Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin kyllästyny kiusattuna olemiseen

Vierailija
09.03.2020 |

En tiedä mitä pitäis tehdä kun ei perhekään puhu normaalisti mulle vaan kaikki mitä mä teen on hölmöläisen (vammaisen) hommaa. Jopa se että pyydän pesemään mun pyykit hajustetulla aineella kun saa parhaan tuloksen niin.

Sitten huudetaan että mä oon niin vtun pöljä ja aina teen hölmöjä hommia. Ja ole hiljaa mulla ei ole aikaa pelata nyt sun kanssa. Tää on ihan käsittämätöntä että omat vanhemmat kohtelee näin he kyllä tietää mun olevan masentunut mutta en saa apua. Sitten syytetään myös kun joudun käyttämään mun paniikkihäiriöön lääkettä että oon niin heikkopää kun en kestä tota jatkuvaa piinaamista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kohtuuttomalta! Mullakin on paniikkihäiriö, ja oon muuten ihan normaalia elämää elävä aikuinen ihminen. Ikävää että joudut kokemaan tollasta. Suosittelen soittamaan Lasten ja nuorten auttavaan puhelimeen 116 111.

Vierailija
2/7 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ollut haluttu lapsi koska veljeni saa paljon parempaa kohtelua. Mut nolataan julkisilla paikoilla apteekista lähtien en voi tajuta ottaa vuoronumeroa kun odotin vuoroa seisten enkä istuen. Kuulemma oon niin tyhmä ja tarvitsen opetusta ja huomauttelua pikkuasioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vanhemmat kuulostaa vaikeilta tapauksilta... Kuinka nuori olet? Varsinkin aikuisuuden kynnyksellä pienikin kritiikki vanhemmilta tuntuu tosi pahalta ja kun saman katon alla asutaan niin tuollaiset jutut paisuu paisumistaan. 

Tarvisit nyt paljon positiivista energiaa osaksesi ja kannustusta. Vanhempasi todennäköisesti yrittävät auttaa ja ohjeistaa sinua omalla tavallaan, joka ei tietenkään toimi, koska on niin negatiivista.

Vierailija
4/7 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä luoda uskoa itseesi vaikka vanhempasi sanoisivat mitä. Tee asiat omalla tavallasi, vaikka tulisi minkälaista märinää vaan. Virheiden kautta tässä kaikki elämää oppii. Ja se on se paras tapa.

Kannattaa muuten pestä pyykit itse. 

Vierailija
5/7 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesisin mutta ei ole lupaa käyttää pesukonetta . Ja on vähän vaikeaa olla välittämättä kun ei missään välissä edes vähän kehuta. Makaroonin keittäminen on kuulemma tosi upeaa jos sen teen kun laitan omat ruuat.

Sitten kehutaan ja ylistetään just noin tyhmän yksinkertaisista ja helpoista asioista.

Vierailija
6/7 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ettei vika ole sinussa vaan niissä jotka kohtelee väärin. Toivottomalta tuntuu niin yrittää miettiä että olet näiden kiusaajien yläpuolella. Henkisesti he ovat varmaan loppuun palaneita työssä tai jossain ja valitsee sut kohteeksi nälvimisen uhriks

Vierailija
7/7 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna tekisin lastensuojeluilmoituksen itsestä. Sä hajoot, jos joudut asumaan noissa oloissa. 

p.s. hajuste ei vaikuta lopputulokseen, eli voit aivan hyvin vaikka suihkasta pyykkeihisi jotain raikasta hajuvettä -lopputulos on sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme