Sos.fobia. Meen lenkille aina iltaisin kun on pimeät kelit.
Minua pelottaa niin paljon mennä ulos lenkille valoisaan aikaan. Koen että ihmisten ilmeet ovat sietämättömän kylmiä ja tuomitsevan oloisia. Keski ikäiset pyörälijät mulkoilevat kaikki ihmisiä.
Kokoajan olo etten sais olla missään.
Kommentit (7)
Mullakin oli joskus tuo. Vuosia lenkkeilin vain yö-aikaan kun muita ihmisiä ei ollut. Sitten menin terapiaan ja sain lääkityksen ja apua, mielenterveyteni ja itsetuntoni koheni.
Ja arvaa mitä?
Nykyään lenkkeilen jopa muiden seassa auringonpaisteessa keskellä kirkasta päivää ja nautin siitä! En olisi ikinä itse uskonut että pääsen tähän pisteeseen. Meen omaa tahtia kuulokkeet korvilla enkä välitä pätkääkään jos joku mulkoilee tai pyyhältää ohi. On mullakin oikeus ja samanlainen ihminen mäkin olen, hemmetti!!!
Lenkkipolulla yleisemmin hymyillään kannustavasti ja hyväksyvästi ja jopa tervehditään vastaantulijoita. Kaikki kuitenkin keskittyvät eniten omaan suoritukseensa eivätkä juurikaan noteeraa muita. Ilme voi olla tuima sen takia kun keskittyy omaan treeniin, mä en ainakaan varmaan ole ystävällinen näky jos oon ajanut itseni piippuun just.
Toivottavasti pääset peloistasi, se on ihan turhaa, ole rohkea vana 🙂
Kyllä säkin vielä pystyt!
Samaa fiilistä. Tosin en uskalla pimeässä lenkkeillä kuitenkaan, joten käytännössä voin lenkkeillä vain kesäiltaisin. Oonkin alkanut suosia kotijumppia.
Olen edelleenkin sitä mieltä että ihmisten ilmeet ovat pahoja. Olen jopa todistanut.
Kävelin oikealla puolella tietä ja eräs nainen joka tuli vastaan ei suostunut väistää ja hän törmäs täysin muhun, olkapää tuli kipeäksi.
Tämän jälkeen tajusin etten todellakaan kuvittele.
Mulkoilen aina tientukkeena olevia naisia.
M/39 pyörällä tai autolla liikkeellä
Täällä myös osittain sama, mutta minulla tuo riippuu painostani.
Eli, jos painan yli 50,5kg tai enemmän, niin en halua liikkua ihmisten ilmoilla. Jos taas olen kevyempi, niin sitten käyn asioilla yms.
Tämä ollut jo vuosia (10-12v) näin, ja hieman ärsyttää toisinaan, että Miksi en vain voisi olla tyytyväinen kroppaani yms.
Tavallaan voisi jatkuvasti painaa alle 50 kiloa, mutta koska haluan saada lapsia ja oma kroppani (menkat) eivät toimi, jos painan niin vähän. Sen (ja ahmimisten) takia keikun noilla rajoilla (48-52kg) koko ajan.
Ajatuksia?
Asun Pikku- Huopalahdessa, Helsingissä.