Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuikku täytti 100v ja pyysi Hunksit palvelutaloon

Vierailija
09.03.2020 |

Is juttu. Mites olisko toisin päin vastaavaa hehkutus onnistunu "100v Pertti pyysi stripparit tanssimaan ja silmät hehkuu onnesta" ei, eli kaksinaismoralismi voi hyvin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten. Itse olen 53v nainen ja ihan pokkana voin sanoa että katselen hyväkroppaisia 25-35v miehiä ja yritän iskeä mm. tinderistä ja muista paikoista.

Elätkö itseäsi varten vai pelkäätkö muinaisia sosiaalisia odotuksia ja kahleita?

Vierailija
2/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Tuikku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitäs strippareita meillä on suomessa. Johanna Tukiainen? Ymmärrät kai että Perttiä pitää suojella.

Vierailija
4/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Is juttu. Mites olisko toisin päin vastaavaa hehkutus onnistunu "100v Pertti pyysi stripparit tanssimaan ja silmät hehkuu onnesta" ei, eli kaksinaismoralismi voi hyvin.

Hohoo, ja miehetkö ei katso nuoria naisia. Hugh Hefner oli ysikymppisenä naimisissa parikymppisten naisten kanssa. Anna Nicole Smithin aviomies oli 86v.

Vaikkakin kullankaivajia, niin osoittaa kyllä missä miehen mieli liikkui.

Vierailija
5/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa ettei komean miehen kaipuu katoa iänkään myötä. Etenkään näin leskenä kun ei periaatteessa tarvitse elää enää kuin itselleni ja lemmikeille.

Vierailija
6/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Tuikku?

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000006425365.html

Tuikku Vanajas täyttää 100 vuotta ja hänellä on yksi toive: Paljasta pintaa palvelutaloon – Nyt Scandinavian Hunksit ryntäävät synttäreille

Vierailija
7/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt vanhan naisen herranjumala iloita. Sata vuotta lasissa, jokainen päivä voi olla viimeinen, niin voisi jo alkaa niitä viimeisiä toiveitakin toteuttamaan.

Ja täällä moralisoidaan.. Miksi me elämme tällä pallolla jos emme siksi että tulisimme edes välillä iloiseksi tai onnelliseksi?

Vierailija
8/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on päivän hauskin uutinen.

Nauratti tuon mummon ilmeet

Hyvä Hunksit! 💕

Vierailija
9/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohoo, ja miehetkö ei katso nuoria naisia. Hugh Hefner oli ysikymppisenä naimisissa parikymppisten naisten kanssa. Anna Nicole Smithin aviomies oli 86v.

Vaikkakin kullankaivajia, niin osoittaa kyllä missä miehen mieli liikkui.

Kullinkaivajia ;D

Vierailija
10/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Hunksit oo strippareita, vaan tanssijoita. 

Vierailija
11/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan halua vanhana vain kutoa jotain saatanan sukkia, pelata bingoa ja katsoa uutisia televisiosta.

Jos rahatilanne antaa periksi niin palkkaan nuoria miesseuralaisia silloin tällöin. Mitä hävittävää on enää siinä vaiheessa kun on kuitenkin poistumassa pian elämän näyttämöltä?

Ketä kiinnostaa moraalipoliisin saarnat?

Vierailija
12/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Tuikku! Go granny!

Vierailija
13/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ainakaan halua vanhana vain kutoa jotain saatanan sukkia, pelata bingoa ja katsoa uutisia televisiosta.

Jos rahatilanne antaa periksi niin palkkaan nuoria miesseuralaisia silloin tällöin. Mitä hävittävää on enää siinä vaiheessa kun on kuitenkin poistumassa pian elämän näyttämöltä?

Härregyyyyd!

Vierailija
14/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Tuikku! Go granny!

Eipäs ku Go girl! :D

Vierailija
15/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tuollaisia palkattuja miesseuralaisia löytyy?

Vierailija
16/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti olisi kutsunut Lamourettesin. Ja tuskinpa siitä kukaan olisi pahastunut.

Vierailija
17/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tuollaisia palkattuja miesseuralaisia löytyy?

Ei harmainta aavistusta. Olen nyt 38 niin jos tässä olisi joku 40 vuotta vielä aikaa miettiä asiaa..

Vierailija
18/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en  halua joutua mihinkään palvelutaloon, missä pitää askarella ja laulaa. Inhosin sitä päiväkerhossa lapsena, päiväkodissa en koskaan ollutkaan. Aion takuulla inhota noita myös vanhuksena. Mulle pitää olla hevimusiikkia, pelikortit ja kuntosali palvelutalossa sitten joskus. Ristikoiden täyttö tai lukeminen ja sukan kutominen keinutuolissa on kyllä mun juttu jo nyt ja on varmasti aina.  Alkakaa nuoret miettiä tältä kantilta, mihin tulevaisuuden vanhus sijoittuu. 

Vierailija
19/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentti olisi kutsunut Lamourettesin. Ja tuskinpa siitä kukaan olisi pahastunut.

No joopa joo. Kyllä olisi taas akat älähtäneet ja yökötelleet limaisia vanhoja ukkoja.

Vierailija
20/36 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee todella kalliiksi nämä vanhat naiset. Viettävät eläkkeellä melkein yhtä kauan kuin työelämässä, joskus jopa kauemminkin! Siihen vielä terveydenhoitokulut sun muut päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän