Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut nyt etäsuhteessa erään miehen kanssa

Vierailija
17.03.2020 |

Ja miksi minua alkaa inhottaa aina kun mies kysyy tuhmia kuvia? vaikka muuten tykkään miehestä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo mies

Vierailija
2/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et erityisemmin pidä hänestä eikä hän ole sinun tyylisesi. Jos olisi, niin sinä lähettäisit hänelle niitä kuvia ja hän omiaan sinulle. Olet hänen kanssaan yhdessä koska hän on sopivasti ajankulua, etäsuhde tuollaisen kanssa on kätevä ja kunhan on joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et erityisemmin pidä hänestä eikä hän ole sinun tyylisesi. Jos olisi, niin sinä lähettäisit hänelle niitä kuvia ja hän omiaan sinulle. Olet hänen kanssaan yhdessä koska hän on sopivasti ajankulua, etäsuhde tuollaisen kanssa on kätevä ja kunhan on joku?

Kyllä minä pidän mutta en halua lähetellä kuvia ja sen ole sen tyylinen joten inhottaa kun joku kysee niitä.

Vierailija
4/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä  kannata lähettää. Minä en tuollaisen pyynnön jälkeen suhdetta jatkaisi. 

Vierailija
5/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä  kannata lähettää. Minä en tuollaisen pyynnön jälkeen suhdetta jatkaisi. 

En minäkään. Ei vaikuta kovin fiksulta mieheltä.

6/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa aika juntin kuvan miehestä pyydellä jotain pyllykuvia. Antaa kuvan, että ei arvosta naista. Eikä varmaan arvostakaan.

Arvosta sinä Ap itseäsi sen verran, että et lähettele hänelle sellaisia.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
7/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettet ole laittanut. Kuvia voi jatkossa käyttää vaikka mihin. Kadut sitä joka tapauksessa, vaikka kuvat jäisivätkin vain miehen r*nkkumateriaaliksi.

Vierailija
8/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin myös ja sain mieheltä aika siistejä kuvia (ei paljaita elimiä tms)

Itse en vaan halua lähetellä itsestäni kuvia, en vaan pysty. Mutta tuskin suhde siihen kaatui =)

Vierailija
9/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä lähetä kuvia kenellekään. Jonain päivänä ne on netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä