Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei oo todellista mitä on tapahtunut, olen oikeasti järkyttynyt! Olen täällä pakon edestä elänyt viikon ilman suolaa...

Vierailija
16.03.2020 |

Kun kaupat ovat olleet tyhjillään enkä ole saanut leikkeleitä, juustoa enkä Jozoa, vatsa katosi ja olen hoikistunut ihan valtavasti, vaatteet roikkuvat päältä.

Minä kun ole täällä jatkuvasti yrittänyt 2-4 kiloa pudottaa liikunnalla ja syömisellä tuloksetta... Toi pömppö, löysä vetelä kerros katosi vartalosta.

Olen ihan oikeasti aivan hämmästynyt, en yleensä edes saa paljon suolaa mutta näköjään se pienikin määrä pitää minua turvonneena. Kannattaako tästä huolestua ihan tulevaisuutta ajatellen??

Voileivän suolamäärä on jäätävää. Pitääkö huolestuttaa jo noin paljon vaikuttaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättyä suolaa ei tarvitse mihinkään. Natriumia tulee riittävästi ravinnosta muutenkin.

Onhan sulla myös rasvamäärä vähentynyt, kun et syö leikkeleitä ja juustoa. Ja ylipäänsä se leivänsyönti. Syöt todennäköisesti hiukan järkevämmin ja samalla kevyemmin.

Vierailija
2/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kannattaa olla helvetin huolestunut aina. Mitä hyötyy on ressaamisesta? Chillaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisättyä suolaa ei tarvitse mihinkään. Natriumia tulee riittävästi ravinnosta muutenkin.

Onhan sulla myös rasvamäärä vähentynyt, kun et syö leikkeleitä ja juustoa. Ja ylipäänsä se leivänsyönti. Syöt todennäköisesti hiukan järkevämmin ja samalla kevyemmin.

Kuules, Jozoa en käytä kuin ripaus keitin veteen, ainut mihin sitä käytän ja nyt puhutaan 2 grammasta joka suurin osa jää veteen, lisätty suola nimenomaan EI OLE se pahin kun taas pari juustoviipaleesta ja kinkusta kertyy jopa 4 grammaa suolaa.

Ja voin taatusti vakuttaa sinulle etten todellakaan ole laihtunut siitä että olen jättänyt noita juustoja ja leikkeleitä pois. 2 kinkun viipaleesta kertyy 15 kaloria, 3 juustoviipaleesta 90 kaloria. Suolaa taas useita grammoja.

Joten kyllä se suolattomuus täällä on minua "laihduttanut".

Vierailija
4/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt viikon ilman vessapaperia ja minua ympäröi löysä vetelä ruskea kerros

Vierailija
5/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elänyt viikon ilman vessapaperia ja minua ympäröi löysä vetelä ruskea kerros

Onnea, ruskea rasva laihduttaa!

Vierailija
6/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha mä jo luulin, että joku oli peloissaan, että suola on loppunut kaupasta, miten selvitä.

Vierailija
7/7 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi