Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miksi te hamstraatte, eihän mitään hätää pitänyt olla??

Vierailija
13.03.2020 |

Aikaa on ollu hankkia kotivara jo kuukausia. Olisitte heti uskoneet ja toimineet kaikessa rauhassa. Taas kärsitään näistä vähättelijöistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hamstraakaan, normaalit vklopun ostokset kävin tekemässä.

Vierailija
2/6 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en ole hamstrannut enkä hamstraa. Miksi pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään ole mitään hätää. Kuukausi sitten hankittu kotivara todennäköisesti olisi jo syöty.

Vierailija
4/6 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, ketkä naureskelivat paniikillesi, naureskelevat edelleen eivätkä hamstraa. Jokainen, joka on täällä jauhanut kotivarasta ja muuten lietsonut paniikkia, on itse niitä vessapaperihamstereita. Teidän sanoissanne on yhtä paljon järkeä kuin teoissanne, eli ei niin yhtään. Pidä hauskaa vessapaperivuoresi kanssa. Minä käyn kaupassa vaikka joka päivä, jos siltä tuntuu.

Vierailija
5/6 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hamstraa oon jo useamman viikon aikana pikkuhiljaa hankkinut ruokaa ym tarpeellista. Pärjätään nyt noin pari kk käymättä kaupassa. Jotain herkkuja vois vielä huomenna hakea ja ehkä yks paketti vaippoja vauvalle vielä varuiksi.

Vierailija
6/6 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hamstraa oon jo useamman viikon aikana pikkuhiljaa hankkinut ruokaa ym tarpeellista. Pärjätään nyt noin pari kk käymättä kaupassa. Jotain herkkuja vois vielä huomenna hakea ja ehkä yks paketti vaippoja vauvalle vielä varuiksi.

Tuohan nimen omaan on hamstraamista. Kaupassa voi käydä niin halutessaan vaikka joka päivä, eivätkä tavarat tule loppumaan. Mutta onneksi sinulla on nyt vessapaperia vuosiksi eteenpäin. Loistosijoitus, Pärttyli!