Paljonko teit tiliä avioerossa?
Itse nettosin noin puoli miljoonaa, eksälle jäi velkaa ja joutui myymään omaisuuttaan, osittain perittyäkin. Avioon en aio toiste, jotta kukaan ei pääse kiinni rahoihini.
Kommentit (14)
Tasoituksessa ex jäi pari tuhatta miinukselle, mutta en alkanut niitä karhuamaan. Pääasia, kun pääsin hänestä eroon. Tappelu parista tonnista olisi ollut vaan turhaa, tilannetta pitkittävää toimintaa.
Jäin miinukselle. Mutta enpä rahaa halunnutkaan.
Tasan meni nallekarkit, ollaan hyvissä väleissä vieläkin.
Tasan meni noin, mutta avioliiton aikana maksoin isommalla palkallani lähes kaiken. Onneksi takana tuo liitto.
Ikinä en naimisiin mene. Turha vanha instituutio.
Hypoteettinen tilanne. Menisin naimisiin. Mulla omaisuutta noin 350k (tällä hetkellä). Olen asianajaja. Ilman avioehtoa ei naimisiin. Molemmilla pitää olla omat rahat. Mun harrastukset kalliit (ratsastus). Jos miehellä ei varaa harrastaa haluamaansa lajia, lenkkeilkööt. Ostan lenkkarit sille. Jokainen maksakoot omansa.
Olen tyhmässä nuoruudessani elättänyt jo kaksi miestä (lue: työtöntä ja työtävieroksuvaa) samalla kun itse teen pitkää päivää, joten koen, että oman osuuteni miesten elättämisestä jo tehnyt.
Ei puhettakaan että enää huolisin työtöntä miestä. Ei haittaa jos se huonommin palkattu, mutta sillä palkalla saa elää.
aa
En halunnut mitään vaikka olisin voinut saada puolet talosta ja päästä rahoiksi.
Se tuntui oikealta, kun en talosta koskaan mitään maksanut.
Emme ole väleissä, minä olisin mutta eksä ei halua olla. Kahdet yo-juhlat edessä tulevana kesänä eri kokoonpanoilla. Tämä tiedoksi kaikille, jotka ihmettelevät miksi kaksia juhlia järjestetään. Jotkut ei vain osaa käyttäytyä asiallisesti ja aikuismaisesti. Ap
Maksoin miehelle 23 000. Onneksi erosin jo vuosia sitten enkä nyt, jolloin taloudellinen tilanne on ihan eri. Siihen ei vähiten ole vaikuttanut se, että sain elätin (ex-mies) pihalle, joka oli suuri kuluerä.
Tasan meni kaikki. Oltiin yhtä köyhiä, kun tavattiin ja kerättiin yhteinen omaisuus. Miten sen sitten ottaa, että nettosinko ja paljonko.
Maksan koko loppuikäni siitä, että lastenhankinnan tulo- ja eläkekarttuman alenema jäi yksin minun kontolleni. Vaikka lapset hankittiin yhteisellä päätöksellä.
Vierailija kirjoitti:
Maksan koko loppuikäni siitä, että lastenhankinnan tulo- ja eläkekarttuman alenema jäi yksin minun kontolleni. Vaikka lapset hankittiin yhteisellä päätöksellä.
Mulla sama, mutta en silti kadu, lapset on niin ihanat. Exä, HV.
En netonnut mitään. Köyhiä oltiin kun mentiin yhteen ja köyhiä oltiin kun erottiin.
Mulle jäi vain tuulen huuhtoma perze :(