Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mites tänään meni päiväkodeissa?
19.03.2020 |
Oliko vähemmän lapsia? Oliko nuhaisia neniä?
Kommentit (2)
Eikö päiväkodin hoitajatkin voisi etänä esim lukea satuja ja laulattaa/leikittää lapsia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hiljaista oli ainakin viereisen päiväkodin pihalla tänään.