Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Novan uutistenlukija putosi kesken lähetyksen suorilta jaloilta?

Vierailija
16.03.2020 |

Mitä studiossa tapahtui äskettäin? Uutistenlukijalta jäi uutiset kesken. Kuului outo ääni, joku juoksi kengät kopisten siihen, sitten toinen toimittaja sanoi, että mitä täällä tapahtuu...ööm...mainoskatko! Kukaan ei palannut asiaan musiikin jälkeen. Ohjeistettu, ettei saa?!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Jos oli sairas tai vanha ni mitä välii.” T.Pissalissu

Vierailija
22/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhanissa tipahteli koronaan sairastuneita suorilta jaloilta jo tammikuussa. Myös nuoria ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkinen tajunnanmenetys viittaisi kyllä sairauskohtaukseen. Aivoverenkierron häiriö? Veritulppa?

Vierailija
24/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti tutulta. Tätä hoetaan niin kuin vain itsellä olisi väliä.

Vierailija
25/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Kivessilta?

Vierailija
26/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Kivessilta?

Ilmoitin ylläpitoon.

Vierailija
27/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan jotkut koittaa takoa järkeä, eli että surullista kyllä mutta kuolema ja taudit kuuluu elämään. Luonnollisempaa että vanhukset kuolee, kuin vaikka kuten oli espanjantaudissa, se niitti erityisesti perusterveitä 20-35v nuoria miehiä.

Vierailija
28/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosi? Kuuluiko iso kolahdus?

Vierailija
29/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siellä oli lukijana?

Vierailija
30/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhtäkkinen tajunnanmenetys viittaisi kyllä sairauskohtaukseen. Aivoverenkierron häiriö? Veritulppa?

Mä menetin tajuntani pari vuotta sitten yksinkertaisesti krapulan takia. En siis tajunnut tätä itse, piti käydä lääkärin kautta. Yksi kaveri tuli meille kylään ja istuimme iltaa lasten mentyä nukkumaan viiniä juoden. Olin koko eilisen päivän hössännyt ja laittanut ruokaa. Oli kesä ja aika kuuma. Seuraavana aamuna heräsin ja olo oli ihan hyvä. Menin vessaan ja vessasta tulon jälkeen pyörtyä napsahdin tuosta vain. En edes osannut yhdistää edellisen illan viininjuontia pyörtymiseen, mutta kyllä se ihan krapulan ja helteen aiheuttama nestehukka oli. Että semmonen sairaskohtaus. 

Vierailija
31/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaaaaa. Leviää muuten myös radioaaltoina.

Vierailija
32/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä menetin tajuntani pari vuotta sitten yksinkertaisesti krapulan takia. En siis tajunnut tätä itse, piti käydä lääkärin kautta. Yksi kaveri tuli meille kylään ja istuimme iltaa lasten mentyä nukkumaan viiniä juoden. Olin koko eilisen päivän hössännyt ja laittanut ruokaa. Oli kesä ja aika kuuma. Seuraavana aamuna heräsin ja olo oli ihan hyvä. Menin vessaan ja vessasta tulon jälkeen pyörtyä napsahdin tuosta vain. En edes osannut yhdistää edellisen illan viininjuontia pyörtymiseen, mutta kyllä se ihan krapulan ja helteen aiheuttama nestehukka oli. Että semmonen sairaskohtaus. 

Jos olo on hyvä niin ei sanota että on krapula =) Mutta nestehukkaa varmaan oli.

Vierailija
33/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olo on hyvä niin ei sanota että on krapula =) Mutta nestehukkaa varmaan oli.

No, voihan sitä sanoa myös alkoholin juomisen aiheuttamaksi nestehukaksi, jos haluaa kiertoilmausta käyttää. Mutta oikea syy tuolle pyörtymiselleni oli krapula, eli alkoholin juomisesta seuraavana päivänä aiheutuva tila. 

Vierailija
34/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Kivessilta?

Jenni kivessilta.

Muijalla on kyllä pokkaa ettei ole vaihtanut nimeä.

Vierailija
35/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Kivessilta?

Ilmoitin ylläpitoon.

Oletko varma että ylläpidossa tietävät kuka se oli?

Vierailija
36/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wuhanissa tipahteli koronaan sairastuneita suorilta jaloilta jo tammikuussa. Myös nuoria ihmisiä.

No tämähän ei ole totta. Siellä ei myöskään lojunut ruumiita kaduilla.

Vierailija
37/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän ei ole totta. Siellä ei myöskään lojunut ruumiita kaduilla.

Eikä poltettu eläviä.

Vierailija
38/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan jotkut koittaa takoa järkeä, eli että surullista kyllä mutta kuolema ja taudit kuuluu elämään. Luonnollisempaa että vanhukset kuolee, kuin vaikka kuten oli espanjantaudissa, se niitti erityisesti perusterveitä 20-35v nuoria miehiä.

Totta kai kuuluu, mutta kun ei tajuta että kuolema korjaa tässä taudissa myös nuoria ja terveitä. Ensin lähtee tietysti ne ensimmäisenä hoitoon hakeutuneet vanhukset ja perussairaat, mutta ei kannattaisi tuudittautua vain siihen.

Vierailija
39/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkiskö asia?

Vierailija
40/45 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivessilta ollut instan mukaan Ylläksellä lomalla maaliskuun alussa. Voi olla koronaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme