Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt pitää ajatella niin, että jokainen vastaantulija on potentiaalinen tartuttaja

Vierailija
16.03.2020 |

Kun liikkuu jossakin pitää ajatella, että jokainen lähellä oleva ja vastaantulija on potentiaalinen tartuttaja ja kaikki mihin kosket voi olla saastunut.
Onhan se tällaista aina keväisin kun flunssa ja influenssapöpöt jyllää. Te ette vaan ole ajatelleet asiaa aikaisemmin. Tehohoitoon joutuu niihinkin sairastuneista aina joku.
Tämän kanssa pitää vaan elää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Varmuuden vuoksi liikun keihäs kädessä ja tuikkaan jokaista vastaantulijaa keskelle otsaa niin että aivot varmasti tuhoutuvat.

Korona saattaa aiheuttaa zombiutta!

Vierailija
2/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, halataan kun nähdään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset mulkoilevat toisiaan epäluuloisesti.

Vierailija
4/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin pitää lopettaa 24/7 koronan ajattelu ja keskittyä välillä johonkin muuhun. Tervettä varovaisuutta on toki syytä noudattaa, mutta jos koko ajan ajattelee vain koronaa pää pehmenee äkkiä. 

Vierailija
5/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ohjeethan on ollut jo pitkään. Eikä se tarkoita, että sitä vastaantulijaa pitää vihata, vaan ottaa tartunnan mahdollisuus huomioon. Itselläni on yskä ja suututtaa, että terveet ovat hamstranneet suusuojat. Joudun kuitenkin kulkemaan ihmisten ilmoilla, niin suusuoja minulla olisi kaikkien hyväksi. Nurinkurisia toimia. Jos suusuojat olisi sairailla, niin suojaus toimisi. Ja en tosiaan ole tämän yskän takia siitepöly kautta kotona. Eli kesäkuuhun asti. Keväisin minulla aina sekoittuu allergia ja infektioyskä. Enkä ole ainoa.

Vierailija
6/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin pukeutuneet akateemiset taitavat olla pahimpia tauti pesiä. miten on mahdollista että opettajat ovat ylivoimaisesti suurempia tartuttajia. vai osallistuiko sinne oaj.n italian orgioihin noin paljon väkeä. koulut kiinni

Vierailija
7/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ja minä sentään olen tässä maltillisen siiven kannattaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän