Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskollisuus tapailuvaiheessa

Vierailija
10.03.2020 |

Miten suhtautuisitte jos saisitte tietää että aloitettuasi tapailemaan miestä tämä olisi käynyt muiden naisten sängyssä kun " ei ollut varma tunteistaan"?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkais tapailua. On miehiä, joille on selvää, että tapaillaan yhtä kerrallaan.

Vierailija
2/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pettynyt. Vaikka epävarmuutta olisikin ollut, monen kanssa vehtaaminen yhtä aikaa ei kerro mitään hyvää miehestä. Harkitsisin todella tarkkaan jatkanko vai en, sillä tiedän että voisin saada paremmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa jatkaa sängystä toiseen hyppimistään ihan rauhassa ja minä en olisi kuvioissa millään tavoin. Tietenkin.

Vierailija
4/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei olisi minun mies. Hyvä kun asia selvisi niin nopeasti.

Vierailija
5/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään enää koskaan tavata miestä. Mitä järkeä? Jos on kiinnostunut, ei ole mitään haluja harrastaa seksiä tai vehdata jonkun muun kanssa. Kuvottava äijä:

Vierailija
6/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ratkaisevaa mitä kaksikko on sopinut. Ylipäänsä missä menee tapailun raja? Itse näkisin, että kun voidaan suunnitella muuta kuin seuraavia treffejä niin tapaillaan.  Siinä vaiheessa myös luontevaa minusta sopia ollaanko sitoutuneita vai ei. 

Vierailija
7/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tapailu-sana on minulle outo. Haluaisin tutustua ihmiseen vain, jos olisin hänestä oikeasti kiinnostunut. Jos mieli tekisi seksiä jonkun muun kanssa niin se kertoisi, ettei kiinnostus ole riittävää. Silloin ei kannattaisi jatkaa tutustumista.

Vierailija
8/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni haluaa tarkoituksella hämärtää tapailun ja seurustelun rajoja. Tarkoituksena tietysti, että itselle voidaan sallia enemmän kuin tapailukumppanille tai -kumppaneille.

Onhan mahdollista, että vaikka Tinderin kautta on keskusteluja ja tapailuja useamman kanssa. Jos se yhden kanssa päätyy sänkyyn, ei se vielä ole jonkun toisen pettämistä.

Itse löysin aikoinaan netistä kivan naisen. Nainen kertoi avoimesti, että tapailee muitakin. Niinpä minäkin kerroin tekeväni samoin, eikä mennyt kauaa, kun nainen halusi lopettaa muiden tapailun.

Vierailija
9/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko tapailu-sana on minulle outo. Haluaisin tutustua ihmiseen vain, jos olisin hänestä oikeasti kiinnostunut. Jos mieli tekisi seksiä jonkun muun kanssa niin se kertoisi, ettei kiinnostus ole riittävää. Silloin ei kannattaisi jatkaa tutustumista.

Samoin. En ”tapaile” huvin vuoksi ihmisiä. Vielä vähemmän hyppelen sänkyyn tautipesäkkeisien, libidovetoisien liskoaivojen kanssa.

Vierailija
10/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tapaile. Se on muotisana sille ettei halua seurustelun rajoittavuutta mitä tulee seksiin muiden kanssa.

Tutustun ihmiseen ja jos ei muutamien treffien jälkeen halua seurustella niin se on thank you, next.

Vierailija
11/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin tuollasta miestä. En menny sänkyyn hänen kanssa. Jos mies ei tiedä kenet haluaa. Poistun kuviosta, niin valinta helpottuu. Miksi sietää sikoja, kun herrasmiehiäkin on.

Vierailija
12/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. En aloittaisi minkäänlaista suhdetta ihmisen kanssa, josta olen epävarma. Jos muut kiinnostavat edelleen, ihminen ei varmasti ole minulle oikea, enkä näe mitään syytä jatkaa hänen kanssaan.

Vierailija
13/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tapailuvaiheessa voi tapailla vaikka 2-3 ehdokasta samaan aikaan? Sehän on vain tapailuvaihe eikä mitään päätöksiä seurustelusta ole vielä tehty. 

Vierailija
14/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tapaile. Se on muotisana sille ettei halua seurustelun rajoittavuutta mitä tulee seksiin muiden kanssa.

Tutustun ihmiseen ja jos ei muutamien treffien jälkeen halua seurustella niin se on thank you, next.

Eikös se tapailu nimenomaan ole toiseen tutustumista ennen kuin seurustelee? Minä tapailen työkaveria. Erosimme juuri molemmat ja nyt tutustumme toisiimme ja katsomme, haluammeko seurustella. Eikä kyllä kumpikaan tapaile tai paneskele silti muita ihmisiä.

Vierailija
15/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ei ole parisuhteessa, on vapaa tekemään mitä haluaa.

Vierailija
16/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

>saisitte

>aloitettuasi

/_\

Vierailija
17/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin tuollasta miestä. En menny sänkyyn hänen kanssa. Jos mies ei tiedä kenet haluaa. Poistun kuviosta, niin valinta helpottuu. Miksi sietää sikoja, kun herrasmiehiäkin on.

Eihän mies voi tietää haluaako sinut jos ei ole testannut sänkytaitojasi ja pisteyttänyt niitä. Nää monen kanssa vehtaajat on just tämmösiä miehiä.

Vierailija
18/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko samaa mieltä missä vaiheessa suhteenne on ? Ehkä hän ei ole niin innostunut kuin sinä. 

Vierailija
19/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin puolisoani pitkään, ainakin pari vuotta vuotta. Molemmilla oli muitakin ystäviä tuolla jaksolla. Mielestäni on todella outoa, että jotkut vaativat ja edellyttävät, jotakin lapsellista uskollisuutta jo tapailuvaiheessa. Eihän silloin ole vielä luvattu mitään.

Kasvakaa vähän ja hankkikaa kokemusta, niin on edes vähän tietoa elämästä!

Vierailija
20/41 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailujakin on varmaan yhtä monenlaisia kuin on tapailevia pareja. Kuka sopii menojaan missä määrin, kuka kommunikoi miten usein, ollaanko sitoutuneita, tapaillaanko muita, mennäänkö sänkyyn jne. Helpoin on puhua tapailemansa ihmisen kanssa miten kumpikin haluaa toimia ja miten toivoo toisen toimivan.

Itse voin käydä useamman kanssa treffeillä, mutten halua useampaa samanaikaista s eksisuhdetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän