadan vuoden epäonni tiedossa. =) Eli ei kannata paljoa niiden varaan pistää.
Omaa napaa: täti pakkailee kamojaan onneksi ja nyt sitten pääsee tutustumaan ovistikkujen salaiseen maailmaan. Pitää aloitta testaaminen jo nyt, koska en ollenkaan tiedä milloin tuo salaperäinen ovis vois tapahtua. Toivottavasti löytyy kuitenkin.
Nyt pitää ruveta vielä kukkaset hoitamaan ja sit saakin ottaa lopun iltaa rennosti. Rentoa iltaa teille kaikille ja hyppätään kaikki plussajunaan eddan kanssa! Jookosta?
T:Leenu kp5/?