Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka on 193cm pitkä ja painaa 87kg

Vierailija
10.03.2020 |

Kävisikö?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nnxxm kirjoitti:

Vähän riippuu, onko lihasta vai läskiä? Jos läskiä niin ei hyvä..

Ja eniten riippuu siitä mitä on korvien välissäsi .. kiinnitän myös kasvojen komeuteen enemmän huomiota, kuin siihen millainen kroppa on.

Pituus on hyvä ! just tuo 185-195 on aika ideali. 

t.n32

Miksi miehen pitää olla noin pitkä?

En muista täyttäneeni lomaketta jossa minulta kysytään kuinka pitkäksi haluan kasvaa.

T. 194cm enkä koe että että minussa olisi mitään vikaa. Olen itse asiassa aika hyvissä väleissä itseni ja monen muun ihmisen kanssa. No joo, paino On 94kg eli nelisen kiloa pitäisi pudottaa. Siihen voi kuitenkin itse vaikuttaa toisin kuin pituuteen. Ei minun kanssani kuitenkaan ole pakko hengata jos haluat lyhyempää (tai kevyempää - komeampaa voi olla vaikea löytää) seuraa. Peace and love!

Vierailija
22/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä en kiinnostu noin isokokoisista miehistä, mutta mistäpä sitä koskaan tietää.

Isokokoisista? Pitkä ehkä mutta laiha kuin lapamato.

Varmaan joo aika hoikka, mutta iso silti. Tuolla pituudella ei voi olla pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
24/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakeppi

Vierailija
25/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä en kiinnostu noin isokokoisista miehistä, mutta mistäpä sitä koskaan tietää.

Pituus ei merkkaa mitään taistelussa. Turha luulla että voit sen varjolla kiusata lyhyempiä. Saatat yllättyä.

Vierailija
26/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nnxxm kirjoitti:

Ja eniten riippuu siitä mitä on korvien välissäsi .. kiinnitän myös kasvojen komeuteen enemmän huomiota, kuin siihen millainen kroppa on.

t.n32

En muista täyttäneeni lomaketta jossa minulta kysytään kuinka pitkäksi haluan kasvaa.

T. 194cm enkä koe että että minussa olisi mitään vikaa. Olen itse asiassa aika hyvissä väleissä itseni ja monen muun ihmisen kanssa. No joo, paino On 94kg eli nelisen kiloa pitäisi pudottaa. Siihen voi kuitenkin itse vaikuttaa toisin kuin pituuteen. Ei minun kanssani kuitenkaan ole pakko hengata jos haluat lyhyempää (tai kevyempää - komeampaa voi olla vaikea löytää) seuraa. Peace and love!

Voi helvetti, kysymykseni oli suunnattu tuolle, jota lainasin, ei sinulle tai kenellekään toiselle pitkälle miehelle :D

Vierailija
27/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aika kömpelö. Pelottaisi olla samassa taloudessa jossa on pieniä lapsia ja kissoja.

Takulla horjahtaisit niiden päälle ja rikkoisit kaikkea.

Minulla oli kerran tuon kokoinen poikaystävä ja nojaamalla repi seinästä lavuaarin ja kännissä kolhaisi polvella vessanpöntönkin lohki. Vedet valui pitkin kämppää.

Kamalan painoinen ja iso. Varmasti lamputkin heiluisi jatkuvasti kun jätin pää osuisi kattoon.

Pidän enemmän taitoluistelijamaisista miehistä, jotka ei riko vahingossa kotia.

Vierailija
28/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso.

Vierailija
29/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuikelo. Tuolla mitalla painoa pitäisi olla reilusti yli 100, jotta edes näyttäisi mieheltä ja mielellään yli 120, jos on yhtään lihaksia ja tervettä äijämallisuutta kropassa.

Vierailija
30/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja laiha on ainoastaan säälittävän näköinen luikku.

Vierailija
31/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö mihin? No valaisin pitäisi vaihtaa kattoon, onnistuisi varmaan ilman keikkumista porrasjakkaralla. Kävisi siihen mainiosti.

Vierailija
32/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulkannaru, näyttää koomiselta.

Vierailija
33/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nnxxm kirjoitti:

t.n32

Voi helvetti, kysymykseni oli suunnattu tuolle, jota lainasin, ei sinulle tai kenellekään toiselle pitkälle miehelle :D

Jep, mutta koska olen voimaantunut (onko voimaantuminen sama asia kuin venyminen?) ja moderni mies niin vastasin siihen kuitenkin saadakseni tunkea jalon kärsäni asiaan kuin asiaan, kuului se minulle tai ei.

Vierailija
34/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus ei merkkaa mitään taistelussa. Turha luulla että voit sen varjolla kiusata lyhyempiä. Saatat yllättyä.

Etsiikö ap taostelumiestä?

Vierailija
35/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuskuurille! 15 kg pois, ja olisi silti vielä normaalipainoinen.

Vierailija
36/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala miten iso siinäkin mielessä että varmasti vielä lihot ja syöt kuin hevonen.

Ei tuollaiseen ole varaa. Tuon kokoinen mies varmasti syö yhden vuuallisen makaronilaatikkoa. Tukkii pöntön ja rikkoo huonekaluja.

Vierailija
37/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nnxxm kirjoitti:

t.n32

Jep, mutta koska olen voimaantunut (onko voimaantuminen sama asia kuin venyminen?) ja moderni mies niin vastasin siihen kuitenkin saadakseni tunkea jalon kärsäni asiaan kuin asiaan, kuului se minulle tai ei.

Selvä...

Vierailija
38/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian pitkä ollakseen kiinnostava.

Vierailija
39/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ei niin ilmastoystävällisen kokoinen. Tuollainen koko lisää kulutusta ja rahanmenoa.

Jos vielä laihduttaisit niin voisi olla hyvä.

Vierailija
40/44 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian pitkä ollakseen kiinnostava.

kuinka pitkä sitten pitää olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi