Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*Enskattarien keskiviikko*~*~

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä (taas vaihteeks) ja näyttöpäätteellä istuminen jo puuduttaa (paitsi kun palstailee täällä) :)

Eilistä pinoa ei paljon kertynytkään, mutta pahoittelut niille, joille täti tuli kylään, toivottavasti se lähtee pian pois!

Serenity: sylin täydeltä onnea! tässä ollaan vuosi oltu jo kihloissa mun poikaystävän kanssa ja oottelen että sekin osaisi romanttisesti kosaista jossain vaiheessa. (Tosin oma mies ei kovin romanttinen ole.) Mutta kerrassaan ihana juttu, onnea siis!

_edda_: plussa se on. onnea tuhannesti ja vauvaliimaa ;)

miauu kyseli horoskooppi-hömppiä. tosta asian hömppäsyydestä... mä olen sellanen ihminen joka on kyllä kiinnostunut horoskoopeista yms. " hömpästä" tai pikemminkin astrologiaan, taikauskoon ja ennustamiseen liittyvistä jutuista. Johtuen ehkä siitä että horoskooppikirjojen rapukuvaukset osuu suoraan muhun :)) Mutta juu, ite oon rapu, maanantaina synttärit :)

Joku kertoi että tuntuu siltä että nyt tärppäis. Mulla ihan samanlainen tunne, en tiedä miks... En oo ees mtn " poppakonsteja" käyttäny. Ehkä se on vaan tätä ekan kierron optimistisuutta. mulla muuten taipumusta tohon pessimismiin joten jos se näin on että pessimisti ei pety niin hyvä! :)

).( ei yhtikäs mtn uutta omanapa-rintamalla! kp11/28, eilen pupuiltiin, koska tarkotus ois joka päivä puputtaa niin että varmasti ei ainakaan yrityksen puutteesta jäis kiinni jos ei tärppäis. ja edelleen mä painotan melkein uudeksi motoksi iskostunutta lausetta: AHKERUUS AINA PALKITAAN! :)

muistakaa se siis enskattaret :)

Vierailija
2/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakohan kukaan mua enää, varmaan ainakin kaksi viikkoa oon pitänyt hiljaiseloa lähinnä taustaillen. Nyt kuitenkin ajattelin kirjoitella ja heti aamulla vielä. Töissä jo rauhoittunut niin hyvin, että kun olen ekana täällä, ei ole ketään vielä selän takana kurkkimassa että missä sivulla sitä tulee pyörittyä.

[color=blue]Serenitylle[/color] onnittelut kosinnasta! Ihanaa, tuollain perinteisesti polvillaan vielä! Häät on sitten kivoja, etenkin omat (siis yhdet vaan on tullut vietettyä, mutta ne oli ihanat :)

[color=blue]Eddalle[/color] myös onnitteluja plussasta!!! Otathan meistä monta mukaasi!

Hyvistä ovistesteistä oli puhetta. Mä kanssa tykkään aconeista enemmän kuin mammaksista, niihin tulee mulla selkeämmät viivat. Mutta puolitettua en ole saanut minkään merkkisiä testejä - en ymmärrä miten te saatte niitä puoliksi ilman että ne menee ihan vänkyrälle ja " täytteet" eri suuntiin :O Joudun siis täydellä rahalla testailemaan... onkohan mun saksissa tai koordinaatiossa jotain vikaa...

Ja gallupin aiheena horoskoopit. Mä oon leijona, ja kiinalaisessa lohikäärme. Tulimerkkejä siis kerrakseen, mutta eivät oikein pidä paikkaansa. En ainakaan tunnusta, että haluaisin olla esillä ja huomion keskipisteenä... horoskoopit on hauskoja kyllä, vaikka omalla kohdalla ei paikkaansa siis tunnu pitävänkään (tietty joku muu voi olla eri mieltä munkin luonteestani!)

Omassa navassa mennään kohti ovista, tänään tuli yhtävahvat viivat tikkuun, kp taitaa olla 17. Loma kohta nurkan takana, joten täti sattuu sitten just lomaviikoille ja tietty ollaan silloin reissussa. Mutta jospa tällä kertaa jättäisi tulematta??! Täytyy tänään pitää huolta, että mahkut ainakin olisi olemassa!

Iloista päivää enskoille!

Bianco

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo hetkeen tullu kävästyä näillä nurkilla. Ainakaan kirjottelemassa. Pään sisällä alko käymään liian kuuamana tää kuumeilu et yritin rauhottaa tilannetta mut ei se vaan ota onnistuakseen. Järjetön vauvakuume jatkuu enskoitta tai enskojen kanssa:) Mielialat vinksahtelee miten millonkin kun odotukset on liian suuret enkä oikeen saa taottua itelleni päähän et täti sieltä tulee. kp siis 26/?-34. Viikonlopuksi koitan odotella tätiä parhaani mukaan oviksen ja PMS:n perusteella. Tähän päähän siis tuntuu mahtuvan vain oma napa:(

Serenitylle onnentoivotukset. Kosinta on huikea juttu:) Häähösläys on myös ihanaa kun ei päästä sitä stressiksi asti. Oman näköisiä häitä on hauska suunnitella.

Eddalle myös onnittelut. Kyseinen testi aavistaa masuasukin olemassaolon aiemmin kuin muut joten PLUSSAhan se on! ONNEA!

Harmi kun en tämän enempiä pääse kommentoimaan kun en ole kahlaillut pinoja sen kummemmin läpi. Plussanneille onnittelut! Toivotaan muillekin parasta! Ensi keväänä miehitetään synnytysosastot oikein porukalla:)

Vierailija
4/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli sitten mun viimeinen lomapäivä. Tänään on sitten heti vapaapäivä töistä, huomenna menen vasta klo 18 töihin, niin jää vielä huominenkin päivä vielä aikaan " olla vaan" :) Ootan jo seuraavia vapaapäiviä, jotka on ensiviikon keskiviikko ja torstai. Jos ilmat suo, taidamme suunnata mieheni ja kissojemme kanssa mökille. :) Katsotan sitten lähemmin.

_EDDA_: paljon onnea plussasta ja ihania odotuksen aikoja!! =) Otahan meidän mukaan myös sinne O-puolelle :)

MIAUU: en itse usko myöskään noihin horoskooppi hössötyksiin. Onhan niitä kiva lukea. Hassua lukea, että jollakin muulla on " tärppäys-fiiliksiä" . Tiedän just miltä susta tuntuu, itellä oli samat " fiilikset" viime kierrossa, mutta niin se tädin ryökäle tuli sitten kuitenkin. Toivon tietenkin, että sulla se " fiilis" pitäis paikkansa ja että täti tulis sinne teidän osoitteeseen vasta reilun vuoden päästä! =) PEUKKUJA!! :)

Jos ei tästä kierrosta " mato nappaa" , niin " uutta matoa koukkuun" :) (mun nykyinen motto..)

ON: meillä tulee ihan pian 9 kuukautta täyteen, kun jätimme ehkäisyn pois.. eli siis syksyllä suuntaamme molemmat sitten lääkäriin, jos ei tulosta ole saatu vielä siihen mennessä. Nyt ei muuta ku " harjoittelemaan" ahkerasti =)

PALAILEN!! =)

Lisbet (kp 9/??)

P.S. Rapu olen horoskooppi merkiltä ja mieheni on härkä. Hyvin ovat kirjojen jutut meistä pitäneet paikkansa.

Vierailija
5/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikki enskat!

Piti ihan tulla taas piipahtamaan luonanne, vaikka onkin aivan mieletön kiirus taas! Pinoja on ollut nyt viime aikoina hiukan vaikea lueskella, mutta:

ONNITTELUHALIT synttärisankareille, kihlautuneille, plussanneille ja kaikille, jotka vähänkään sen on ansainnut!

RUTISTUSHALIT kaikille muille!

Omaan napaan ei mitään uutta auringon (tai vesisateen) alla. Kp:t alkaa olla kai aika loppumetreillä.

Mutta aurinkoa ja plussatuulta jokaisen kesänjatkoon!

-Avecos *jatkaa lomailuaan*

Vierailija
6/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aivot raksuttamaan että muistaisin mitä lueskelin tuolta eilisestä ja tän päiväisestä pinosta...

