Katsoin äsken lippujen hintoja Kontiolahden ampumahiihdon mc- kisoihin. 1 aikuinen A-katsomossa 110e eli palttiarallaa 650mk, lapset 45e
Ei kyllä ison lapsikatraan kanssa ole varaa mennä kannustamaan suomalaisia noihin kisoihin :(
Kommentit (23)
2 aikuista ja 5 lasta yht. 445e eli palttiarallaa 2650mk. Tämä siis pelkistä pääsylipuista.
Joku laskee vielä markoissa? Ei herran tähren...
Älä huoli, kyllä tuokin kisa peruuntuu ja markkasi säästyvät.
Köyhälle kaikki on kallista. Onneksi tuollaisen turhuuden katsominen paikan päällä on helppo jättää väliin.
Järkyttävää. Sitten ihmetellään kun ei ole lipputuloja ja ollaan valtiolta tukea vailla.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Sitten ihmetellään kun ei ole lipputuloja ja ollaan valtiolta tukea vailla.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä tuokin kisa peruuntuu ja markkasi säästyvät.
Kisat alkaa huomenna ja lipunmyynti on auki joten tuskin kisoja perutaan
Voikohan Dorotheaan törmätä kisa-alueen ulkopuolella?
https://www.stat.fi/tup/laskurit/rahanarvonmuunnin.html
Viime vuoden 110 euroa olisi ollut alle 500 markkaa vuonna 2000. Muuntokurssi markoista euroihin on merkityksetön nykyään.
Onko pakko valita a-katsomo ja mennä kolmena päivänä? Vaihtoehtoja on paljon, minkä lipun valita.
Latukatsomossa alle 12-vuotias 0 euroa. Ihan helvetin kallista.
Mä taas laskin kampaamokäyntejä. Jos käy neljästi vuodessa, niin 4 x 150 = 600 euroa eli 3600 mk. Mun eka asunto maksoi saman verran kuin koko elämän kampaamokäynnit. Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lasken markoissa-kin. Olen ostanut kaikki asuntoni markka-aikaan. Silloin sai vielä kerrytettyä omaisuutta. Antaa vähän perspektiiviä, kun vertaa hintoja kiinteään omaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lasken markoissa-kin. Olen ostanut kaikki asuntoni markka-aikaan. Silloin sai vielä kerrytettyä omaisuutta. Antaa vähän perspektiiviä, kun vertaa hintoja kiinteään omaisuuteen.
ok boomer
Pitääkö katsoa Yle Areenaa omasta kännykästä että tietää mitä tuolla paikan päällä tapahtuu?
Kuulostaako reilummalta, jos pistetään lipun päälle vähän korona virusta?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako reilummalta, jos pistetään lipun päälle vähän korona virusta?
Todennäköisyys saada virus on pienempi kuin voittaa lotossa päävoitto. Näin olen lukenut.
Markkoihin vertailu ei ole mielekästä.