Infektiokierteessä mutta terveyskeskuksesta ei saa apua.. Mitä tehdä?
Jatkuvien infektioiden vuoksi jouduin lopettamaan jopa työt koska olin enemmän sairaslomalla kuin töissä.. Lääkärit sanoo ohi se menee.. Vaikka ei mene eikä edes tutkita tarpeeksi...! Sairasvakuutusta ei ole,.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo aloitus
Kai nyt ensin olit sairaslomalla sallitut ajat ja vasta sitten loppui työt?
Ja kai olet saanut tulehduslääkkeet jos sinulla on jokin infektio jossain päin elimistöä?
Lainmukaisesti meni töiden loppuminen ja buranaa suositeltiin
Voisiko olla sisäilmaongelmaa kotona tai töissä?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla sisäilmaongelmaa kotona tai töissä?
Miten tuota asiaa voisi lähteä viemään eteenpäin?
Mulla tuli infektiokierre liioista antibioottikuurien syömisestä. Sen aloitti virtsatieinfektiot, ja yhtäkkiä oli kaikenmaailman infektioita + suolisto sekaisin + hiivatulehduksia. Liika stressi ja ylirasitus on lisäksi semmoisia mitkä altistaa mua flunssalle.
Nykyään olen n. kerran vuodessa kipeänä. Yritän huolehtia terveydestäni paljon paremmin, liikun kohtuudella kehoa kuunnellen (en kun olen yliväsynyt - silloin pitää palautua), satsaan lepoon, antibiootteihin kosken vain tosi suurella kynnyksellä, syön D-vitskua ja yritän huolehtia että saan riittävästi ravintoaineita ruoasta. En käytä alkoholia juurikaan, ja olen huolehtinut suolistosta kunnon ruokavaliolla. Yritän suosia ruoka-aineita mitkä vähentää tulehdusta
Onpa outo aloitus
Kai nyt ensin olit sairaslomalla sallitut ajat ja vasta sitten loppui työt?
Ja kai olet saanut tulehduslääkkeet jos sinulla on jokin infektio jossain päin elimistöä?