Mikä maa olisi voittanut Euroviisut 2020?
Peruttu! Mikä maa olisi voittanut.
Liettua, Bulgaria tai Islanti. Luulenpa näin.
Kommentit (16)
Islanti ja Liettua olivat parhaimmat.
Liettua, bulgaria tai sveitsi. Malta olisi voinut ylättää samoin kuin mielipiteitä jakava Ukraina. Norja olisi pärjännyt hyvin, muttei voittanut.
No tietysti Suomi. Ja Suomi olisi voittanut lätkän MM-kultaa myös. Ja futiksessa Englannin valioliigan.
Vierailija kirjoitti:
Islanti ja Liettua olivat parhaimmat.
Liettua olisi voittanut.
Onko missään kuulunut tuota suomen euroviisuvoittajaa? Radiosta oon vaan cicciolinan kuullut soivan useinkin, mutta en varmaan edes tunnistaisi voittanutta muista radiossa soivista ulkomaisista nykymusiikeista. Enpä siis usko että olisi kovinkaan hyvin pärjännyt muita maita vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko missään kuulunut tuota suomen euroviisuvoittajaa? Radiosta oon vaan cicciolinan kuullut soivan useinkin, mutta en varmaan edes tunnistaisi voittanutta muista radiossa soivista ulkomaisista nykymusiikeista. Enpä siis usko että olisi kovinkaan hyvin pärjännyt muita maita vastaan.
Ei sitä mikään kanava soita.
Miksei voisi näyttää joka maan videon ja sit vaan äänestetäis? Ois ihan hyvät viisut.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi näyttää joka maan videon ja sit vaan äänestetäis? Ois ihan hyvät viisut.
Meidän pitää täällä pitää oman Neuropliisut.
Huomisesta alkaen joka perjantai. Annetaan Euroviisaiden tahtiin pisteet esiintyjille. katsotaan sitten kuka on on AIhe vapaan Euroviisuvoittaja vuonna 2020.
Luulen myös, että Liettua. Islannin voitosta olisin ollut myös erittäin hyvilläni, harmi, että nyt ei ikinä saada tietää. Sääli näitä kahta maata kohtaan, koska heillä oli todella hyvät ehdokkaat eikä kumpikaan ole ikinä vielä voittanut.
Suomi Erikalla! Onneksi meni kisat mistiin.
Tietenkin Suomi. Oli jo vedonlyönnissö ja ulkomaisten asiantuntijaraatien listoilla ihan kärjessä. Kuten aina.
Nyt ei onneksi päässet yleisöt sun muut tunaroimaan ja varma voitto mennyt taas kerran sivu suun.
Olemme henkisesti voittajia, kun oikein silmiin katsotaan.