Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulle maksettaisiin 100€, antaisitko laittaa passikuvasi näytille suurennettuna jonkin liiketilan seinälle?

Vierailija
10.03.2020 |

Niin että siinä lukisi myös nimesi, koko olisi n. 6m * 6m.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuva olisi siinä 24h.

Ap

Vierailija
2/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en. Se on aivan kauhea. Ihmiset pelkäisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa jonka passikuva on ihan hyvin onnistunut? Livessä oon rumempi.

Vierailija
4/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Olen ruma, ja passikuvani on minusta vielä pahempi versio. Ei siitä minua kukaan tunnista, mutta koska olen ainoa tämänniminen ihminen maailmassa, tuttavani saisivat kuvasta naurun aihetta loppuiäkseen.

Vierailija
5/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti. Ei tartte maksaa. Ylioppilaskuva oli 10 vuotta valokuvausliikkeen ikkunassa xD.

Vierailija
6/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisihan tuota kokeilla. minulla on joitain vanhoja käyttämättömiä kuvia. voisihan sitä yhden kuvan antaa 100 euroa vastaan.

Vierailija
7/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, mutta ilman nimeä. Miksi siihen pitäisi laittaa nimi?

Vierailija
8/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulla on vähän psykopaatin katse passikuvassa, mutta näytän silti aika kuumalta.

Vierailija
9/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään mun naama ja nimi on jo työn puolesta niin kiusallisesti esillä aina välillä, etten tiedä jaksaisinko ottaa stressiä tuollaisesta(kaan). Jos valokuvaamo sitä kuvaa pitäisi mainoskäyttöä ajatellen edustuskelpoisena, niin ei siinä pääasiassa kuitenkaan kiinnitettäisi huomiota minuun vaan mainostettavaan tuotteeseen yleisesti.

Vierailija
10/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanmoinen kuva mulla on jokaisessa työsähköpostissa ja -skypessä.

Vierailija
11/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ sais ihan mukavasti ostettua viinaa, mut en mä sentääs niin spuke vielä ole.

Vierailija
12/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mun passikuva onnistui oikein hyvin. Jyväskylän Minimanissa oli viisi vuotta sitten oikein hyvä kuvaaja. Harmi, että vielä tänä vuonna pitää uusia passi.

Vierailija
13/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. Olen siinä ilman rillejä, ei kukaan tunnista. Ja meitä on kolme samannimistä tässä kaupungissa.

Vierailija
14/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, minusta se on hyvä ja onnistunut kuva. Ihan hyvää mainosta kys.kuvaamolle mielestäni, siis se että kuvaaja osaa ottaa jopa passikuvan edustavana.

Vierailija
15/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Lapset (ja ehkä vähän isommatkin) näkisivät painajaisia ja saisivat traumoja.

Vierailija
16/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuohon hintaan. 10 000 eurosta voisin jo harkita.

Vierailija
17/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tonnista myisi kuvaani, jossa ei olisi mitään tietoja. 

Mitä sitä pikkurahalla tekee ?  Ei sillä mitään saa ..

Zinc

Vierailija
18/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuorein passikuvani pitäisi antaa, niin EI!

Menin kuvaan kaameassa krapulassa enkä ehtinyt käydä edes suihkussa. Rasvainen tukka päätä myöten ja verisuoniset, lurpallaan olevat silmät + turvotuksen tekemä illuusio kaksoisleuasta.

Seuraavaan passikuvaan menen jonkun ammattimeikkaajan- ja kampaajan kautta...

Tosin, hyvin harva niissä näyttää hyvältä. Edes tosi kaunis ystäväni ei näytä passikuvassaan hyvältä, vaan se kohtisuoraa peilaava valo saa hänetkin (29v) näyttämään siltä, että on silmäpussit ja poskissa uurteet. Ja kuva otettu siten, että (olematon, siis sellainen mitä ei tosielämässä näy mistään kulmasta) kaksoisleuka näkyy.

19/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihin tahansa enkä varsinkaan nimen kanssa enkä noin isona. Valokuvaamon ikkunaan ehkä, jos he saisivat otettua hyvän kuvan. Nykyinen passikuva hävettää vähän liikaa, joten sitä ei missään tapauksessa.

Ylioppilaskuvani oli valokuvaamon mainosikkunassa ainakin vuoden.

Vierailija
20/28 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipoikani 3v alkoi itkeä kun näki passikuvani.

Lohduttelin ja kysyin "Eikö se kuva oikein näytä *Maija-tädiltä" vastaus oli "Ei, vaan Maija näyttää kiltiltä ja pienemmältä"

Otin tämän kohteliaisuutena, koska minullakin 162cm/60kg näkyy kuvassa kaksoisleuka ja tietty hapan ilme kun ei saanut hymyillä.

Lasten suusta totuus ja sillä tavalla :D Helpotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi