Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoremmat miehet! Mitä ajattelette työpaikan vanhemmista naisista?

Vierailija
10.03.2020 |

Nyt en hae mitään puuma-juttuja vaan ihan mielenkiinnosta kysyn.

Esimerkiksi itseäsi 10-20 vuotta vanhemmat naiset. Ovatko ne enemmän äitihahmoja vai kuinka suhtaudutte heihin?

Millaisten vanhempien naisten kanssa viihdytte parhaiten? Kilttien ja ujojen vai vähän flirtimpien ja "rohkeampien"?

Kertokaa :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttien ja ujojen, en jaksa noita flirttailevia mammoja :S

Vierailija
2/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat levittää koronavirusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään erityisempää. He ovat työkavereita siinä missä muutkin. Mitään äitihahmoa en kaipaa töihin, koska olen ihan aikuinen ihminen.

Vierailija
4/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän juuri kilteistä ehkä vähän ujoista ja juuri sellaisista asiallisista, heidän seurassaan on mukava olla. Taas sellaiset jotka töllää ja luo ei toivottuja katseita ja "sekoilevat" ja yrittävät vääntää yliäänekästä juttua, niin ei kiitos. Välttelen tällaisia naisia viimeiseen asti.

Vierailija
5/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä muutaman kerran oli ihan kiinnostava vanhempi nainen työkaverina, olisi voinut jollain yhteisellä työmatkalla yö viettää yhdessä, mutta ei tullut sopivaa tilaisuutta.

Vierailija
6/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ihmisinä kiinnosta sen enempää kuin työpaikan vanhemmat miehetkään. Töitä mä siellä oon tekemässä, en ettimässä kavereita saati mitään muutakaan. Kunhan työnsä tekevät niin riittää ja vaikka eivät tekisikään niin kunhan ei paska mun niskaan kaadu niin aivan sama.

Yhdestä vanhemmasta rouvasta kieltämättä tulee kyllä oma äiti mieleen. Haisee viinalle, väittää ettei juo ja luulee ettei kukaan huomaa, että käy naukkailemassa aina välillä.

Vierailija
7/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtit kikattelijat tuppaa olemaan sellaisia vähän joka miehelle, joten en viitsi intoutua mukaan kun käy pian pollassa pahasti. Ei eka kerta, kun on väärin ymmärretty jotain. Lisäksi tupakanpoltto aiheuttaa sellaisen äiti-fiiliksen, kun oma äitini on aina polttanut tupakkaa ja sellainen tupakanhajuinen henkäys tuo aina lapsuuden mieleen kun oma äitini hönki naamalle. Joten ei kiitos korsteeneille, iästä riippumatta.

Vierailija
8/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pääsevät eläkkeelle on mielessä ja niistä pidän jotka osaavat hommansa sekä pystyvät vielä oppimaan uutta varsinkin ohjelmien puolesta.

Vierailija
9/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin hyvin naisvaltaisessa duunipaikassa ja voi että kun potutti se keski-ikäisten akkojen flirttailu, oli nätti minun ikäinen tyttöystävä ja joku ryppyinen keski-ikäinen ei todellakaan kiinnostanut.

Vierailija
10/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tuu ajateltua paljoa, ovat kyllä yleisesti aina vastustamassa kaikkea uutta  missä pitäis omaa otimintaa muuttaa tai opetella yms.

Vierailija
11/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niille tule juteltua mitään. Ei olla samoista asioista kiinnostuneita.

Siellähän ne jossain taustalla pörrää.

Vierailija
12/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, tädillä joku poitsu kiikarissa ;)

Vierailija
13/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele paljon mitään kunhan ovat perus ystävällisiä, kokemusta on myös keski-ikäisistä tädeistä jotka ovat vittumaisia nuorempaa kohtaan.

Vierailija
14/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus työkavereita. Samoja asioita puhutaan eri ikäisten kanssa. Olen naisvaltaisella alalla (hoitaja) niin löytyy otantaa eri ikäisistä naisista paljon. Semmoset flirtit on ihan kivoja mutta toisaalta olen törmännyt näiden toimesta siihen, että "miltäs osastolta me löydetään sullekkin tyttöystävä kun vielä sinkku olet". Enemmän tai vähemmän vitsillä toki mutta ikään kuin olisin tullut tälle alalle sen takia että etsisin työkavereista itselleni puolisoa :D

M25

Vierailija
15/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja mummoja haluaisin painaa kakkoseen.

Vierailija
16/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yks tosi hyvä nainen, kohta 60-v mutta on tosi nuorekas ja hyvin jutuissa mukana. Nuoremmat naiset ovat näköjään hänelle vähän kateellisia kun hän tulee toimeen lähes kaikkien kanssa ikään ja sukupuoleen katsomatta.

Täytyy myöntää että minua kiinnostaisi tehdä vähän lähempää tuttavuutta hänen kanssaan mutta eipä taida kiinnostua minusta ( olen 40 v mies ).

Vierailija
17/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein mitään.

Valitetavasti feromonituotanto on yleensä  loppunut ja ihmisestä huokuu vain  vanhan ihmisen haju  :(

Vierailija
18/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihan mukavia ihmisiä.

Vierailija
19/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja töissä on yksi lähes 60v nainen, joka on jotenkin viehättävämpi kuin ne nuoremmat. Kroppa on timmissä kunnossa eikä persoonaltaan kauhean "mummoutunut". Kauempaa on pakko vähän vilkuilla ja havaitsen välillä pyöritteleväni jotain fantasioita päässäni. Olisin mielelläni enemmänkin tekemisissä, mutta jotenkin aristelen, koska nämä on jotenkin sekavia fiiliksiä eikä kokemusta naisista muutenkaan ole.

Vierailija
20/20 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitänyt itsestään huolta ja kroppa kunnossa(ei ylipainoa) ja naamakaan pahemmin ryppynen niin kyllä keulii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi