Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englannin pääsykoe 2020

Vierailija
08.03.2020 |

Oon ite hakemas enkkua opiskelemaan tänä vuonna ja tarvitsisin vähän vinkkejä miten mun kannatais opiskella.
Enkusta tuli E, että mun taso ei kovin huono ole, mutta tiedän että jotenki pitäs valmistautua. Moneen paikkaan pääsykoe materiaali on vaan lukion enkku ja muistaakseni yhteen pitää lukea kirja.

Miten te ootte lukeneet jos ootte pääsy lukemaan englantia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista opiskeluajoistani on jo niin kauan, että tilanne lienee muuttunut. Silloin ei ollut vieläeksimiaa, laudatur oli vähimmäisvaatimus ja englankinkielinen teoriakirja.

Vierailija
2/5 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut miltä edellisvuosien pääsykokeet ovat näyttäneet?

Kielioppia varmaan kannattaa kerrata. Keskity etenkin asioihin, jotka ovat sinulle vaikeita. Voit myös googletella englannin yleisimpiä virheitä, jotta osaat välttää niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin L mutta pääsin niukin naukin läpi pääsykokeesta, koska olin ylimielinen ja kuvittelen olevani osaava jo ennakkoon. En arvannut yhtään miten kova taso pääsykokeessa on. Opettele sitä kielioppia. 

Vierailija
4/5 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut miltä edellisvuosien pääsykokeet ovat näyttäneet?

Kielioppia varmaan kannattaa kerrata. Keskity etenkin asioihin, jotka ovat sinulle vaikeita. Voit myös googletella englannin yleisimpiä virheitä, jotta osaat välttää niitä.

Oon kattonu, mutta esim. Tampere ei niitä julkase plus viime vuosina on ollut aineistoihin ja kirjoihin perustuva koe, joten ei voi oikee verrata :/

Vierailija
5/5 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin L mutta pääsin niukin naukin läpi pääsykokeesta, koska olin ylimielinen ja kuvittelen olevani osaava jo ennakkoon. En arvannut yhtään miten kova taso pääsykokeessa on. Opettele sitä kielioppia. 

Joo tiiän, että taso on kyl todella kova enkä siksi ookkaa yhtää varma omista taidoistani. Onko mitää vinkkiä miten kielioppia kantsis opetella et lukeeko vai miten? Varmaa kirjottamalla kyl oppis parhaiten :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi