Nyt se on menoa, pitäkää maskista kiinni
Mä olen alistunut siihen, että tulen varmasti altistumaan koronalle. Se on vain ajan kysymys. Kun epidemia lähtee vauhtiin, mun duuni laitetaan tauolle ja mut siirretään hoitamaan välttämättömiä hommia. Töihin kuljen kahdella eri julkisella ja viimeistään töissäni altistun koronalle. Mies myös altistuu satavarmasti omassa duunissaan. Hommasin kotivaran pärjätäksemme sairaana kotona pari viikkoa. Sitä odotellessa. Eipä paljon stressaa. Korteni kekoon kannan osaltani tässä taistelussa kunnes korona perii. Mites muilla?
Kommentit (4)
Sama juttu, että se tulee jos tulee.
Olen iältäni kuitenkin riskiryhmässä, joten onneksi kaupunginosassamme on nyt vapaaehtoisten auttava ryhmä ja kauppa-apua voi heiltä pyytää. Ihania ihmisiä!
Katsotaan, mitä elämä tuo tullessaan. Pelkäämään en viitsi, kun on jo tärkeimmät läheiseni muutenkin kuolleet.
Toivotan sinulle ja miehellesi terveyttä ja elinvoimaa.
Ristiriitaiset fiilikset on. Nyt olen etäopiskelussa varmuuden vuoksi kun on kaksikin riskiryhmäsairautta. En silti pelkää mutta yritän toki varoa ja olla varovainen.
Hämmästelen, jos korona osuu kohdalle, kun en koskaan saa mitään "kulkutautejakaan"
Perheessä saattaa olla vatsatautia kaikilla muilla mutta minulla ei, sama kausiflunssien kanssa. Olen lähes aina terve. Mutta, jos tulisi, varmaan teholle joutuisin. On tuo hapenottokyky niin huono normaalistikin. Keuhkojen kapasiteetti on pysyvästi alentunut jo nyt. Kerran oli hengenlähtö lähellä tavallisessa flunssassa yli 10vuotta sitten, viimeksi kun olin kipeänä.
Ihanaa sain ensi viikon lomaa. Häivyn Helsingistä ja otan sitä seuraavan saikkua. Ja sillä välin kaupunki on tod näk karanteenissa.
Otin pari lisähenkivakuutusta itselleni.