Oletko koskaan ollut miehen kanssa, jolla on fetissi rintoihin?
Itse olen jonkin aikaa seurustellut miehen kanssa, ja tuo fetissiasia tuli puheeksi muutama päivä sitten. Vietimme iltaa kotonani, teimme ruokaa yhdessä ja viinilasillisten jälkeenhän paljasti tuon fetissiasian itsestään.
En ole vielä harrastanut seksiä hänen kanssaan, hän on ainoastaan hyväillyt rintojani vaatteiden päältä ja kehui niitä kauniin sanoin, se tuntui niin hyvältä minusta sillä olen aina ollut vähän epävarma tisseistäni.
Onko kellään kokemuksia miehistä, joilla on tällainen erikoisuus?
Kommentit (5)
Tutustu käsitteeseen fetissi. Ei tuo sitä ole. Tissit ovat normaali sekundaarinen sukupuolen tunnusmerkki, eikä erikoisuus. Vai onko miehelle mahdotonta suoriutua seksistä jos tissit eivät ole tietynlaiset tms?
Ihme kun olen törmännyt vain miehiin joilla on pimpsafetismi:D.
Miehenä voin sanoa että minulla on ainakin iso tissifetissi, toki varmaan suurin osa miehistä tykkää rinnoista enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu käsitteeseen fetissi. Ei tuo sitä ole. Tissit ovat normaali sekundaarinen sukupuolen tunnusmerkki, eikä erikoisuus. Vai onko miehelle mahdotonta suoriutua seksistä jos tissit eivät ole tietynlaiset tms?
Ihme kun olen törmännyt vain miehiin joilla on pimpsafetismi:D.
Olen aina luullut että fetissi tarkoittaa vain jotain erityisen (seksuaalisesti) tyydyttävää asiaa. Jotenkin erityisen sykähdyttävää asiaa. Olen siis väärässä?
Eilen taas oltiin miesystäväni kanssa illanvietossa. Tällä kertaa hän pääsi koskettelemaan paljaita rintojani. Ensin hyväili niitä paidan päältä ja kohta avasin hänelle paidan nappeja... Hän oli ihan haltioissaan kun saikin paljaat tisut käsiinsä. Leikki ja hyväili niitä varmaan tunnin.
Lopulta nauroin, kun hänen oli pakko lopettaa koska kädet alkoivat jo väsyä. 😂
En ole koskaan ollut miehen kanssa, joka tykkää rinnoistani näin paljon ja koskettaa niitä niin hellästi, ihan eri tavalla kuin aiemmat miesystäväni. ❤
Siis onko miehiä jotka eivät ihannoi rintoja?
Itse ainakin nautin naisen rinnoista ja kiihotun niistä.