Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kun kädet alkavat kuivua ja hilseillä jatkuvasta intensiivipesusta, mitä ohjeistus sanoo käsirasvojen käytöstä?

Vierailija
12.03.2020 |

Saako niitä käyttää vapaasti vai syökö se pesun tehoja, kun rasvaisiin käsiin tarttuu pöpöt uudestaan herkemmin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt omaa järkeä, ja rasvaillut vain kotona ollessani.

Vierailija
2/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt omaa järkeä, ja rasvaillut vain kotona ollessani.

Näin minäkin vähän olen ajatellut. Vaikka periaattessa olen pettynyt siihen, että asioista ei kerrota avoimesti vaan pyydetään kansalaisia "käyttämään omaa järkeään". Toisella sitä järkeä kun ja toisella ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt jumalauta oikeasti. Niihin rasvaamattomiin paperinkuiviin haavaisiin atoopikon käsiin ei sen sijaan mikään virus tartu, niinkö?

Kyllä minustakin olisi hyvä nyt ottaa vähän varman päälle karanteeneissa ja massatapahtumien suhteen.

Mutta mikäs teidän aivokuolemaan auttaisi?

Vierailija
4/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt jumalauta oikeasti. Niihin rasvaamattomiin paperinkuiviin haavaisiin atoopikon käsiin ei sen sijaan mikään virus tartu, niinkö?

Kyllä minustakin olisi hyvä nyt ottaa vähän varman päälle karanteeneissa ja massatapahtumien suhteen.

Mutta mikäs teidän aivokuolemaan auttaisi?

Virus tykkää enemmän lämpimästä, kosteasta ja liukkaasta kuin kuivasta ja karheasta!

Vierailija
5/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on uusavuttomuus saavuttanut melkoiset mittasuhteet kun käsien rasvaukseenkin tarvitaan ohjeistus. 

Vierailija
6/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksi suositellaan käsirasvan käyttöä.

Vierailija
7/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuivia ja ihottumaisia käsiäni pessyt perusvoidetta saippuana käyttäen. Suojelee käsien ihoa, mutta poistaako pöpöjä ainoastaan mekaanisesti? Lieneekö samaa viruksia tuhoavaa vaikutusta kuin saippualla?

Terve iho kyllä suojaa kuivaa ja haavoittunutta ihoa paremmin sekä bakteereita että viruksilta.

Pyrinkö siis pitämään ihon kunnossa ja luotan perusvoiteen ja veden puhdistustehoon?

Vierailija
8/8 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kosteuttava käsidesi ja laita sitä aina käsipesun jälkeen. Toimii itselläni jopa paremmin kuin käsien rasvaus (yllättävä havainto viimeisen parin viikon ajalta).