Miten joku jaksaa kiinnostua Euroviisuista? Mua ei kiinnosta.
Kommentit (7)
En ole katsonut ainakaan 10 vuoteen. Yhtään en tiedä minkälaisia biisejä oli tänä vuonna eikä kyllä kiinnostakaan.
Karsinnasta tiesin sen verran että siellä on mukana joku erika mikä on tullut tunnetuksi danyn panona. Hohhoijaa ja haukotus koko euroviisuille. Evvk koko veisut. Ainoa kerta kun vähän niitä katsoin oli kun lordi oli mukana. Tylsien laulujen kilpailu sopisi sille paremmin nimeksi. Sen kerran kun vähän katsoin niin kaikki muut oli melkain sama biisi paitsi lordi.
Kuitenkin sitten laitoit postauksen aiheesta, joka ei kiinnosta? Joitakin kiinnostaa politiikka, jääkiekko, ruoanlaitto, lintujen bongaus, mopon rassaus, agility, sienestys tai euroviisut, toisia taas ei. Jos itseä ei joku aihe kiinnosta, niin eikö muita saisi kiinnostaa? Pitääkö tulla silmiä pyörittelemään palstoille? Postaa mieluummin omasta lempiaiheestasi!
Ymmärrän.
Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa jääkiekko. Aikuiset miehet ravaavat kaukalon sisällä mustan kiekon perässä. Yksinkertaisten puuhaa ja tavattoman tylsää.
MM-kilpailut voisi lopettaa.
Kyllähän se pitää nähdä jääkö Suomi viimeiseksi vai ei. Lordi oli harmittava poikkeus.
Niin ihmisiä kiinnostaa eri asiat. Mä tykkään Euroviisuista. Mua ei kiinnosta esim autot, hevoset, kalastus jne mutta ei tulisi mieleenikään dissata niitä, joita ne kiinnostaa.
Joo, ja mitäpä siitä ku oma maa ei oo moniin vuosiin voittanut? Tuskin nytkään. En jaksa uskoa.