Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kuntosalit eivät sulje oviaan, vaikka tilanne on näin vakava. Onko se oikein?

Vierailija
16.03.2020 |

Pääkaupunkiseudulla ainakin kaksi kuntosaliketjua jatkaa ryhmäliikuntoja ja kuntosalien toimintaa, vaikka hallitus on antanut suosituksensa ja monet muut pienyrittäjät ovat kantaneet kortensa kekoon sulkemistoimenpiteillä.

Miten tämä voi olla mahdollista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Oma salini ei sulje oviaan.

Vierailija
2/21 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas maksaa yrittäjien tilavuokrat ja lainanlyhennykset jos suljetaaan? Mistä yrittäjän perhe saa ruokarahaa?

Vaikeita kysymyksiä. Itse olen palkallisena ja iloinen että saan mennä vielä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämäni pieni sali jää vielä auki, tulee kalliiksi jos pitää korvata asiakkaille menetetty treeniaika.

Vierailija
4/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas maksaa yrittäjien tilavuokrat ja lainanlyhennykset jos suljetaaan? Mistä yrittäjän perhe saa ruokarahaa?

Vaikeita kysymyksiä. Itse olen palkallisena ja iloinen että saan mennä vielä töihin.

Kukas maksaa samat asiat työntekijöille, joita on jo tuhansia lomautettu? On käsittämätöntä, että esimerkiksi lukuisia tanssikouluja pitävät pienyrittäjät ovat kantaneet kortensa kekoon, mutta suurkuntokeskukset eivät toimi samoin. Todella itsekästä ja ahnetta toimintaa. Itse äänestän jaloillani ja vien rahani vastuulliseen firmaan jatkossa, en todellakaan halua tukea noin edesvastuutonta toimintaa. Tauti saa vapaan väylän levitä entisestään, kun nuo bakteeripesäkkeet pitävät toimintaa pystyssä.

Vierailija
5/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttämäni pieni sali jää vielä auki, tulee kalliiksi jos pitää korvata asiakkaille menetetty treeniaika.

Totta kai se tulee kalliiksi!  Tämä tulee kalliiksi vaikka kenelle. Ei tässä nyt kannata kenenkään ruveta itsekkäästi sooloilemaan ikään kuin se oma homma olisi kaikkea muuta arvokkaampaa. 

Toivottavasti asiakkaasi äänestävät jaloillaan.

Vierailija
6/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma salini sulkee ryhmäliikunnan, mutta pitää salin auki (helposti yli 10 samassa tilassa) ja muistuttaa käsihygieniasta - ja vessassa kuivataan kädet automaattipuhaltimella, joka on äärimmäisen epähygieenistä.

Vierailija
7/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä lähestyy nopeasti ja naiset haluaa päästä bikinikuntoon niin kuntosalit pitää ovet avoinna 🤔

Vierailija
8/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä että isot kuntosalit saa olla auki mutta lähes kaikki muu suljetaan!

Vierailija
9/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kriittises työs haluaisin olla kotona turvas, kuljen kuntosalin ohi joka auki, pelottaa asiakkaiden puolesta. toivon et liikunta yrittäjät vaikka pitäis mielummin puistojumppaa kun ahtais tilois sali auki.

Vierailija
10/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tänään kuntosalilla. Ei pelota.

Vierailija
11/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Kuntosali, jossa käyn, ei toistaiseksi sulkeudu ja ryhmäliikuntatunnit rajattu 9 henkeen (+ ohjaaja).

En kumminkaan ole menossa.

Vierailija
12/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin se, että kaikki uusperheelliset eivät lopeta lasten roudausta. Yms.

Vierailija
13/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa siihen, että kahvilat ja ravintolat saa olla auki.

Vierailija
14/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinne ole pakko mennä jos ei halua. Aikuisia ihmisiä, jotka osaavat pitää hygieniastaan huolta, yskiä hihaan ja niistää nenäliinaan ja heittää sen pois.

Vertaa päiväkotiin. Ja päiväkoteja ei suljeta. Pienempi paha tuo sali on.

Vierailija
15/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sitten menevät kiinni kun hätätilalait olevat voimassa ja hallitus antaa käskyn.

Vierailija
16/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee kuntosalille? Tyhmät.

Vierailija
17/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka on syönyt aivokapasiteettia monilta.

Vierailija
18/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas bilettää raflaan.

Vierailija
19/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä fittailen kotona.

Vierailija
20/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut ku mä haluun et muut näkee mun pigsus fitis mä oon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan