Missä Helsingistä löytyis vähävaraisten kampaamo?
Tai muita hyvin edullisia? Olen työhaastatteluun menossa ja tukkani on kamalassa kunnossa ja todella pitkä. Maksaisi 70e normi kampaamossa.
Kommentit (22)
jos sinun hiuksesi vaatii leikkausta. voin ne leikata. maksuttta. mutta en ole parturi. olen joskus leikannut omia hiuksiani ja tuttavieni. siis maksutta. laita tietosi niin otan yhteyttä.
Onhan noita halpoja partureita joka nurkalla nykyään.
hinnat löytyy nykyisin netistä. oikealla hakusanalla löytyy varmasti.
Ammattikoulut esim. Mitä tukallesi pitäisi tehdä?
Kampissa on kampaamokoulu Unika. Hiustenleikkaus maksaa muistaakseni 35€.
Olen käynyt usean vuoden ajan, suosittelen.
minä kyllä autan sinua. haen vaikka sinut meille ja tuon kotiin takaisin. pesen hiuksesi ja leikkaan ne. jos haluat. maksutta.
en siis ole parturi. jos tarvitset todella apua hiustesi kanssa sitten vaan yhteystietosi kehiin.
ja tämä viesti ei ole mikään trolli.
Komppaan. Tuo Unika Kampissa tai sitten Kalliossa pikkuruiset kampaamoliikkeet.
Asematunnelissa on joku kurdipoikien pitämä liike, jossa tosi halvat hinnat. (En tiedä sen paikan nimeä, äitini kertoi käyneensä, sijaitsee Sokoksen ja Forumin välillä tunnelissa.)
uskallatteko kuitenkin mennä nyt?mietin, kuin itsekin harkitsin aikaa ensi viikolle.
vielä yksi viesti minulta. voin värjätä hiuksesi. voin tehdä jonkinlaisen kampauksen sinulle. ostan vielä väriaineetkin. siis ei maksa mitään.
jos todella olet vähävarainen ihminen. niin tässä on tilaisuutesi. mieti asiaa. en laita viestejä enää. asia varmaankin tuli selväksi.
Vierailija kirjoitti:
vielä yksi viesti minulta. voin värjätä hiuksesi. voin tehdä jonkinlaisen kampauksen sinulle. ostan vielä väriaineetkin. siis ei maksa mitään.
jos todella olet vähävarainen ihminen. niin tässä on tilaisuutesi. mieti asiaa. en laita viestejä enää. asia varmaankin tuli selväksi.
:D creepy
Leppävaarassa (Gallerian ympäristössä) on useita edullisia partureita (ja kampaamoja). Osa leikkaa myös naisten hiuksia.
Kyllä normaaleistakin kampaamoista saa "edullisesti" leikattua hiuksensa, kun pesee hiukset itse, eikä ota mitään muotoiluja jne. Kannattaa rohkeasti kysyä hintaa etukäteen.
Etsi Timmasta. Siellä kampaamot tarjoavat lähipäivien aikoja normaalia edullisemmin. Voit hakea palvelun, sijainnin, hinnan, ajankohdan tai arvostelujen perusteella.
Kympin partureita löytyy joka puolelta. Jos vaan kelpaa noiden ainoa malli eli sivut koneella ja päältä pidempi.
Facebookin kautta löytyi yhdessä vaiheessa kampaamokoulun opiskelijoita jotka saattoi ihan ilmaiseksi tulla laittamaan tukkaa. He itse asiassa osasivat arvostaa sitä, jos saivat luvan kanssa harjoitella jonkun kanssa :)
Kysyin viime kerralla naisten huoneelta ja sanoin suoraan etten suutu oli lopputulos mikä tahansa. Onhan noita varmaan muitakin ryhmiä mistä löytyy
Eikös Kalliossa ainakin ole sellaisia, mistä ei kuittia saa? Niissä halvat hinnat.