Ajattelin ruveta ammattistriimaajaksi, mitä pelejä minun kannattaa ruveta pelaamaan?
Kommentit (22)
Jaa-ah, lähinnä olen katsellut CS:ää ja LoLia. Joskus omaa BDO:ta joku samassa partyssa ollut striimasi ja EVEssä on kanssa tainnut olla joku isompi faction-juttu, joka oli striimattuna, nämä oli yllättävän suosittuja, vaikka noissa ei ehkä samalla tavalla ole "julkkispelaajia" tai joukkueita kun vaikka CS:ssä.
Fortnite ei itseäni ainakaan hirveästi kiinnosta, Dotaa en ole pelannut, mutta sekin on katsojan näkökulmasta ihan hauska seurattava.
Hih hih. Olipa ratki hauska aloitus.
"Ajattelin ryhtyä ammattijääkiekkoilijaksi. Minkä merkkinen maila olisi hyvä?"
Ootko mies vai nainen? Jos nainen niin ei väliä mitä pelaat kunhan on avonainen toppi 😉
Lihaisa pastori kirjoitti:
Hih hih. Olipa ratki hauska aloitus.
"Ajattelin ryhtyä ammattijääkiekkoilijaksi. Minkä merkkinen maila olisi hyvä?"
Minä sanoisin että koho ja jos jostain löytyisi -80luvun lopun koho jari kurri, se oli niin vahva ja painava maila ettei meinannut saada hajalle millään.
Hitto kun tuo maila olisi säästynyt☹
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies vai nainen? Jos nainen niin ei väliä mitä pelaat kunhan on avonainen toppi 😉
Siistiä. Ei kai haittaa, että olen yli 30-vuotias ja minulla on B-kuppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. B on paras. Itse en ainakaan roikkutisseistä viehäty mutta ketunnenät on kivat!
Tärkeintä on että pelaat peliä mikä sinua itseäsi oikeasti kiinnostaa pelata niin pysyy mielenkiinto ja innostus yllä mikä näkyy selkeästi katsojille. Jos pelaat peliä mikä on kuuluisa, mutta et itse tykkää pelata sitä katsojat huomaavat sen. Tärkeää on myös mahdollisimman hyvä ääni ja kuvalaatu jos puhut ja jos kuvata itseäsi samalla kuin pelaat. Tottakai puhuminen ja itsensä kuvaaminen laadukkailla välineillä samalla kun pelaat nostaa huomattavasti katsojien määrää kuin esim. ettei puhuisi tai näkyisi ollenkaan tai surkealla mikrofonilla ja kameralla striimaa.
Crossout hyvä peli striimata ja kaikenlisäksi ilmainen.
Jos olet nainen niin voit jopa maksuttaa siitä että pelaat pelejä jonkun kanssa. Esimerkiksi 4 euroa per pelikerta. https://www.egirl.gg/ Ihanaa kuin helppoa on nykyään naisena tehdä rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa näkemättä? Sanoisin että on plussaa jos nännit paistaa läpi.
Kuvat pelivarusteissa päällä jakoon niin katsotaan sitten.
Ei nyt kannata mitään cs:ää tai näitä suosituimpia pelejä pelata, varsinkin jos et ole taitava ja haluat striimata englanniksi. Kukaan ei löydä sua silloin.
Plague Inc on nyt tosi kuumaa kamaa.
Ajattelin ryhtyä laulajajulkkikseksi, minkämerkkinen mikrofoni olisi paras?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ryhtyä laulajajulkkikseksi, minkämerkkinen mikrofoni olisi paras?
Shure SM58 ja sillä pääsee pitkälle.
Fortnite/ League of legends / Dota / Cs ? Mitä nämä suosituimmat nyt onkaan.