Novan uutistenlukija putosi kesken lähetyksen suorilta jaloilta?
Mitä studiossa tapahtui äskettäin? Uutistenlukijalta jäi uutiset kesken. Kuului outo ääni, joku juoksi kengät kopisten siihen, sitten toinen toimittaja sanoi, että mitä täällä tapahtuu...ööm...mainoskatko! Kukaan ei palannut asiaan musiikin jälkeen. Ohjeistettu, ettei saa?!
Kommentit (45)
Wuhanissa tipahteli koronaan sairastuneita suorilta jaloilta jo tammikuussa. Myös nuoria ihmisiä.
yhtäkkinen tajunnanmenetys viittaisi kyllä sairauskohtaukseen. Aivoverenkierron häiriö? Veritulppa?
Vierailija kirjoitti:
”Jos oli sairas tai vanha ni mitä välii.” T.Pissalissu
Kuulosti tutulta. Tätä hoetaan niin kuin vain itsellä olisi väliä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Kivessilta?
Ilmoitin ylläpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan jotkut koittaa takoa järkeä, eli että surullista kyllä mutta kuolema ja taudit kuuluu elämään. Luonnollisempaa että vanhukset kuolee, kuin vaikka kuten oli espanjantaudissa, se niitti erityisesti perusterveitä 20-35v nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
yhtäkkinen tajunnanmenetys viittaisi kyllä sairauskohtaukseen. Aivoverenkierron häiriö? Veritulppa?
Mä menetin tajuntani pari vuotta sitten yksinkertaisesti krapulan takia. En siis tajunnut tätä itse, piti käydä lääkärin kautta. Yksi kaveri tuli meille kylään ja istuimme iltaa lasten mentyä nukkumaan viiniä juoden. Olin koko eilisen päivän hössännyt ja laittanut ruokaa. Oli kesä ja aika kuuma. Seuraavana aamuna heräsin ja olo oli ihan hyvä. Menin vessaan ja vessasta tulon jälkeen pyörtyä napsahdin tuosta vain. En edes osannut yhdistää edellisen illan viininjuontia pyörtymiseen, mutta kyllä se ihan krapulan ja helteen aiheuttama nestehukka oli. Että semmonen sairaskohtaus.
Koronaaaaa. Leviää muuten myös radioaaltoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä menetin tajuntani pari vuotta sitten yksinkertaisesti krapulan takia. En siis tajunnut tätä itse, piti käydä lääkärin kautta. Yksi kaveri tuli meille kylään ja istuimme iltaa lasten mentyä nukkumaan viiniä juoden. Olin koko eilisen päivän hössännyt ja laittanut ruokaa. Oli kesä ja aika kuuma. Seuraavana aamuna heräsin ja olo oli ihan hyvä. Menin vessaan ja vessasta tulon jälkeen pyörtyä napsahdin tuosta vain. En edes osannut yhdistää edellisen illan viininjuontia pyörtymiseen, mutta kyllä se ihan krapulan ja helteen aiheuttama nestehukka oli. Että semmonen sairaskohtaus.
Jos olo on hyvä niin ei sanota että on krapula =) Mutta nestehukkaa varmaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olo on hyvä niin ei sanota että on krapula =) Mutta nestehukkaa varmaan oli.
No, voihan sitä sanoa myös alkoholin juomisen aiheuttamaksi nestehukaksi, jos haluaa kiertoilmausta käyttää. Mutta oikea syy tuolle pyörtymiselleni oli krapula, eli alkoholin juomisesta seuraavana päivänä aiheutuva tila.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Kivessilta?
Jenni kivessilta.
Muijalla on kyllä pokkaa ettei ole vaihtanut nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Kivessilta?
Ilmoitin ylläpitoon.
Oletko varma että ylläpidossa tietävät kuka se oli?
Vierailija kirjoitti:
Wuhanissa tipahteli koronaan sairastuneita suorilta jaloilta jo tammikuussa. Myös nuoria ihmisiä.
No tämähän ei ole totta. Siellä ei myöskään lojunut ruumiita kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän ei ole totta. Siellä ei myöskään lojunut ruumiita kaduilla.
Eikä poltettu eläviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan jotkut koittaa takoa järkeä, eli että surullista kyllä mutta kuolema ja taudit kuuluu elämään. Luonnollisempaa että vanhukset kuolee, kuin vaikka kuten oli espanjantaudissa, se niitti erityisesti perusterveitä 20-35v nuoria miehiä.
Totta kai kuuluu, mutta kun ei tajuta että kuolema korjaa tässä taudissa myös nuoria ja terveitä. Ensin lähtee tietysti ne ensimmäisenä hoitoon hakeutuneet vanhukset ja perussairaat, mutta ei kannattaisi tuudittautua vain siihen.
Kivessilta ollut instan mukaan Ylläksellä lomalla maaliskuun alussa. Voi olla koronaa