Uusperhe ja korona
Miten ootte ratkaisseet, tai aiotte ratkaista lasten siirtymiset kodista toiseen? Jos esim etän lähipiirissä altistuneita-eli virus lähistöllä, mut etällä ei mitään ainakaan vielä. Niin onko järkevää kuitenkin suojata lapset? Et missä menee järkevä raja? Tietenkään kaikkea ei voi varmistaa, mut virus tartuttaa jo ennen oireita. Et kumpi tärkeempää, vanhemman tapaaminen vai koronan varominen? Tietysti sit itse taudin aikaan wi mitään vois olla, mut tässä ennaltaehkäisyvaiheessa?
Kommentit (20)
Mietin samaa. Meillä tänään lapset menee toiselle vanhemmalle...
Tämä mietityttää, meille syntyi vauva, ja aiemman liittoni isojen lasten pitäisi (ja haluaisivat) tavata sovitusti etävanhempaansa. Kuinka järkevää on reissata kahta kotia tässä tilanteessa?
Omaa järkeä saa käyttää. Jos ajatus siirtymisessä kodista toiseen ei tunnu järkevältä niin sitten ei siirrytä. Toki asiasta täytyy päästä yhteisymmärrykseen, kaikkien kanssa. Joskus paras ratkaisu on että lapset muuttavat etän luokse kunnes toisin päätetään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mietityttää, meille syntyi vauva, ja aiemman liittoni isojen lasten pitäisi (ja haluaisivat) tavata sovitusti etävanhempaansa. Kuinka järkevää on reissata kahta kotia tässä tilanteessa?
Jos puoliso käy töissä tai teillä käy vieraita katsomassa vauvaa, ei tilanne ole kyllä sen kummempi.
Ja jos taas olet ihan tosi peloissasi ja hermona niin ehkä on parempi, että lapset ovat nyt teiltä sitten pois pahimman korona-ajan ja sitten "menetetyn ajan" putkeen myöhemmin.
Mitä ne neuvolasta ohjeistavat?
Me emme ottaneet miehen lapsia tänne. Miehen itsensä päätös.
Leikkiä saa siinä ympäristössä ja niiden lasten kanssa, joita näkee koulussakin, mutta ei ole järkevää siirtyä kaupungista toiseen. Miehen lapset ovat vielä elintasokoulussa, ja elintasosairaus tämä on.
Meilläkin miehen lapset eri kaupungissa- pitäis matkustaa bussilla. MItään päätöstä tästä ei ole vielä tehty. Meidän päässä lapset tapaavat isäänsä ulkoillen, sillä isän perheessä lapsia, jotka käyvät koronaan altistuneessa koulussa. Tiedä sitten mistä mitäkin hyötyä lopulta on.
Vierailija kirjoitti:
Leikkiä saa siinä ympäristössä ja niiden lasten kanssa, joita näkee koulussakin, mutta ei ole järkevää siirtyä kaupungista toiseen. Miehen lapset ovat vielä elintasokoulussa, ja elintasosairaus tämä on.
MItä tarkoitat elintasosairaudella? Tietääkseni virus saanut alkunsa ihan eläimestä- ei mistään elintasosta. Ja kaikki pandemiat ovat levinneet ympäri maapallon oikein hyvin ilman korkeaa elintasoakin- jos tarkoitat lentoliikennettä. Ja satavarmasti tämä virus tekee pahinta jälkeä siellä, missä elintaso on huono.
Mistäpä ei katkera exä tekisi lyömäasetta etävanhempaa kohtaan, vaikka Koronasta sitten.
Aina jonkun tekosyyn löytää, että voi estää lapsia tapaamasta isäänsä. Jonain päivänä lapset on aikuisia ja silloin Karma is the B*tch.
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä ei katkera exä tekisi lyömäasetta etävanhempaa kohtaan, vaikka Koronasta sitten.
Aina jonkun tekosyyn löytää, että voi estää lapsia tapaamasta isäänsä. Jonain päivänä lapset on aikuisia ja silloin Karma is the B*tch.
Paitsi että tämä poikkeustila ei ole yhdenkään exän järjestämä. Eikä nyxän.
Meillä minä olen uusperheen äiti ja minulla on koronaoireita. Olen sanonut miehelle, että päättäköön itse, tuoko lapsiaan tänne. Yhden viikonlopun toi, nyt on käynyt kaksi kertaa tapaamassa heitä heidän kotonaan. Vaikea puuttua sivusta, tai on katkera uusiovaimobitch, joka yrittää estää miehen js lasten tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItä tarkoitat elintasosairaudella? Tietääkseni virus saanut alkunsa ihan eläimestä- ei mistään elintasosta. Ja kaikki pandemiat ovat levinneet ympäri maapallon oikein hyvin ilman korkeaa elintasoakin- jos tarkoitat lentoliikennettä. Ja satavarmasti tämä virus tekee pahinta jälkeä siellä, missä elintaso on huono.
Hän tarkoitti eliittiä. Eliittikouluissa on käyty enemmän ulkomailla hiihtolomalla ja sieltähän tämä tauti tuli, Italiasta ja Alpeilta.
Kun on päässyt lentokoneella uuteen maahan, valitsee kyllä demokraattisesti kenet vaan vastaantulijan uudeksi uhrikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joki lääkäri käytti tuota sanaa. Se on tullut meille matkailijoiden mukana, ja alpeilla laskettelu vaatii rahaa. Miehen lapset siis asuvat Espoossa, ja siellä sitä rahaa on.
Tai rahakkaan kiinalaiset levitti sen maailmalle turismillaan.
Ilman nykyistä elintasoa se ei olisi levinnyt näin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä olen uusperheen äiti ja minulla on koronaoireita. Olen sanonut miehelle, että päättäköön itse, tuoko lapsiaan tänne. Yhden viikonlopun toi, nyt on käynyt kaksi kertaa tapaamassa heitä heidän kotonaan. Vaikea puuttua sivusta, tai on katkera uusiovaimobitch, joka yrittää estää miehen js lasten tapaamiset.
Tämä on aivan älytöntä. Toimitaan epäjohdonmukaisesti, jotta kukaan ei pääse haukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on vastuuton typerys. Jos sulla tauti, mies levittää sitä suurella todennäköisyydellä eteenpäin. Toi on just se, mitä EI PITÄISI nyt tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on vastuuton typerys. Jos sulla tauti, mies levittää sitä suurella todennäköisyydellä eteenpäin. Toi on just se, mitä EI PITÄISI nyt tehdä.
Juuri näin. Kukaan lapsi ei siitä traumatisoidu, jos ei näe isäänsä vähän aikaan.
Meil miehen lapset tulee myös kauempaa, niin tätä mietitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäis miettiä.
Me sovittiin miehen exän kanssa, että lapset ovat toistaiseksi äidillään, koska äiti pystyy tekemään etätöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäis miettiä.
mitä tarkoitat?
Up