Sain mieheltä naistenpäivän kunniaksi halauksen ja suudelman. Riittääkö se?
Kommentit (20)
Niinpä. Mulla on ikävä sua T! Haaveilen susta niin paljon. Olet ihana kun jaksat sinäkin ajatella minua.
Riittäminen riippuu siitä miten itse muistit miestä miestenpäivänä.
Mitä annoit hänelle miestenpäivänä?
Mitä sitä täällä meiltä kyselet? Kysy vaan itseltäsi että riittikö.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mulla on ikävä sua T! Haaveilen susta niin paljon. Olet ihana kun jaksat sinäkin ajatella minua.
Onko pitkäkin kakku?
Ei oo vankilassa. Muuten hauska vitsi.
Ihan turhanpäivänen "juhlapäivä". Tasa-arvon nimissä pitäisi olla myös miestenpäivä.
Mun mies on vaan raivonnut ylikierroksilla koska mä oon kipeä eikä hän haluaisi että mä oon kipeä...
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhanpäivänen "juhlapäivä". Tasa-arvon nimissä pitäisi olla myös miestenpäivä.
Sellainen on jo. Ja se on samana päivänä kuin kansainvälinen WC-päivä. Hävettää että tämä on päättävien tahojen mielestä ihan ok.
Ei kansainvälinen naistenpäivä ole mikään parisuhteen hoitopäivä.
Vai että riittääkö?
Miehen huomioinnin arvo mitataan rahassa ja paljonko halaukset maksavat?
Vierailija kirjoitti:
Joo, sitä vietetään 19.11. joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollaan menty aivan sekaisin näiden juhlapäivien kanssa. Kaikkien haukkuma Valentines' on romanttisen rakkauden juhlapäivä, naistenpäivää vietetään naisten oikeuksien vuoksi.
Eikö halua heittää mälliä edes poskeen?
Tietysti riittää. Meillä ainakaan ei ole mikään henkilökohtainen juhlapäivä. Mielenkiintoista silloin yhdessä lukea/katsella tv:stä naisista,jotka ovat maailmaa muuttaneet.
No kilttiä miestä ei välttämättä ole halattu ja pussattu vuosiin. Kun koet sen niin toivot että saisit edes pitää minuutin jonkun kädestä kiinni ja hyväillä tukkaa sormiesi välissä ja kietoa jalkasi toisen jalkaan...