Huomasitteko että Venäjä pisti rajat kiinni heti epidemian alkuvaiheessa?
Kommentit (5)
Milloin Venäjän rajat ovat olleet auki?
Asun rajan pinnassa ja tuota en tiennytkään, vaan Venäjällä kaikki rajat ovat olleet kiinni ja raja on aina ylitetty tullitarkastuksen jälkeen ja on aina tarvittu voimassa oleva passi ja viisumi. Yleensä tutkivat auton ja matkatavarat todella tarkkaan.
Luulen kyllä ap. kirjoittavan ihan höpöjä, sillä Venäjän rajat ovat olleet aina kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Venäjän rajat ovat olleet auki?
Asun rajan pinnassa ja tuota en tiennytkään, vaan Venäjällä kaikki rajat ovat olleet kiinni ja raja on aina ylitetty tullitarkastuksen jälkeen ja on aina tarvittu voimassa oleva passi ja viisumi. Yleensä tutkivat auton ja matkatavarat todella tarkkaan.
Luulen kyllä ap. kirjoittavan ihan höpöjä, sillä Venäjän rajat ovat olleet aina kiinni.
Olin tulossa sanomaan ihan samaa...
Nyt taitaa foorumilla olla uusi Laura Huhtasaari, joka presidenttivaalien panelikeskustelussa vaati Venäjää laittamaan rajat kiinni.
Onneksi Niinistö pelasti tilanteen ja kertoi keskustelleensa itärajalla hen.kunnan kanssa. Olipa Huhtasaaren ilme näkemisen arvoinen.
Ei Venäjällä ole rajat kiinni, mutta karanteenikontrolli on tarkempi.
Mistä sitä tietää missä vaiheessa se siellä oli. Pohjois-Koreassakaan ei ole yhtään tartuntaa. Mitä luulet?