Vaihteeksi: Haaveilua häistä
Oon menossa naimisiin ensi vuoden kesällä, ja en ihan hahmota mitä kaikkea hommaa mun (ja miehen) pitäisi hoitaa niitä varten. Juhlapaikka on varattu, siihen sisältyy ruokailu, koristeet, siivous, tarjoilijat. Mitä muuta pitää vielä hankkia kuin itsestäänselvät paikkakortit, kutsut, menu-laput, vaatteet ja sormukset? Nyt saa ehdottaa mitä _itse_ hankkisi tai olisi hankkimatta.
Kommentit (11)
Lue niitä häälehtiä ja -kirjoja, mutta älä lyö liikoja lukkoon, kun et tiedä ketkä ensi vuonna pääsevät mahdollisiin häihisi.
Vierailija kirjoitti:
Hengityssuojat ja kertakäyttöhanskat.
https://www.reddit.com/r/WTF/comments/1johq2/gas_mask_wedding/
Ai niinkuin näin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lue niitä häälehtiä ja -kirjoja, mutta älä lyö liikoja lukkoon, kun et tiedä ketkä ensi vuonna pääsevät mahdollisiin häihisi.
Tää on ihan totta, mutta haluan keskustella muiden kanssa aiheesta, jotta olisi muutakin keskusteltavaa. Häät ovat joka tapauksessa pienet, n. 30-40 henkilöä. Lähipiirissä on ollut muutaman vuoden sisällä monta läheltäpiti-tapausta, joten en halua pelon takia jättää elämättä ja lopettaa suunnittelemista. Me kaikki kuollaan joskus, ja aika todennäköisesti sairastutaan vakavasti sitä ennen, ja jos häät on loppukesästä (heinä-elokuu), on niihin 1,5v aikaa.
Ap
Tärkein ohje: sinä et ole menossa naimisiin, TE olette. Eli kysy myös puolisoltasi, millaiset häät hän haluaa.
Jos itse menisin naimisiin, toimisin samoin kuin edellisellä kerralla: varaisin vihkimisen maistraatissa, ottaisin mukaan kaksi todistajaa lähipiiristä, kävisimme vihittävänä ja sen jälkeen jossain syömässä. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein ohje: sinä et ole menossa naimisiin, TE olette. Eli kysy myös puolisoltasi, millaiset häät hän haluaa.
Jos itse menisin naimisiin, toimisin samoin kuin edellisellä kerralla: varaisin vihkimisen maistraatissa, ottaisin mukaan kaksi todistajaa lähipiiristä, kävisimme vihittävänä ja sen jälkeen jossain syömässä. Siinä kaikki.
Tottakai! En vaan hahmota mitä kaikkea häiden järjestämiseen kuuluu, haluan pienet häät ja lehdissä ja kirjoissa häät ovat yleensä todella suuret. Eli mitä esim. paperitavaraa jne. teillä on ollut?
Musiikki? Sekä mahdollinen bändi että muu toteutus musiikille?
Vierailija kirjoitti:
Onko tylsää ettei tulisi bändiä, vaan spotifystä valmiit listat?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sehän on ihan teidän oma asia. Tietenkään bändiä ei ole pakko olla, eikä bändi paskoja häitä pelasta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSehän on ihan teidän oma asia. Tietenkään bändiä ei ole pakko olla, eikä bändi paskoja häitä pelasta :D
Haha no joo totta.. Mulla ei oo kavereita eikä kauheasti sukua, niin mälsää kun ei oo ketään kenen kanna huvikseen haaveilla. Miehen kanssa toki, mutta kun on itse unelmoinut vuosikymmeniä, niin ei se oo sama asia. Miehen ystävän uusi kumppani vaikuttaa kyllä tosi kivalta, mutta en hätiköityjä päätöksiä tee. Ymmärrätte nyt varmaan mun tilanteen, kihisen innosta mut mies ei oo ihan innostuja-tyyppiä, vaan sellanen herkkä, jämpti ja rauhallinen🙊
Ap
Hengityssuojat ja kertakäyttöhanskat.