Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei uskalla enää asioida naisten kanssa.

Vierailija
16.03.2020 |

Ahdistelu syytösten pelossa miehet eivät halua asioida naisten kanssa. Eräs tuttuni menetti työnsä ja joutui muuttamaan paikkakunnalta perättömien syytösten takia. Onneksi vaimo tuki miestään eikä uskonut syytöksiin. Nyt vaimo joutu lopettamaan yrityksensä jatkuvien häiritäsoittojen takia. Nythän kun nainen sanoo "seksuaalinen häirintä" kaikki sekoaa ja syytösten kohde menettää maineensa. Onko kenelläkään muulla kokemusta perättömistä syytöksistä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskalla asioida naisten kanssa? Mitä soopaa nyt taas? Työskentelen naisvaltaisella alalla (työskennellyt jo toistakymmentä vuotta), joten minun on pikku pakko asioida päivittäin naisten kanssa. En ole koskaan saanut ahdistelusyytöstä, eikä niiden välttäminen ole ollut edes vaikeaa.

M33

Olet komea. #metoo on suunnattu sitä miesten enemmistöä vastaan, jotka eivät ole komeita.

Vierailija
22/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asioin naisten kanssa, asioin kuten kaikkien muidenkin ihmisten, asiallisesti ja kunnioittavasti. Jos minusta perättömiä alkaa liikkua, en hetkauta niille korviani sillä itse tiedän totuuden siitä miten olen käyttäytynyt.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskalla asioida naisten kanssa? Mitä soopaa nyt taas? Työskentelen naisvaltaisella alalla (työskennellyt jo toistakymmentä vuotta), joten minun on pikku pakko asioida päivittäin naisten kanssa. En ole koskaan saanut ahdistelusyytöstä, eikä niiden välttäminen ole ollut edes vaikeaa.

M33

Olet komea. #metoo on suunnattu sitä miesten enemmistöä vastaan, jotka eivät ole komeita.

Voin vakuuttaa, että jos näyttäisin kuvani, niin luulosi komeudestani loppuisi samantien :P

Vierailija
24/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sitä uskaltaa kahta kauheesti, kun nössöt kilpakosijat ovat pois tieltä.

Vierailija
25/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Oletko syntynyt vuonna 1933? Silloin uskon tuohon väitteeseen. 20v. sitten olit arviolta 13v.

Vierailija
26/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne toiset miehet ulkopuolelta varmasti kelpaavat, kun sisäpuolen miehet ovat kuohittu henkisesti.

Vierailija
27/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Oletko syntynyt vuonna 1933? Silloin uskon tuohon väitteeseen. 20v. sitten olit arviolta 13v.

Ei j*malauta. Toistakymmentä on yli 10 mutta alle 20...

Vierailija
28/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Ei j*malauta. Toistakymmentä on yli 10 mutta alle 20...

Ap tarraa tiukasti kuplaansa... - eri

Vierailija
29/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi kiinnostaa - minkälaista se asiointisi naisten kanssa sitten ennen oli, jos siitä nykyään saisi rikossyytteen? Puristit kassaneidin tissiä aina kaupassa käydessäsi? H.uorittelit opettajaa koulussa? Työnsit kätesi tarjoilijan hameen alle?

Vierailija
30/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ap, kyllä miehet uskaltaa vallan hyvin olla naisten kanssa tekemisissä. Jopa ne vähemmän komeat, kas kun osaavat käyttäytyä. Eikö äiti opettanut sulle käytöstapoja?

Vierailija
31/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut mitään ongelmia asioida naisten kanssa ennen eikä nytkään. Tämä ei ole ongelma kuin niille, jotka ei ole ennenkään osanneet käyttäytyä.

M37

Vierailija
32/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n väite on järkyttävää soopaa. Jokainen NORMAALI ihminen osaa ja uskaltaa asioida toisen ihmisen kanssa ilman pelkoa ahdistelusyytöksestä. Kannattaa miettiä omaa kasvatustaan ja käytöstään, jos noin ajattelee. Kenties terapiaan?

Vierailija
33/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Eli ruman miehen ainoa mahdollisuus saada nainen on ahdistella heitä? Ja siksi #metoo on ongelma?

Vierailija
34/34 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalisen feministikäsityksen mukaan miehet ryhmänä sortaa naisia. Tämä ideologia törmää todellisuuden kanssa. Olemme kuitenkin yksilöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi