Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksiannne "kun kateus vie kalatkin vedestä"

Vierailija
08.03.2020 |

Voin aloittaa. Molemmat liittyvät rahaan.
Eräs ystäväni on kateellinen siitä etten joudu maksamaan päivähoitomaksuja. Olen opiskeleva yh, joten tulot ovat hyvin pienet muutenkin. Luonnollisesti lapsillani ei ole satoja euroja maksavia harrastuksia, kuten ystäväni lapsilla on, mutta se on tietenkin eri asia.

Ex-mies on kateellinen aivan kaikesta mitä hankin. Tykkään ostaa edullisesti laadukasta tavaraa ja vaatteita, joita varten säästän ja samaan aikaan seuraan lukuisia foorumeita, joilta saa hyvää tavaraa jopa ilmaiseksi. Siksi sisustuksestani voisi kuvitella minun olevan parempituloisempi mitä olenkaan. Ex joka kerta vilkuilee ympärilleen, josko olisin taas törsännyt johonkin. Jos hän huomaa jotain uutta, hän alkaa mutisemaan liian suurista elatusmaksuista ja hän onkin jättänyt elatusmaksuja maksamatta, koska en hänen mielestään tarvitse niitä.

No niin, teidän vuoronne!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään? Luulin, että suomalaiset ovat kateellista kansaa.

Vierailija
2/4 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ilmoitti päin naamaa, ettei halua ystävyytemme jatkuvan, kun kuuli että olen alkanut seurustella. Kyse on yli viisikymppisestä ihmisestä, joka itse haluaisi suhteen, muttei tee mitään asian hyväksi. Niin kauan, kuin hän ei tiennyt etäsuhteestani mitään, asiat olivat hyvin, joten kanssakäymisen muuttuminen tai väheneminen ei ollut hänen ratkaisunsa takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/4 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää päästää exä yleensä edes kotiinsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi