Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla koronaepäily, great:(

Vierailija
16.03.2020 |

Huokaus. Kohta ollaan kaikki sairaana.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, heti huomenna. Nimittäin huolesta sairaana.

Vierailija
2/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan itse hoitanut oman osasi ja olet ollut tapaamatta riskiryhmäläisiä ja pienentänyt elinpiiriäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla monta todettua. Epäilyjä ei enää edes tutkita.

Vierailija
4/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin entä sitten? Ennusteiden mukaan 70% väestöstä tulee sairastumaan, joten miksi te olisittekaan olleet jossain erikoisasemassa?

Vierailija
5/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa eli heittäkää heti ulos se "työn sankari" sieltä sairastuttamasta muita! Koronan kanssa ei leikitä!

Vierailija
6/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me tullaan saamaan koronatartunta. Ei siitä kannata panikoitua.

Pääasia on nyt, että hidastetaan tartuntojen etenemistä välttämällä muita ihmisiä, pesemällä käsiä ahkerasti ja yskimään ja aivastamaan niin, etteivät mikrobit leviä.

Vierailija
7/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ns. korvaamattomat!

Hautausmaat ovat heitä täynnä...

Vierailija
8/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös, viime perjantaina varmistui että on koronaa. Työnantaja, it-alan iso toimija, määräsi samantien koko konttorirakennuksen jossa noin 900 henkeä, 2 viikoksi etätöihin.

Vierailija
9/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ns. korvaamattomat!

Hautausmaat ovat heitä täynnä...

Niin tämäkin yksi korvaamaton, joka huomasi sairastuneensa vasta kun älysormus ilmoitti lämmön noususta. Ja ystävä joka kävi tämän läpi oli 37,5 asteen kuumeessa yhden päivän.

Vierailija
10/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nytkin noin 10 000 koronaan sairastunutta suomalaista, jotka eivät tiedä olevansa sairaana. Heitä ei testata, lähipiiri ei joudu karanteeniin. Todennäköisesti ole yksi tällainen, mutta asiaa ei saa selville muulla kuin Terveystalon noin 350 e maksavalla testillä. Pieni kuume, kuiva yskä, ei nuhaa, lievä hengenahdistus, väsynyt olo.

Vierailija
11/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nytkin noin 10 000 koronaan sairastunutta suomalaista, jotka eivät tiedä olevansa sairaana. Heitä ei testata, lähipiiri ei joudu karanteeniin. Todennäköisesti ole yksi tällainen, mutta asiaa ei saa selville muulla kuin Terveystalon noin 350 e maksavalla testillä. Pieni kuume, kuiva yskä, ei nuhaa, lievä hengenahdistus, väsynyt olo.

Sama täällä. Olen itse eristänyt itseni. Tuntuu erikoiselta, että kukaan ei sitä multa vaatisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan