Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuikku täytti 100v ja pyysi Hunksit palvelutaloon

Vierailija
09.03.2020 |

Is juttu. Mites olisko toisin päin vastaavaa hehkutus onnistunu "100v Pertti pyysi stripparit tanssimaan ja silmät hehkuu onnesta" ei, eli kaksinaismoralismi voi hyvin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pentti olisi kutsunut Lamourettesin. Ja tuskinpa siitä kukaan olisi pahastunut.

No joopa joo. Kyllä olisi taas akat älähtäneet ja yökötelleet limaisia vanhoja ukkoja.

No joo, nettimöykkääjät, mutta ei muut. Mutta nettimöykkääjät nyt aina älähtelee joka asiasta. Varsinkin tällä palstalla ja iltalehtien kommenttiosioissa vielä enemmän. Viimeisessä jopa ihan omilla nimillään :D

Vierailija
22/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee todella kalliiksi nämä vanhat naiset. Viettävät eläkkeellä melkein yhtä kauan kuin työelämässä, joskus jopa kauemminkin! Siihen vielä terveydenhoitokulut sun muut päälle.

Totta, mutta ota huomioon, että työn lisäksi naiset ovat yleensä hoitaneet myös lapset ja kodin ja omat vanhempansa, ehkä appivanhempansakin ja lopulta sitten miehensä. Ne viimeiset vuodet sitten tarvitsisivat itse hoivaa ja palveluita, mutta kovin kitsaasti niitä yhteiskunta tarjoaa. Terv. työelämässä kohta 30 v, kolme lasta hoitanut kotona työn ohessa, nyt hoidan vanhempiani ja autan appivanhempia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee todella kalliiksi nämä vanhat naiset. Viettävät eläkkeellä melkein yhtä kauan kuin työelämässä, joskus jopa kauemminkin! Siihen vielä terveydenhoitokulut sun muut päälle.

Totta, mutta ota huomioon, että työn lisäksi naiset ovat yleensä hoitaneet myös lapset ja kodin ja omat vanhempansa, ehkä appivanhempansakin ja lopulta sitten miehensä. Ne viimeiset vuodet sitten tarvitsisivat itse hoivaa ja palveluita, mutta kovin kitsaasti niitä yhteiskunta tarjoaa. Terv. työelämässä kohta 30 v, kolme lasta hoitanut kotona työn ohessa, nyt hoidan vanhempiani ja autan appivanhempia. 

Sama vika.

Vierailija
24/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hieno juttu. Katsokaa Puoli seitsemän ohjelma, jossa on Tuikun syntymäpäivästä Hunks- vierailusta.

Hunksit olivat kolme vuotta sitten vierailleet samassa talossa.

Vierailija
25/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö synttärisankari jo tuossa iässä saa sanoa, mitä synttäreillä haluaa. Hienoa!

Vierailija
26/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en  halua joutua mihinkään palvelutaloon, missä pitää askarella ja laulaa. Inhosin sitä päiväkerhossa lapsena, päiväkodissa en koskaan ollutkaan. Aion takuulla inhota noita myös vanhuksena. Mulle pitää olla hevimusiikkia, pelikortit ja kuntosali palvelutalossa sitten joskus. Ristikoiden täyttö tai lukeminen ja sukan kutominen keinutuolissa on kyllä mun juttu jo nyt ja on varmasti aina.  Alkakaa nuoret miettiä tältä kantilta, mihin tulevaisuuden vanhus sijoittuu. 

Mummo oli pitkään vanhusten palvelukodissa ja usein, kun siellä vieraili, niin ruokasalissa soi jotain haitarimusiikkia mallia ”Elämää juoksuhaudoissa”. Useamman kerran mietin, että soikohan oman sukupolveni vanhuudessa kasaritukkahevi vai pitääkö meidänkin vaan kuunnella sitä haitaria :).

Vierailija
27/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ja ihan samalla sabluunalla voi 100v Pentti pyytää naisstrippareita synttäreilleen. Ei haittaa lainkaan, vaan piristää kanssaihmisiä. Harva vanhus on nähnyt mitään sellaista mitä stripparit ja " hunksit" esittävät.

Vierailija
28/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa ja ihan samalla sabluunalla voi 100v Pentti pyytää naisstrippareita synttäreilleen. Ei haittaa lainkaan, vaan piristää kanssaihmisiä. Harva vanhus on nähnyt mitään sellaista mitä stripparit ja " hunksit" esittävät.

Juurikin noin. Kaikki on sallittua 100 -vuoden iässä.

Hyvillään ja nauravaisina vanhukset nauttivat Hunkseista.

Vierailija
29/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin noin. Kaikki on sallittua 100 -vuoden iässä.

Hyvillään ja nauravaisina vanhukset nauttivat Hunkseista.

Mikäs naisen logiikka tässä nyt on takana, että vasta satavuotiaana olisi sallittua eikä aiemmin?

Vierailija
30/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen on ymmärtänyt aloituksen tähän mennessä väärin. Miksi vastaava olisi miehen tekemänä ällöttävää mutta naisen tekemänä ei? Miksi oletatte että tässä haluttaisiin tältä naiselta ilo pois? Itse näen tämän niin päin että miksi asenneilmapiiriä ei voisi pikkuhiljaa muuttaa siihen suuntaan että tuo olisi miehenkin tekemänä yhtä ok.

Vierailija
31/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentti olisi kutsunut Lamourettesin. Ja tuskinpa siitä kukaan olisi pahastunut.

Uskotko joulupukkiin? Entä lentävätkö lehmät? Jos et usko, että kukaan olisi pahastunut, niin tervetuloa vuoteen 2020.

Vierailija
32/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en  halua joutua mihinkään palvelutaloon, missä pitää askarella ja laulaa. Inhosin sitä päiväkerhossa lapsena, päiväkodissa en koskaan ollutkaan. Aion takuulla inhota noita myös vanhuksena. Mulle pitää olla hevimusiikkia, pelikortit ja kuntosali palvelutalossa sitten joskus. Ristikoiden täyttö tai lukeminen ja sukan kutominen keinutuolissa on kyllä mun juttu jo nyt ja on varmasti aina.  Alkakaa nuoret miettiä tältä kantilta, mihin tulevaisuuden vanhus sijoittuu. 

Vaan kun kukaan meistä ei tiedä keneen muistisairaus iskee. Siellä sitten tuijotetaan seinää muistamatta omaa nimeään, herrat ja narrit sekaisin.

Vierailija
33/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa nyt vanhan naisen herranjumala iloita. Sata vuotta lasissa, jokainen päivä voi olla viimeinen, niin voisi jo alkaa niitä viimeisiä toiveitakin toteuttamaan.

Ja täällä moralisoidaan.. Miksi me elämme tällä pallolla jos emme siksi että tulisimme edes välillä iloiseksi tai onnelliseksi?

Kuka tässä muka on tuota vanhaa leidiä moralisoinut? Itse nauroin katketakseni kun luin tuota juttua, aivan loistava nainen ja mahtava huumorintaju, toivottavasti itsekin saisi elää vastaavaan vanhuuteen. Ja väitän, että valtaosalla jutun lukeneista varmasti ollut vastaavat ajatukset.

Eri asia on sitten se, miten tosiaan siihen strippareita toivoneeseen 100v perttiin olisi suhtauduttu. Ei kyllä olisi ollut ollenkaan niin hyvän mielen uutinen, kylläpä siihen hyväntahtoiseen naureskeluun olisi aika monta hyi-hyitä mahtunut mukaan. Tästä taisi olla kyse, ei tuikun mollaamisesta.

Vierailija
34/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ainakaan halua vanhana vain kutoa jotain saatanan sukkia, pelata bingoa ja katsoa uutisia televisiosta.

Jos rahatilanne antaa periksi niin palkkaan nuoria miesseuralaisia silloin tällöin. Mitä hävittävää on enää siinä vaiheessa kun on kuitenkin poistumassa pian elämän näyttämöltä?

Ketä kiinnostaa moraalipoliisin saarnat?

Mistäköhän tuollaisia palkattuja miesseuralaisia löytyy?

Joo mä voisin heti palkata sen vaalean eturivistä!

Vierailija
35/36 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin ihmeellistä, onhan vanhainkodeissa käynyt myös burleski esiintyjiä/ryhmiä. Minusta ihan verrannollisia Hunkseihin. Show ,jos vilahtaa paljasta pintaa.

Vierailija
36/36 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin ihmeellistä, onhan vanhainkodeissa käynyt myös burleski esiintyjiä/ryhmiä. Minusta ihan verrannollisia Hunkseihin. Show ,jos vilahtaa paljasta pintaa.

Hyvä vaan kun on käyneet. Eikä tarvii olla 100v jotta voisi nähdä erilaisia " vilahduksia" niin miesten kuin naistenkin esittäminä. Kunhan ennen kuolemaa ehti nähdä ja kokea kaikenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi