Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä pitää kirjoittaa ns. vapaamuotoiseen hakemukseen, kun yrittää

Vierailija
27.06.2006 |

päästä ammattikoulun vapaaksi jääneelle paikalle? Pitääkö kovasti kehua itseään vai riittääkö ihan että haluaa kouluun ja liitteeksi todistusjäljennökset?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka motivoitunut olet opiskelemaan. jne... sinne lähettää muutkin todistukset sun ja ja sinun pitäisi perustella hakemuksessa että miksi juuri sinut pitäisi ottaa.



koulun intressissä on saada paikalle ihminen joka suorittaa opinnot kunnialla, on motivoitunut ja kiinnostunut alasta. ei siis jätä kesken tai lusmuile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän