Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä Helsingistä löytyis vähävaraisten kampaamo?

Vierailija
16.03.2020 |

Tai muita hyvin edullisia? Olen työhaastatteluun menossa ja tukkani on kamalassa kunnossa ja todella pitkä. Maksaisi 70e normi kampaamossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kalliossa ainakin ole sellaisia, mistä ei kuittia saa? Niissä halvat hinnat.

Vierailija
2/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinun hiuksesi vaatii leikkausta. voin ne leikata. maksuttta. mutta en ole parturi. olen joskus leikannut omia hiuksiani ja tuttavieni. siis maksutta. laita tietosi niin otan yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita halpoja partureita joka nurkalla nykyään.

Vierailija
4/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnat löytyy nykyisin netistä. oikealla hakusanalla löytyy varmasti.

Vierailija
5/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähtee halvalla mikä vaan.

Vierailija
6/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulut esim. Mitä tukallesi pitäisi tehdä?

Vierailija
7/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa on kampaamokoulu Unika. Hiustenleikkaus maksaa muistaakseni 35€.

Olen käynyt usean vuoden ajan, suosittelen.

Vierailija
8/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyllä autan sinua. haen vaikka sinut meille ja tuon kotiin takaisin. pesen hiuksesi ja leikkaan ne. jos haluat.  maksutta.

en siis ole parturi. jos tarvitset todella apua hiustesi kanssa sitten vaan yhteystietosi kehiin.

ja tämä viesti ei ole mikään trolli.

Vierailija
9/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Tuo Unika Kampissa tai sitten Kalliossa pikkuruiset kampaamoliikkeet.

Vierailija
10/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asematunnelissa on joku kurdipoikien pitämä liike, jossa tosi halvat hinnat. (En tiedä sen paikan nimeä, äitini kertoi käyneensä, sijaitsee Sokoksen ja Forumin välillä tunnelissa.)

Vierailija
11/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa maksaa Pasilassa

Vierailija
12/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallatteko kuitenkin mennä nyt?mietin, kuin itsekin harkitsin aikaa ensi viikolle.

Vierailija
13/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurdipoikien kampaamolle ääni!

Vierailija
14/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yksi viesti minulta. voin värjätä hiuksesi. voin tehdä jonkinlaisen kampauksen sinulle. ostan vielä väriaineetkin. siis ei maksa mitään.

jos todella olet vähävarainen ihminen. niin tässä on tilaisuutesi. mieti asiaa. en laita viestejä enää. asia varmaankin tuli selväksi.

Vierailija
15/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vielä yksi viesti minulta. voin värjätä hiuksesi. voin tehdä jonkinlaisen kampauksen sinulle. ostan vielä väriaineetkin. siis ei maksa mitään.

jos todella olet vähävarainen ihminen. niin tässä on tilaisuutesi. mieti asiaa. en laita viestejä enää. asia varmaankin tuli selväksi.

:D creepy

Vierailija
16/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?! Cuttersissa 25.99€

Vierailija
17/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaarassa (Gallerian ympäristössä) on useita edullisia partureita (ja kampaamoja). Osa leikkaa myös naisten hiuksia.

Kyllä normaaleistakin kampaamoista saa "edullisesti" leikattua hiuksensa, kun pesee hiukset itse, eikä ota mitään muotoiluja jne.  Kannattaa rohkeasti kysyä hintaa etukäteen.

Vierailija
18/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi Timmasta. Siellä kampaamot tarjoavat lähipäivien aikoja normaalia edullisemmin. Voit hakea palvelun, sijainnin, hinnan, ajankohdan tai arvostelujen perusteella. 

Vierailija
19/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin partureita löytyy joka puolelta. Jos vaan kelpaa noiden ainoa malli eli sivut koneella ja päältä pidempi. 

Vierailija
20/22 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin kautta löytyi yhdessä vaiheessa kampaamokoulun opiskelijoita jotka saattoi ihan ilmaiseksi tulla laittamaan tukkaa. He itse asiassa osasivat arvostaa sitä, jos saivat luvan kanssa harjoitella jonkun kanssa :)

Kysyin viime kerralla naisten huoneelta ja sanoin suoraan etten suutu oli lopputulos mikä tahansa. Onhan noita varmaan muitakin ryhmiä mistä löytyy