Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Aventit tuttipullot imetysystävällisiä?

27.06.2006 |

Esikoisen kanssa koetuista imetysongelmista viisastuneena ajattelin nyt ottaa synnärille mukaan hörppyytysmukin ja omat tuttipullot siltä varalta, että niitä tarvitaan. Kuulin, että Aventin pullojen tutit olisivat jotenkin enemmän äidin rinnan kaltaisia ja sitä kautta eivät opettaisi vauvaa liian helppoon maidontuloon. Onko näin? Ja vielä, mistähän Aventin pulloja saa ostaa (olen espoolainen), lähimarketissa tai Lastentarvikkeessa ei ainakaan ollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta sitä pienintä tuttikokoa (0) ja sitä voi sit kyllä käyttää reiluusti pidempään kuin pullon ikäkuukausisuositukset on. Meillä tyttö joi kokono1 tuteilla loppuun asti, ja pulloista luovuttiin 1v4kk!

Pullot on imetysystävällisiä juuri tutin muodon ja pienen reiän takia. Mam- sarjassakin on kuulemma samanmallinen (ja NUKNUKillakin) pullo nykyään, mutta väitteistä huolimatta niiden tutit ei oikein toimi toisiinsa, vaikka ovat samaa kokoa. Ainakin Aventin kierteeen ilmanvaihtosysteemi menee sit hukkaan, jos käyttää toista tuttia.

Meillä on kans ollut imetysongelmia molempien kanssa ja kuopus käytti noita aventeja . olen ollut tyytyväinen. Hänelle riitti osaimetysmaitoa 10kk asti (jolloin lopetin imetyksen itse,ei maito vielä olisi ollut loppu kokonaan). Esikko käytti NUKeja, joihin olin myös tyytyväinen, mutta maito loppui jo 4kk iässä. Ei ollut kokonaan tietty tuteista kiinni, mutta olen varma että tutesta oli nyt kuopuksella apua. Enkä missään vaiheessa kokenut, että pulloista oli haittaa imetykselle. Mulla nousi tuo vähäinen maito vasta useamman viikon ja ison työn jälkeen, eikä sitä koskaan ollut pelkäksi ravinnoksi asti, vaikka tyttö imutti tisua päivät pitkät. Näkyy muuten olevan tuolla myyntipalstassa niitä aventin tuttipulloja aina silloin tällöin myynnissäkin, kun ovat aika arvokkaita kappalehinnaltaan, ja useampia tarvitaan. Minä ostin sieltä lisää kivalla hinnalla.

Vierailija
2/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stocman myy, usein citymarket, myös pienet lastenliikkeet, meillä muuten oma K-kauppakin, joten vähän vaihtelee tarjonta näissä. Aventilla on hyvä huvituttikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tulevalle lapselleni aventin pulloja muutaman keskustan stockalta, kuvittelisin että Tapiolan stockalta saisi myös. Lauttasaaressa oleva Vaunuaitta myy myös niitä.

Vierailija
4/5 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullot yhtä hyviä, kummassakin samanlainen systeemi. Meillä on tyttö joutunut siirtymään kokonaan vastikkeeseen ja niillä pulloilla syö, vähentää myös molemmat vatsavaivoja. Jos et kaupoista löydä niin löydät ainakin www.pikkupingviini.fi verkkokaupasta.

Vierailija
5/5 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä itsekin painaa mieleen. Meillä tarvittiin ensimmäiset kaksi viikkoa korviketta, ja kun kotona vaihdoin Aventin pulloon, oli ero suuri, ja rintaraivarit vähenivät. Syynä se, että pullosta ei yhtäkkiä tullut yhtään sen helpommalla. Myöhemmin tyttö lopetti pullon kelpuuttamisen, kun rinnasta alkoikin tulla helpommin :-D