Työpaikalla koronaepäily, great:(
Kommentit (11)
Olethan itse hoitanut oman osasi ja olet ollut tapaamatta riskiryhmäläisiä ja pienentänyt elinpiiriäsi?
Mun työpaikalla monta todettua. Epäilyjä ei enää edes tutkita.
Niin entä sitten? Ennusteiden mukaan 70% väestöstä tulee sairastumaan, joten miksi te olisittekaan olleet jossain erikoisasemassa?
Hoitakaa eli heittäkää heti ulos se "työn sankari" sieltä sairastuttamasta muita! Koronan kanssa ei leikitä!
Kaikkihan me tullaan saamaan koronatartunta. Ei siitä kannata panikoitua.
Pääasia on nyt, että hidastetaan tartuntojen etenemistä välttämällä muita ihmisiä, pesemällä käsiä ahkerasti ja yskimään ja aivastamaan niin, etteivät mikrobit leviä.
Nämä ns. korvaamattomat!
Hautausmaat ovat heitä täynnä...
Meillä myös, viime perjantaina varmistui että on koronaa. Työnantaja, it-alan iso toimija, määräsi samantien koko konttorirakennuksen jossa noin 900 henkeä, 2 viikoksi etätöihin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ns. korvaamattomat!
Hautausmaat ovat heitä täynnä...
Niin tämäkin yksi korvaamaton, joka huomasi sairastuneensa vasta kun älysormus ilmoitti lämmön noususta. Ja ystävä joka kävi tämän läpi oli 37,5 asteen kuumeessa yhden päivän.
Meillä on nytkin noin 10 000 koronaan sairastunutta suomalaista, jotka eivät tiedä olevansa sairaana. Heitä ei testata, lähipiiri ei joudu karanteeniin. Todennäköisesti ole yksi tällainen, mutta asiaa ei saa selville muulla kuin Terveystalon noin 350 e maksavalla testillä. Pieni kuume, kuiva yskä, ei nuhaa, lievä hengenahdistus, väsynyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nytkin noin 10 000 koronaan sairastunutta suomalaista, jotka eivät tiedä olevansa sairaana. Heitä ei testata, lähipiiri ei joudu karanteeniin. Todennäköisesti ole yksi tällainen, mutta asiaa ei saa selville muulla kuin Terveystalon noin 350 e maksavalla testillä. Pieni kuume, kuiva yskä, ei nuhaa, lievä hengenahdistus, väsynyt olo.
Sama täällä. Olen itse eristänyt itseni. Tuntuu erikoiselta, että kukaan ei sitä multa vaatisi.
Joo, heti huomenna. Nimittäin huolesta sairaana.