Minulla on miestissit ja haluaisin ostaa rintsikat, mutta
saan vain pitkiä katseita ja todella töykeää palvelua aina kun yritän mennä ostoksille. Verkkokaupasta kokojen suhteen on aivan hakuammuntaa. Vinkkejä?
Kommentit (14)
Meee pokkana alusvaateliikkeeseen hei ostaisin noi victoria s secretin rintaliivit.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.
Ei auttanut mulla
Pukeudu naiseksi ja sano myyjälle, että olet transu ja kaipaat sovitusapua. Seksuaalivähemmistöjä ei kukaan uskalla sorsia.
urheiluliivit on hyvät ja käyvät miehillekin. koko ei niin tarkka, koska joustavat.
Urheilutoppi, tilaa vaikka zalandolta.
Anna mitat tissien kohtaa ja niitten alta niin sanon minkä kokoisia kannattaa kokeilla.
Löydät kyllä netistä ohjeita. Aivan kuten edellinen sanoi, mittaa itsesi rintojen alta ja päältä. Loput ohjeet löytyvät netistä. Jos rintakehäsi on kovin leveä, voit tarvita lisäpalan ympärykseen. Niitäkin myydään monissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu naiseksi ja sano myyjälle, että olet transu ja kaipaat sovitusapua. Seksuaalivähemmistöjä ei kukaan uskalla sorsia.
Kukaan transsukupuolinen tai transvestiitti ei mene sanomaan myyjälle, että hei olen transu. Sinä itse uskallat tosi rohkeasti nimitellä.
Ala kuntoileman. Manboobsit on todella ällöttävät.
Ei se ole niin vaikeaa, osta itsepalvelukaupasta niinkuin me naiset pääsääntöisesti tehdään.
Kiitos vinkeistä. Painonpudotus tai kuntoilu ei tule kysymykseen, joten ainoa vaihtoehto painella ostoksille.
Laihduta.