Serenity: Onnea kosinnasta :o) pääsetkin kuumeilemaan nyt muitakin juttuja kuin tätä vauvautumista vaan, jokos on vieraslistaa pähkäilty ja muita suunnitelmia haaveiltu?? ;)

Edda: Kyllä se plussa on :)) otathan meistä edes jonkun mukaan, mieluusti kaikki?? :)) Onnea sinulle ja miehellesi!!

Gallupissa oli noista horoskoopeista..itse en ole viitsinyt lukea niitä pitkiin aikoihin kun tällaisena pakkomielteisenä alan seuraamaan joka hetkeä elämästäni et tää nyt oli sitä mitä siin luki :)) heeh... hullua! Horoskooppi kuvauksista oma kuvaukseni osuu kyllä tosi nappiin, tyypillinen vaaka :D

On: Täti tekee ilmeisesti tuloaan jo nyt..eilen suihkussa huomasin sellasen hyytymän kun suihkuttelin alakertaa, sen kummempaa vuotoa ei kyl ole nyt tullut..nippailuja ja välistä melkoisia kouristuksia mahassa on ja semmonen tunne et viimestään viikonloppuna täti kaartaa punaisella minillään paikalle...et se siitä vauvautumisesta taas! prkl että ottaa jo valmiiksi päähän... kp siis 26/29-30

Jotain positiivistakin tuolta työpaikka rintamalla, uusi duuni on jo melkeen plakkarissa, ens ma selviää millon pääsen aloittamaan..ja kesä lomaa pääsen viettämään näillä näkymin parin viikon päästä :D

Sit miehen kanssa luultavasti jonnekin reissuun pupuilemaan... dippadai dippadai.... :))

*halirutistus kaikille enskoille*

Vierailija
7/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan pitäisi kohta suunnistaa, mutta sitä ennen on " pakko" kirjoittaa tänne:)

[color=red] MaryRose [/color] : No teillä ei ainakaan pitäisi yrityksen puutteesta olla kiinni raskautuminen:) *onnenhalaus* Meilläkin oviksen aikoihin painitaan enemmän (joka päivä muutamia päiviä ennen ovista ja oviksen jälkeen) ja itselleni tuo tahti on joskus vähän liiankin suuri, mutta ei seksi kuitenkaan onneksi vielä ole puulta alkanut maistumaan eikä myöskään pakkopullalta:)

[color=olive] Bianco [/color] : Tuskin sinua täällä kukaan on unhoittanut:)! Kyselit tuosta testien puolittamisesta... Itsellänikin oli aluksi vaikeuksia ymmärtää, miten joku voi saada sen testin puoliksi ilman täytteiden vääntymisiä ja kääntymisiä. Nyt olen kuitenkin oppinut loistavan taktiikan, jolla puolitus onnistuu: Puolitan testit terävillä kynsisaksilla, leikkaan todella hitaasti ja tuen sormilla testin sivuja molemmin puolin... Välillä pitää keskittyä myös siihen, että testi tosiaan leikkaantuu puolesta välistä, eikä niin, että toisesta puoliskosta tulee paljon pienempi kuin toisesta. Joskus testi saattaa kuitenkin varovaisuudesta ja tarkkuudesta huolimatta hieman vääntyä, mutta ei se ainakaan itselläni ole tuloksiin vaikuttanut. Kun saa vahvat viivat testinpuolikkaaseen, kannattaa kuitenkin ehkä vielä varulta varmistaa tulos ihan kokonaisella testillä. Harjoitus tekee mestarin! Pupuiluintoa ja -onnea kovasti sinne teille!

[color=blue] Paju [/color] : Älä vielä luovuta tämän kierron suhteen! Vauvakuume on kyllä " tauti" , johon ei oikein tunnu löytyvän parannuskeinoja (paitsi jos saa oman pikkuisen massuun). Mutta täytyy vain uskoa siihen, että meille jokaiselle se oma vauva tulee jossain vaiheessa, juuri silloin kun on tarkoitettukin:)

[color=maroon] Lisbet [/color] : Ikävä, kun lomasi loppuu, mutta onneksi on olemassa vapaapäiviä ja uusia lomia:) Onnea " harjoituksiin" !

[color=purple] Avecos [/color] : Onnenhippusia piinailuun!

[color=navy] Apila [/color] : Toivotaan, että täti vaan pikkaisen yrittää pelotella ja työntää nokkaansa ovenraosta, mutta ymmärtää lopulta häipyä *tsemppiä ja plussapöllytyksiä*. Onnea uudesta työstä!!!

[color=green] Oma napaliini [/color] : Joo-o...eipä tässä mitään sen kummempia taas ole kerrottavana. Odotellaan vaan, että kierto lähenee loppuaan ja pääsee kunnolla jännäilemään...ja ehkä jopa testailemaan:)

Horoskoopiltani olen jellona (elokuussa syntynyt), kiinalaisessa horoskoopissa koira. En oikein usko noihin horoskooppijuttuihin, varsinkaan mihinkään päivähoroskooppeihin, mutta onhan niitä ihan mukava aina lueskella. Leijona-horoskoopin kuvaus sopii kyllä mielestäni itseeni melko hyvin, mutta uskoisin, että jokaisesta eri horoskoopista ja niiden kuvauksista löytää useita itseensä sopivia juttuja ja piirteitä, jos niitä lukee tarkasti ja " avoimin mielin" .

Toivotaan, että Herra Haikara tuo pian jokaiselle Enskalle iloisen ja maailman ihanimman yllätyksen! PLUSSAPÖLYÄ!

~Viipuli, kp22/30~

Vierailija
8/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä päin ainakin sataa. Mutta ei se haittaa ku on vapaa päivä. =)

G: Ite oon rapu(lukekaa: lauantaina synttärit),en oo kauheesti lueskellu horoskooppei.

Kysyin tos joku päivä et onko liian aikasta jos testaa kp 22 kohdal,mä ajattelisin et on? Mut kuinka pahaa si voi tehä sille alkavalle lapselle (toive ajattelua)jos vaik lauantain jois vähä(enemmän) siiderii?

kp19

Vierailija
9/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin aloittaa otsikolla " Masentaa" , mutta sittenhän olis masentanut vaan vielä enemmän. Pitkään ja hartaasti mietin vähän piristävämpää aloitusta, mutta tuon parempaan en nyt pystynyt.. niinpä tarjoan vain nätin hymyni.

Kävin o-puolella ensikoitten esittelyitä lukemassa ja itkuun meinasin pillahtaa... älkää kysykö miksi, mutta useamman kerran pala kävi kurkussa. Onko muilla käynyt niin?

Olen varmaan liian malttamaton tämän tilauksen kanssa. Kuumetta on ollut jo joitakin vuosia, mutta se on jätetty aina taka-alalle ja nyt sitten ryöppyää liiankin kovana, kun lupa annettu.

Joku on näköjään hieman herkkänä tänään :-)

Serenity: ai kun ihanaa. Paljon onnea kihlautumisesta :-)

Eddalle onnea ja tarrasukkia matkaan!!

Niin ja MaryRoselle synttärionnittelut ja apilalle onnittelut uudesta työstä.

Horoskoopeista: Minä luen kyllä aina päivä-, viikko- ja kk-horoskoopit, vaikka ei niihin ole uskomista. Niiden perusteella minun pitäisi olla miljonääri :-)

Tosin härän luonnekuvaus kyllä pitää aikas hyvin paikkaansa ja mieskin on ihan selvä vaaka. Aurinkomerkki on leijona ja kiinalaiselta olen vuohi.

Jollakin oli ollut myös tunne tärppäämisestä. Minullakin tuli viime viikolla jostakin oudon vahva tunne onnistumisesta, mutta näköjään se oli vain kuumeilun tuoma harha. Vielä ei täti ole saapunut, mutta oireet on. Mies haistaa tädin tulon minusta paria päivää aiemmin ja rintoja aristaa. Tosin tuon vasemman rinnan kipu tietyssä asennossa on kumma, ihan vihloo. Tuli viime yön aikana, varmaan olen nukkunut jotenkin huonossa asennossa.

Yritän psyykata itseni tädin vierailuun ja suhtautumaan " järkevästi" tähän kuumeiluun, tosin sitä ennen pitäisi keskittyä vielä töihin.. Ei kerrota pomolle, mutta pienen tauon tässä pidän ja luen enskojen juttuja :-) .

Nektar kp28/30-31

Vierailija
10/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tuolta toiselta puolelta kurkkimaan. Itseasiassa joka päivä käyn tämän pinon lukemassa.

Onnea minunkin puolesta kaikille tuleville morsiamille!! Ja plussanneille, kovasti niitäkin on nyt kevään/kesän aikana putkahtanut =) Lisää mahtuu tuonne o-puolelle. Peukut teille, joilla piina-ajat käsillä.

Niin joo, ja varsinainen syy tänne kirjoittamiseen oli, että halusin toivottaa [color=Red]OIKEEN LÄMPÖISTÄ JA MUKAVAA KESÄN JATKOA[/color] teille kaikille!!! Iso kasa plussia myös =)

Terveisin Nea ja nappula 8+6

Vierailija
11/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska paska paska...pistän kohta noi värkit kirpparille myyntiin kun ei noista ole kun harmia vaan..se täti ilmoitti nyt sitten tulostaan vessa reisulla. Ihmettelen vaan et miten noi kierrot on nyt ruvennu heittelemään vaikka koko elämäni ovat olleet niin säännölliset. Kerratakseni: kp on siis ollut 29-30 niin viime kierto venähti 34ksi ja nyt täti tuli jo 26lla... lasketteko te jo tällaset tuhruttelu päivät (vetistä valkkaria joka on ruuskeaa) jo koopee ykköseksi?? on kai ollut jo tuolla aiemminkin puhetta tuosta..en vaan kerkeä nyt selaamaan tuolta, eikä muisti pelaa sinne asti :/

Voi *^`¤* ottaa päähän.... anteeksi omanapaisuus :(

Vierailija
12/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti käyn kommentoimassa, kun mies jo odottelee tuonne ulkohommin (meillä pientä remonttihommaa tuolla pihan puolella).

Pahoittelut tädin yllättämille! Pian varmaan liityn itsekin joukkoonne, nyt kp 31/29-36 ja mitään oireita ei ole joten en usko raskautumiseen. Ei kyllä ole mitään täti-oireitakaan sen kummemmin. Joten ei auta kuin odotella. Ja meillä siis yli vuosi nyt jo yritystä takana.

Mä en käy koskaan edes lukemassa odotus-puolen juttuja, luulen että siitä tulis vain paha mieli.

Horoskoopit ei möskään suuremmin kiinnosta, joskus niitä huvikseni toki lueskelen. Itse olen skorpioni ja mies on härkä.

Vierailija
13/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan eilisestä jotain kommentoitavaa... No enpä muista!

Horoskoopeista: olen skorppari, mutta en kauheen hyvin vastaa käsitystä siitä. Kyllähän noita on joskus hauska lukea, kun ei liian vakavasti ota.

Serenity: onnea kihlojen johdosta!

Edda: onnea plussasta ja tarrasukat! :)

Bianco: moikka! Ei oo unohdettu! :)

Paju: älähän tätiä oota, vaan ota plussa! *bd*

Lisbet: intoa työhön paluuseen! Ja toivotaan plussaa kesän aikana ettei tarvii lääkäriin lähteä!

Apila: onnittelut duunista! Ja pahoittelut tädistä! :( Mä lasken kp:t ekasta kunnon vuotopäivästä, enkä turhuttelusta, kuten ainakin lapsettomuuspuolellakin tehdään.

Sadeye: mun käsittääkseni ennen kuin menkat on myöhässä ei vielä voi vahingoittaa juomisella alkiota. Sellainen pieni riski on kai olemassa, että jos vetää oikein p*seet olalle, niin voi alkanut raskaus keskeytyä, mutta mitään kehitysvammaa tms ei voi tuossa vaiheessa aiheuttaa. Itse juon ihan normaalisti oviksen jälkeenkin, mutta noita p*seita pyrin välttämään. Alkuun sitä jaksoi olla terkempi, mutta eipä siitä raskautumiseen ollut apua, joten enpä enää jaksa asiaa niinkään miettiä.

Nektar: mä en kauheesti viitti tuolla o-puolella käydä, kun useimmiten se vaan alkaa ahdistaa...

Mitäs vielä?! No nyt katosi viimeinenkin ajatuksen hippu, joten häivytään taas täältä!

Killa kp 4/28-41

Vierailija
14/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan pizzansyönnin lomasta kertomaan, että Valvomon " Mikä kesä" -biisi tuo piristystä harmaaseen päivään:) Moni on varmaan tähän biisiin jo ihan kyllästynytkin, kun sitä on radiossa soiteltu aikas paljon...mutta ainakin itseäni se jaksaa vielä kummasti piristää kerta toisensa jälkeen:)!!!! Heh...olipas taas järkevä ja tosi olennainen tämä mun viesti!

~Viipuli, joka sekosi yhdestä lasista punaviiniä~

Vierailija
15/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kovasti kaikille onnen toivotuksista ja tsemppailusta!! Nyt on menossa kp 30/28 että kai se täti ihan viralliseti jo myöhässä on :) täytyy tehdä vielä testi tai pari tossa loppuviikosta, jospa sitä sitten alkais jo itekkin pikkuhiljaa tajuamaan että taitaa siellä masussa joku kuitenkin asustaa :) Tuntuu että todeksi muuttuu vasta sitten kun syke nähdään.

Ihan kummallinen olo on nyt, olisin luullut että tärppäämiseen olisi mennyt paljon kauemmin, me ei kuitenkaan sitä " yrittämistä" vielä aloitettu. Nyt vaan pitää toivoa että kaikki menisi hyvin.

Tsemppiä kovasti kakille! Keväällä sitten ylikansoitetaan synnytysosastot ;) Jospa minäkin kohta jo uskaltaudun kohta tonne o-puolelle, tulkaa tekin pian, siellä nähdään! :)

Vierailija
16/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti kuulumisia...

Vilkutukset kaikille enskoille tasapuolisesti!

Hmm, täälläkin ois yks skorppari lisää. En ihan hirveästi jaksa horoskooppeja lueskella. Joitakin ominaisia luonteenpiirteitä olen itsestäni löytänyt.

).( Kp 6/28 menossa. Perjantaiksi sain ajan Femedaan gynelle. Jospa se sitten ultraisi paikat ja katsastaisi muutenkin. Tärppiä ootellessa ajattelin noi värkit tutkituttaa :) Mulla kyllä kaikki tähän asti ollut suht ok (kierto aika säännöllinen, ei älyttömiä menkkakipuja, ovulaatio testin mukaan ok), mutta kuiteski pelko hiipii mieleen. Jos sieltä jotain ikävää löytyykin ja kaikki ei ookkaan niinku pitäis... Huhhuh, alkaa pelottaa ja kohta jo maalailen piruja seinille...

*yrittää kääntää ajatukset muuhun*

Mitähän keksis... Taidan alkaa miettiä vapaapäiviksi jotain kivaa... alennusmyyntejä ehkä... Palailen!

Vierailija
17/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, elikkäs piti jo aikaisemmin kirjootella tänne, mutta olin mukamas kiireinen.. toisaalta pitäisi varmaan välillä pysyä täältä pois - alkaa olla vauvakuume melko korkialla!!

Mary_Rose (olihan se nimimerkki noin?): Toivottavasti tunteesi tärpistä on oikeassa! Itseasiassa mulla on kanssa sellainen tunne, että nyt olisi napannut. Jännitetään siis yhdessä! (tai noh, meitä taitaa olla täällä palstan verran jänskäilijöitä...).

apila: lasken vasta kun " hanat aukee" . Tuhruttelua en laske.

Oma napa: kp 24/n.29 käynnissä ja oireettomuutta muuten, mutta alavatsassa painontunnetta ja välillä sellaisia pieniä nippailuja, jotka hiukan sattuu. Ei yhtään menkka fiilistä! Toivottavasti tärppää siis.

Kaikille jänskäilijöille PLUSSAONNEA!! Ja kaikille plussanneille VAUVAERIKEEPPERIÄ!

Ja sitten kukkapenkkiä raivaamaan. moi :)

Vierailija
18/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo jättää koko palstan, vaan tulin nyt kuitenkin kertomaan kuulumiset. Sunnuntaina tein jälleen apteekin testillä negan ja soitin heti ma terkkarille ja käski mennä labraan antaan pissanäyte, josta tehtiin testi. Tänään sitten kävin ja nega se oli.... Eli en ole raskaana ja kiertopäivät vaivaiset 49. Se terkka jo alkoi hormoneista ja kilppareista sun muista puhumaan. Sanoin, että soitan sille takaisin, kun fiilikset paremmat.. Ei kyllä pysty ymmärtämään, että se päätös yrityksen aloittamisesta voisi jo näin sekoitaa koko kehon. Koskaan ei kierto ole mennyt yli tuon 35 päivän ja oviksen mukaan olis ollut nyt jotain 29 luokkaa. Puol vuotta se terkkari sanoi, että voi huoletta odottaa, että alkaako menkat vai ei. Kolme viikkoakin on ollut jo todella pitkä aika. Lodutti kyllä, että plussata voi vaikkei menkkoja tulisikaan.

Aivan kuin se ei olis tajunnut, kuin huolissaan sitä on, kun keho ei toimi kuin pitäis. Pakosta tulee mieleen kaikkea kamalaa. Surettaa, itkettää, vihastuttaa ja raivostuttaa.

Eka kierto vasta kun yritetään ja heti kaikki aivan sekaisin. Ei jaksa ymmärtää!!!!!!

Pidän nyt taukoa palstailusta ja odottelen kai nöyrästi sitten sitä tätiä kylään. Vähän kyllä mietityttää se haamu, jonka siihen yhteen testiin sain ja sitten tietysti tämä olotila, joka kielii alkaneesta raskaudesta... Josko vetäis kunnon kännit, niin elimistö heräis jo uskomaan mikä oikeasti on tilanne. Ei muuten, vaan kun ei pääse uuteen yrityskiertoon, eikä muutenkaan houkuttele näin pitkät kierrot.....

Kyllä naisen elämä voi olla syvältä!!!!!!!!!!

Vierailija
19/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos [color=green]Viipulille[/color] ja [color=purple]Biancolle[/color] ovistesti-vastauksista! Taidan niitä aconin testejä tilata tähän kiertoon =).

Minnekäs sitä sitten soitetaan, kun lapsettomuustutkimuksiin halutaan? Sarjassamme tosi järkeviä kysymyksiä, mutta mistäs näitä voi tietää ;).

Mukavaa keskiviikkoiltaa teille kaikille!

Emma kp 5/34

Vierailija
20/22 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla ilmoittelemaan itsestäni, ku en ole näillä nurkilla ehtinyt piipahtelemaan pitkään aikaan (omanapaista touhua siis... pahoittelen) Lomalla ollaan ja ajatukset oli samanlaiset kuin biancolla, että vieläköhän täällä muistetaan ;)

Kiva oli tulla jälleen lueskelemaan mitä teille kuuluu! En ole ihan kaikkia pinoja ehtinyt lukemaan läpi, mutta railakasta meininkiä on ollut.

Gallupeista kävi ilmi, että lävistyksiä ja tatskoja on useimmilla ja tuolta odottajien puolelta tulikin hyviä kommentteja napalävistyksiin liittyen. Itse en sellaista omista (ainakaan vielä). Horoskooppimerkkini on oinas ja täytyy sanoa, että kyllä on osa tekstistä kirjoitettu täysin minulle. EN niinkään usko näihin viikkohoroskooppeihin, mutta luonnehoroskooppi toimii omalla kohdallani.

Sofia-75 kirjoitteli tuonne erikseen omista kokemuksista sukulaisten " painostuksesta" . Tiedän tunteen vallan hyvin. Itse en ole kertonut sukulaisille, että yritetään pikkuista, kun en millään kestäisi niitä kyselyitä. Niitähän on tässä tullut ihan muutenkin, niin kuin sinulle sofia,mutta onneksi ei sentään niin pahoja vihjailuja. EN tiedä miten pystyt hillitsemään itsesi... itse varmaan hyppisin kattoon ja vituttaisi niin prkl:sti.

Olen kyllä huokaillut, että onneksi ei kerrottu silloin syksyllä sukulaisille, että jätetään pillerit pois. Ihan tarpeeksi piinaavaa tämä on ollut ilman niitä hyvää tarkoittavia hymyjä, joista paistaa läpi kysymys: joko olen mummi/ukki tai joko saa onnitella?

Niin ja tietysti onnea kaikille plussanneille tai muuten juhlasankareille :) On Juhannus tuonut ihmisille romantiikkaa ja toivottavasti myös ripauksen vauvaonnea lisää :)

Pahoittelen tätä omanapaisuutta...

Tuisku kp 22/34