Muistatteko Kyllä isä osaa sarjan? Minusta tuo on edelleen yksi hulvattommista kotimaisista sarjoista
Muistuttaa vielä se isä jonkin verran omaa isääni :D Siis ei ulkonäön suhteen vaan säheltämisen.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Ysärimeininki ja lasten kepeä v*ttuilu joka asiasta piristää mieltä.
Se lasten "kuttuilu" just ärsytti, ei mitään kunnioitusta.
En ole koskaan tykännyt tuosta sarjasta, en nuorena enkä nyt vanhempana. Mielestäni siinä ei tapahdu oikeastaan yhtään mitään samaa idioottimaista jauhantaa joka jakso, eivätkä ole edes hauskoja.
Uudelleen lämmitettynä ei ole enää hauska.
joo tooosi hauska ja rentouttava. samoin kuin tankki täyteen, no mä tykkään myös vanhoistakin kuten heikki ja kaija ja rintamäkeläiset,jota aikakautta haluaisin elää
Kuntosalihuumetta myös hyvä jakso.
Harmi kun ei lasten tekemistä taaskaan näytetty
Muistan. Hauska sarja ja isä muistuttaa omaa isääni, joka on hyväntahtoinen höntti.
Missä jaksossa se isä toi jonkun vauvan kotiin :D
Pakosta muistaa kun sitä hehkutetaan jokapaikassa että saadaan katsojia elokuvalle. Pska sarja joka huonoine halpis näyttelijöineen on tylsää katsottavaa. Lähes samaa luokattoman huonoa tasoa kuin speden tekeleet. Uuno turhapurot ym. Mukahauska väkisin väännetty sonta.
Ihan offtopic eikä liity mitenkään aiheeseenkaan, mutta ajattelinpa vaan nyt Kuitenkin kertoa avoimena ihmisenä että minua panettaa jonkin verran on panettanut jo kohta kolme päivää.
Silloin vielä uskallettiin. Nykyään on pelko persiissä, mistä vitsistä joku saattaisi loukkaantua. Tuo perhe on niin hullun hulvaton, ihan kreisi, että vain täysin ymmärtämätön mielensäpahoittaja loukkaantuu ohjelmasta.
Mulle tulee mieleen että toi on kuin nauraisi kehitysvammaisten toilailuille😂