Koulusta annettiin lapselle läppäri opiskelua varte mutta miten pääsee verkkoon?
Kommentit (19)
Ei sun puhelintasi voi käyttää tukiasemana?
Eikös kännykkää voi pitää wifinä tietokoneelle?
Vierailija kirjoitti:
Eikös kännykkää voi pitää wifinä tietokoneelle?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/01/04/digitreenit-13-yhdista-tietoko…
Kone ilmoittaa että vain android puhelimella voi jakaa yhteyden. Mulla on apple.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kone ilmoittaa että vain android puhelimella voi jakaa yhteyden. Mulla on apple.
Ap
Semmoista se on Applen paskan kanssa.
Vetäkää kaapeli siihen modeemista?
Miten voi olla vielä ihmisiä, joilla ei ole kotona nettiä? Eihän mobiililaitteilla pysty kunnolla edes kaikkia asioita hoitamaan, pieni ruutu jolta tihrustaa, kaikki sivut ei toimi kunnolla mobiililla, jne.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Paskapuhetta.
Kyllä sillä iPhonella voi jakaa yhteyden. Asetusten alta löytyy heti päätasolta ja melkein alusta. Englanninkielisen käyttöliittymän alla kohdasta Personal HotSpot, en tiedä mikä on suomeksi mutta siinä se on VPN yläpuolella ja Mobile Data välissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla vielä ihmisiä, joilla ei ole kotona nettiä? Eihän mobiililaitteilla pysty kunnolla edes kaikkia asioita hoitamaan, pieni ruutu jolta tihrustaa, kaikki sivut ei toimi kunnolla mobiililla, jne.
Voi kuule, on paljon pienituloisia ihmisiä ja niitä jotka käyttävät vai työnantajan puhelinta, vähät rahat menee muuhun tarpeelliseen.
Minulla, sinulla ja monella muulla on vaikka mitä, mutta ei pidä luulla että kaikilla on asiat yhtä lailla. Ihmisillä on monenlaisia tilanteita, eikä kaikilla mahdollisuutta käyttää rahaa samalla tavalla kun muilla.
Tsemppiä ap:lle ja pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Ap
0/5
taas näitä kädettömyysprovoja
Vierailija kirjoitti:
Ap
Asetukset - Oma hotspot: Pois/päällä, Salli muiden liittyä... ja siellä näkyy myös iPhonesi wifi-salasana
Toki sulla pitää olla puhelimella mobiilidata päällä ja läppärin pitää hakea niitä wifi-verkkoja.
Noniiii! Onnistui! Kiitos avuliaat!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noilla edes älypuhelin? Jos johiki tarvitsee netin niin kirjastosta.. jos sattuu olemaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole. Jaan puhelimesta netin mm. telkkariin ja tietokoneisiin. Löytyy uudet koneet, silti hoidan asiat mieluummin puhelimella. Ei tarvitse tihrustaa ja sivut toimii kyllä.
Tulipa hyvä mieli kun ap sai apua palstalta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, on paljon pienituloisia ihmisiä ja niitä jotka käyttävät vai työnantajan puhelinta, vähät rahat menee muuhun tarpeelliseen.
Minulla, sinulla ja monella muulla on vaikka mitä, mutta ei pidä luulla että kaikilla on asiat yhtä lailla. Ihmisillä on monenlaisia tilanteita, eikä kaikilla mahdollisuutta käyttää rahaa samalla tavalla kun muilla.
Tsemppiä ap:lle ja pojalle.
Missä sanottiin, että lapsi on poika? 🤔
Ei sitten pääse muuten kuin koulun tai muussa verkossa. Minusta hieman epätasa-arvoista, mutta elämä on. Kaikilla kun ei vaan ole sitä kotiverkkoa.