Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja hirveä makeanhimo

Pööpöö
16.03.2020 |

Hellou. Onko teillä selittynyt jatkuva makeanhimo raskaushormoneilla vai ootteko ollu ennestäänkin makealle persoja ja sitte raskausaikana se on vaan korostunu? Kun mietin että on tullu tässä raskaana ollessa mätettyä aika paljo herkkuja. Nyt rv 36+3 ja oikeaaki ruokaa oon koittanu syyä mut vauva on todella pieni ja siro eli vauvaan nuo sokerit ei oo vaikuttanu. Mullehan ne tietenki on kertynyt :D jotenki ku se makeanhimo iskee nii sitä on tosi vaikee kieltää iteltä, vaikka koitanki välillä syyä tilalle omenoita tai jotai hedelmiä. Voi myös vaikuttaa että tupakoin ennen raskautta ja jouduin sitte lopettaa. Helpottaakoha tää herkku himo raskauden jälkeenkää vaai oonkoha nyt saanu itelleni aikaan sokerikoukun joka ei raskauen myötä helpota vaa pittää vaa löytää jostai kunnolla itsekuria.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeisessä raskaudessa ihan tolkuton himo makeaan. Ja sama et kilot kerty itselle, vauva pysyi pienenä. Ootko väsynyt? Väsymyshän aiheuttaa makeanhimoa ja makean syöminen taas väsyttää... kierre on valmis.

Vierailija
2/3 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luonnostani todella perso makeaan, mutta raskauden aikana himoitsin rasvaista ruokaa, kuten ranskalaisia ja croissantteja. Niitä oli saatava kaikkiin kellonaikoihin ja paljon. :D

Ihmekään, kun painoin +80 kg. Tuli kyllä jonkun verran makeaakin syötyä, mutta välttelin sitä etenkin loppuraskaudesta diabeteksen pelossa.

Normaalipainoinen kaunis tyttö tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viimeisessä raskaudessa ihan tolkuton himo makeaan. Ja sama et kilot kerty itselle, vauva pysyi pienenä. Ootko väsynyt? Väsymyshän aiheuttaa makeanhimoa ja makean syöminen taas väsyttää... kierre on valmis.

Joo olin alkuraskaudesta tosi väsyny ja hemoglobiiniki tais olla jotai 102? Sitte aloin syyä rautaa ja joha autto nyt ei tarvi enää ees syyä päivittäin. Mut alkuraskaudesta toi herkuttelukierre alko ja varmaa seki ku tein fyysistä työtä ja en mitenkää ehtiny siinä päivän aikana syyä tarpeeksi usein (esim että lounaan lisäksi välipalaa) nii verensokerit ehti aina romahtaa ja sitä helposti sorttu ostaa kaupasta jotai suklaata :D mut luulen et nyt siitä on tullu vaan erittäin paha tapa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän